Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb inderdaad niet echt trek in proffessionele installaties oid, gewoon een beetje hobbyen tot t buiten weer oke weer is .
wat zaden produceren kan dan ook wel oke zijn om de kosten nog wat te drukken
Nice !
Church doet het goed in die omstandigheden.
Topjes zien er mooi hard uit, en vooral ook netjes afgebloeid, gespoeld en geknipt.
Dat zul je merken in effect en smaak.
Proficiat met dit resultaat.
Thanx QnQ,
Ben erg benieuwd hoe de smaak en werking gaat zijn.
Zodra ik de topjes van de hoofdtakken af kan breken gaan ze de cure pot in.
met oud en nieuw ga ik m pas proberen, maar dat is ook al weer daar voor je het in de gaten hebt
12.66 Gram, Leuk potje, zat ik er toch niet zover vanaf met men 10 gram.
de bovenste toppen zijn wel lekker stevig, er komt een lekkere penetrante skunk lucht vanaf, ben benieuwd
het is in elk geval een goed resultaat, het ruikt goed en zit er goed uit.
En er is nog wel meer haalbaar met t kastje, church is er in elk geval voor mij eentje om te onthouden.
toch even klein topje geprobeerd gisteren.
Als je zonder tabak rookt, zoals ik, word je er lekker aktief en behoorlijk high van. af en toe dwaal je een beetje af van waar je mee bezig was.
Voor mij het verwachte effect in elk geval. goed rokertje voor overdag als je niet al teveel belangrijke zaken te verrichten hebt.. lol
De smaak is er wel nog niet helemaal, maar de rest blijft ook gewoon liggen tot nieuwjaar. wou toch even dat voorproefje
Rookte verder lekker zacht weg en de potentie is goed al zeg ik het zelf.
Last edited by Hungry_Beaver; 12 December 2014, 12:55.
Comment