Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Microkweek Northern Light

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Microkweek Northern Light

IMG_1710.jpg

Ik heb jullie raad opgevolgd, hij heeft dagen geen water gehad en toen weer langszaam opgebouwd, maar het heeft geen zin meer denk. Kan net zogoed gaan oogsten want d'r zit geen blad meer aan he.

Er frustrerend want 't is gewoon net weer een of twee weken te vroeg. Sommige trichomen zijn nog clear. Ook weet ik dus niet zo goed wat er nu mis is gegaan. De vorige kweek was zeer duidelijk overvoed, maar dit .... 't begin gaat altijd lekker maar dan tijdens de bloei gaat 't mis.

De volgende kweek misschien toch een ph en ec metertje erbij pakken ofzo

Comment

ze zullen dan wel niet meer dikken, maar wel nog verder rijpen.
      dus je kan gerust nog even laten staan op de juiste trichome verhouding
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ok, wist ik niet, dus heb hem nog even laten staan dit weekend gaat die om. Na 8 weken bloei... veel te kort gebloeid. Jammer want er zat veel potentie in.
        Uiteindelijk denk ik toch wel dat het een dik stikstof tekort was. Had alleen maar bloeivoeding gebruikt geen groeivoeding. Misschien dat die tijdelijk wat te nat stond maar dit kan niet de enige oorzaak zijn. Ook als ik hier kijk http://www.growweedeasy.com/marijuana-symptoms kan ik niets anders concluderen dan stikstof tekort.
        Heel misschien zou het ook een lightburn kunnen zijn maar not sure.

Ik zal binnenkort nog verslag geven van de oogst, nu maar weer ontkiemen

Voor de volgende kweek heb ik wat plagron groeivoeding in huis gehaald.
        Heb ook een ph metertje (welke voor geen meter werkt).
        Ook heb ik hydrokorrels voor onderin de pot en om te mixen met de potgrond. Maakt het geheel wat luchtiger.

Comment

Waarom kleikorrels en geen pyriet. Klei houdt vocht vast.

Comment

Las dat het goed was voor drainage en luchtigheid. Iig een laagje op de bodem. Mengen weet ik nog niet zeker.
            Verder bedoel je denk ik perliet, geen pyriet ? Simpelweg niet over nagedacht.

Comment

Sorry niet goed kijken naar de auto correctie en mengen = goed.

Comment

Ja, ik denk ik vraag het maar, mij kun je alles wijsmaken; als jij zegt dat je edelstenen door je aarde mengt geloof ik je

Comment

Ja briljant en diamant 💎 helpt enorm.lol

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

haha

Nou de oogst valt zoals verwacht flink tegen. 24 gr droog. Maar het zijn vooral heel veel niet-aangedikte inmature fluffie topjes (zal goed doen als kussen-vulling) met veel clear trichomen ook.

Heb nu extra motivatie voor de volgende kweek, de eerste zaadjes zijn ontkiemt en er zijn al wat lob-blaadjes open. Wordt het laatste indoor kweekje voor de zomer.

Zal dit keer groeivoeding van Plagron 4-2-4 gebruiken.
                    Bloeivoeding wordt Terra Flores 2-2-4.
                    Universele potgrond met hydrokorrels onderin en een handje gemengt (als ik perliet op de kop kan tikken gaat dat erin).
                    Uiteraard wordt er weer gescrogd.

Ik zal een nieuw topic aanmaken met wat meer details als ze 3 weekjes in groei staan hopelijk willen jullie dan weer meekijken voor hulp en tips. Hopelijk gaat het dan beter. Thnx for now !!
                    Last edited by AlFa2; 26 February 2015, 02:39.

Comment

Bezig...
                    X