Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweek pc - church

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweek pc - church

voordat die ballen vormen duurt ook nog een week of 2 toch? (mocht t een herma worden)
    ik ga iig goed opletten! week of 3 te gaan

Thanx

------------13-11-----------
    nog wat blad opgeruimd en paar dingetjes weggeknipt.
    PB130406.jpgPB130405.jpg
    ------------14-11-----------
    PB140419.jpgPB140420.jpg
    wel beetje lomp dat er nu zand in die opening zit.. vind haar wel een ruigert dat ze na haar okselblessure zo lkkr doorgegroeid is
    PB140423.jpg
    met 14mp camera op super macrostand kan ik de trichs wel mooi zien moet ik zeggen.
    weet niet of dat na de upload naar JD nog steeds zo is maar t scheelt weer loeren door een loepje
    ze zijn nu nog gewoon clear natuurlijk

heb al zin in de volgende ronde, ph meter gehaald, citroenzuur om af te zuren, bewaarvloeistof gemaakt met kaliumchloride, zeewiermeel gekocht waardoor ik nu 6 bodemverbeteraars ga gebruiken voor mijn plant experimentjes etc..
    verder nog bezig met een zaad ronde voor de buitenavonturen met een indica/ruderalis van sensi seeds met wederom church, een blueberry skunk variant en Motivation van serious seeds, de laatste 2 ontkiem ik echter pas zodra ik een mooie mannelijke ruderalis heb.. maar dit is allemaal vreselijk offtopic.. maar misschien word t nog een keer een topic, word er in elk geval wel enthousiast van xD. ik druk m uit en draai er nog een.
    Een fijn weekend nog allemaal
    Last edited by Hungry_Beaver; 14 November 2014, 21:56. Reden: fotootje erbij

Comment

en hoe gaat het daar verder in je pc'tje?
      een offtopic vraag dan, van waar heb je je ruderalis gehaald? is deze een originele ruderalis?

Grtz Gdog
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

nee is ruderalis/indica kruising van sensi seeds, was benieuwd naar de 50% autoflower trigger. een 100% ruderalis zou voor mij als kleine hobbyist ook niet zo interessant zijn denk ik.
        althans intressant is het wel maar voor mij is de 90% indica tege de 10% ruderalis waarom de keuze op deze was gevallen. volgens mij hebben ze ook een ruderalis+skunk.

de kweek verloopt langzaam, door de herhaaldelijke stroomuitvallen lijken ze een week stilgestaan te hebben, zal wel wat foto's posten straks.
        afgelopen dagen leek er langzaam aan wel weer wat te gebeuren. maar ik verwacht dat t plantje er wel bijna een keer doorheen zal zitten

weinig verschil tussen deze 2 pics:
        PB130405.jpg PB220433.jpg
        Last edited by Hungry_Beaver; 22 November 2014, 19:26.

Comment

mooi om volgen
          ben zelf ook met een micro kweekje gestart 25 dagen geleden
          grtz schudder

Comment

die toppen zijn toch al flink gezwollen
            heb je al eens gekeken met een microscoop?
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Zal wel bijna tijd zijn om te oogsten zeker?

Comment

Netjes hoor ziet er smakelijk uit

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

Ja die ruderalis-skunk heb ik al gezien! Ziet er ook wel een lekker soortje uit!
                  Ik zou je trichlomides is checken! Ze zien er wel bijna klaar uit!

Sent from my C2105 using Tapatalk
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

die ruderalis skunk ziet er zeker lekker uit, zou ik ook nog wel wat pitjes van willen hebben, maar eerst eens kijken wat die indica-ruderalis voort gaat brengen.
                    als ik een mooie kruising met een blueberry-skunk kan maken ben ik waarschijnlijk wel al blij de eerste bloeier is helaas een vrouw dus dat zaadje mag nog heel even wachten.

die Trich's checken kan ik vanavond wel even doen, ze zou op papier ergens eind november klaar zijn dus t zou kunnen dat er zo langzamerhand wat amberkleurigs te zien is.
                    hopelijk mag ze wel nog fftjes want ik ben eigenlijk nog maar net begonnen met t "spoelen" maar dat zie ik vanavond dan wel. weekje spoelen zal ook wel goedkomen.

Comment

Ziet er mooi uit hungry_beaver, de laatste loodjes er je kunt gaan knippen.
                      De planten zijn er goed uit gekomen ondanks dat er af en toe een takje per ongelijk getopt werd.

Ben benieuwd naar het vervolg van je planten.

Keep on going

Comment

danku,
                        nog niet helemaal milky, zie zo snel niet veel amberkleurigs maar t zit er wel aan te komen tijd genoeg om te spoelen dus in ieder geval.
                        een loepje zou wel duidelijker zijn, maar ik kan het hier duidelijk genoeg zien als ik de fotos wat in zoom.
                        fotokwaliteit zal na uploaden wel wat minder zijn dus geen idee of t voor jullie duidelijk te zien is.

PB230440.jpg

Comment

Lkkr hoor

Comment

thanx, veel zal t niet zijn, maar ik verwacht dat ik er er met nieuwjaar wel een paar lekkere joints van kan roken
                            een weekje krijgt t plantje nog en dan moet ie toch om, ik wil de blueberry+skunk kruising gaan ontkiemen aangezien ik bijna stuifmeel kan gaan verzamelen.
                            de eerste bloeiende ruderalis+indica is namelijk een mannelijke plant, ze is zoals sensi seeds adverteerde rond de 8e set bladeren automatisch gaan bloeien.
                            deze staat samen met een white widow in een pot, zal dus ook die widow maar gewoon lekker laten bestuiven.

toch chill 2 mini kastjes.. kan meteen weer door met de volgende ronde.

Comment

Ja zeker weten ga ik ook doen hoor zou mooi zijn als deze klaar is en je de nieuwe zo goed als gelijk kan gaan scroggen. Veel ruimte heb je niet nodig om voor te groeien dus zit ook bij mij in de planning

Comment

week voorgroeien op 24 uur licht werkt met dit kastje prima, kwa hoeveelheid toppen vind ik t zo opzich wel leuk.
                                mag niet klagen voor een 62 watt setup. t andere kastje heeft 48 watt dus dat is dan nog wel leuk hobbyen/experimenteren.

Comment

Bezig...
                                X