Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweek pc - church

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweek pc - church

Ziet er lekker uit beaver!

Comment

Zeker ja ben toch benieuwd hoeveel je ervan af haal nog en hoe het smaak beetje compact zijn hahaha het schiet al op

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

Thanx supershit,
        ik verwacht dat t wel een lekker wietje zal zijn, ruikt vrij penetrant, zure citroenlucht lol. verwacht niet dat t meer dan 10 gram zal zijn, maar we zien t gewoon wel.
        rond t weekend eens kijken hoever de trichs zijn, nu nog erg veel helder, als ze dit weekend niet klaar is zet ik der nog een paar dagen in t donker denk ik.
        dan kan ik t kastje en de lampen etc dan ook even goed schoonmaken.

van de week maar potgrond gaan halen en over de bodemverbeteraars en de doseringen na gaan denken voor de volgende ronde ^^

plant begint lekker naar de klote te gaan:
        PB260456.jpg
        Attached Files
        Last edited by Hungry_Beaver; 26 November 2014, 00:28. Reden: fotos

Comment

Ziet er heel mooi uit hoor!
          Ben benieuwd naar hoeveel gr er af komt...

Comment

cheers.
            net het scrogrekje vast verwijderd zodat ik wat beter bij de dode blaadjes etc kan.
            omdat ik de plant onderlangs heb laten lopen ipv over t scrogrekje kon dit, levert wel wat mooiere fotos op naar mijn mening xD.
            mag mevrouw nog even haar haren losgooien ofzo.

PB260483.jpgPB260479.jpgPB260484.jpg
            dit worden denk ik ook de laatste fotos van deze plant, volgende fotos zullen van het eindprodukt zijn

de trichs worden steeds meer milky, bijna geen clear meer. de dikkere toppen zijn al wat meer amber, maar alle bovenste delen van de toppen mogen nog wel wat rijpen.
            heb nog 100ml water gegeven, veel word er sowieso niet meer gedronken.

Comment

dat geeft idd een ander mooier beeld.
              je hebt wel mooie toppen moet ik zeggen voor onder een spaarlamp gekweekt te hebben.
              je zal wel nog een mooi oogstje binnen halen denk ik.
              zijn de toppen ook hard?

thugz
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

ik heb ze niet veel aangeraakt maar naar wat ik kan zeggen zijn ze denk ik wel stevig, absoluut niet fluffy in elk geval

Comment

Mooie pics man ze zien er inderdaad ook wel nice uit!

Sent from my C2105 using Tapatalk
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

thanx, the church is een relaxed plantje dusver, stressbestendig, de skunk genetica zorgt voor de dikke stinkende toppen.
                    zou deze in elk geval wel aanraden voor beginners. en mensen die graag met skunk genetica werken i guess. Super skunk maakt een vrij groot deel van mijn dieet uit lol dus deze zal er ook wel in gaan.
                    Greenhouse seeds - The Church: Swiss sativa x Super Skunk x NORTHERN LIGHTS

De toppen zijn trouwens heel hard, heb toch nog ff zachtjes geknepen gisterenavond lol.. kon t topje niet inknijpen, normaal blijf ik er liever vanaf maar ze is toch bijna klaar..
                    denk dat er stiekem nog best wat kleine topjes inzitten dus als alle topjes zo hard zijn kon t nog wel eens boven verwachting uitpakken.
                    en een paar dagen heeft ze nog wel om wat extra te zwellen
                    Last edited by Hungry_Beaver; 27 November 2014, 08:18.

Comment

Het plantje vanmorgen uit zen bedje getrokken.
                      Denk dat ik vanavond wel ff knip, veel werk is het niet, maar een beetje rijpen mag nog heb ik t idee dus wellicht verander ik weer van gedachten.
                      heb nog een paar fotos gemaakt. nu dus echt de laatste fotos van t plantje.

PC010530.jpgPC010532.jpgPC010534.jpgPC010535.jpgPC010543.jpg

de dikste toppen zitten trouwens aan de zijtak die half afgescheurd was

Comment

Ziet er niet slecht uit! ziet er bijna uit alsof het alleen top is!

Sent from my C2105 using Tapatalk
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

ziet er zeker niet slecht uit.

thugz
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanx again ^^.

heb gisteren het plantje geknipt, heb t in zen geheel op de kop opgehangen (donker, geventileerd etc)
                            de wortelkluit was nog niet te groot voor de pot, gewoon netjes gevuld. misschien toch een dag of 2 extra groei geven volgende keer

denk dat het totale wattage, kastmaat en de gekozen maat pot wel mooi in balans zijn.
                            Zodra t totaalgewicht bekend is plaats ik die natuurlijk ook nog fftjes

de eerste 2 fotos zijn van vandaag dus t is al behoorlijk gekrompen.
                            Op mijn telefoon stond deze wel van gisteren.
                            IMG-20141201-WA0017.jpg

Greetz
                            Attached Files
                            Last edited by Hungry_Beaver; 2 December 2014, 12:01. Reden: extra pic

Comment

hungry_beaver,

Dat ziet er smakelijk uit, ik vindt het een leuke topic om te hebben gevolgd.

Ik ben net als iedereen benieuwd hoeveel gram het heeft opgeleverd.

En wat gaat het volgende kweek worden zelfde kast en of iets anders en welke plant?

Comment

Hey Witpen,

Thanx voor het volgen en de interesse, dat geld trouwens voor iedereen die hier heeft meegekeken.
                                Ik ben ook benieuwd naar het gewicht maar ik heb dus ook geen nat gewicht ofzo voor jullie, een weekje en dan weten we meer

de kast is inmiddels al weer bezet, sinds gisteren staat er al enkele plantjes in uit mijn andere kastje.
                                deze kun je hier bekijken. staan ook de details over de plantjes etc.
                                daarnaast blijf ik indica+ruderalis zaadjes ontkiemen tot er een geschikt mannetje tevoorschijn komt en dan kan de pret beginnen..

greetz

Comment

Bezig...
                                X