Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witpen's nieuwe kweek scrog 2x 75watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Witpen's nieuwe kweek scrog 2x 75watt

Ha witpen ,

Ja zo doe ik het ook alleen de scheuten verwijderen en kwa blad gewoon verwijderen wat slecht word.
    Heb begrepen dat je tot 3de week bloei mag knippen,scheren dus ik doe elke keer wat weghalen zodat ze niet in de stress schieten.

Voorderest gaat het ze gangetje bij je.al vind ik wel dat er hoop verschil in zit tussen ons terwijl jij nog een week verder ben .

Niet rot bedoeld he maat maar is wel de realiteit kan ook misschien wel aan het soortje liggen of ze hebben toch een hoop stress ofzo.

Ben niet ervaren genoeg om te zeggen wat het kan zijn op het water geven na maar daar hebben we het al over gehad .

Hoop dat ze zo lkkr doorknallen nu je ze op 12/12 heb gezet en dat je netje nog vol komt.

Keep it up

Dordt

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

Fcdordt,

Ik haal ook alleen de slechte bladeren weg.

En er is zeker een verschil tussen jouw en mijn kweek dat is zeker zo.
      Maar door de problemen leer wel ik veel bij .

Wel zullen zien hoe het verdergaat, het blijft wel een leuke hobby.

Comment

Zeker weten witpen , hoop dat de bloei goed verloopt bij je .

Comment

Komt helemaal goed.

Comment

Ik hoop het, ik doe mijn best

Comment

Update

De planten staan nu 5 dagen op 12/12 en het gaat wel goed.

Ik me afvroeg nu de planten op 12/12 staan wordt de kastje op zijn koudst 17.7 graden of dit te laag is.
              Wat ik wel weet is dat onder de 16 graden de planten stil gaan staan.

Als oplossing dacht ik als 17.7 te koud is om een grondverwarmingskabel in het het hokje aan te brengen met een thermostaat

De planten naast elkaar. Zoals te zien heb ik de beentje niet geschoren omdat ik niet goed weet hoe ik het moet aanpakken.
              Zover ik begrijp is dat de takken met bladeren die geen licht krijgen in zijn geheel mag verwijderen.

IMG_0877.JPGIMG_0878.JPG

De grote plant groeit nog lekker door en het netje wordt mooi gevuld

IMG_0879.JPGIMG_0880.JPG

En het mongooltje heeft of ook wel naar haar zin ondanks dat ze niet een volledige volgroeide plant is
              IMG_0881.JPG

Wat denken jullie is 17.7 te laag en zal ik er iets aan moeten doen of niet, laat maar weten.

Comment

Heb hetzelfde probleem. Bij mij komt hij soms onder de 16 graden . Voor het goede kan je het wel doen. Maar het groeit wel hoor.

Comment

Comment

Weedfan, dat is balen dat het bij jouw kweek wel eens onder de 16 graden komt.

ik heb gelezen dat dan de groei tot stilstand komt. Net de eerst pagina van je verslag gelezen ga dadelijke de rest lezen.
                    Niet dat je echt kan helpen ben nog een beginner maar kweek verslagen lezen vindt ik altijd leuk

beowolf,
                    De max temp op dit moment is 25,6 graden als de min temp lager wordt dan laat ik het zo en koop ik geen verwarmingskabel.
                    Ik zal in mijn verslagen ook voortaan de temp vermelden misschien wel zo handig.

Comment

Gaan gewoon lkkr door .
                      denk dat het goed is hoor 18/25 is gewoon binnen de marge witpen .

Best is niet onder de 20 geloof ik en een max verschil aanhouden van 10 graden tussen lamp aan en uit, dus daar pas je redelijk goed in toch.
                      Maar voor ik op me vingers word getikt zou ik maar zeggen ben ook maar een beginner hey, maar als je het aan mij vraagt is het goed genoeg.

Greetz Dordt

Comment

fcdordt ,ze doen het zeker goed en de temp het is niet optimaal maar als het zo binnen de waarden blijft vindt het goed.

De temp is nu tussen de 17.4 en 25,3 graden en dit was gisteren het zelfde.
                        En de lv 39 en 54% dat is dus prima.

De planten maakt nog veel toppen aan en het netje komt toch aardig vol te staan.
                        Ook heb ik het watergift goed samen met de tensiometer, deze staat als ik water geef op 400 en met 250ml water komt deze 2uur later op 140.

Wel is het wennen normaal keek ik 's ochtends even naar de planten maar nu ze op 18/6 staan kan dit niet meer.
                        Dat was een ritueel.

Maar na wat informatie tijd voor de foto's

De planten naast elkaar

IMG_0888.JPGIMG_0887.JPG

De grote

IMG_0885.JPGIMG_0884.JPG

De kleine alias het mongooltje

IMG_0886.JPG

Comment

hee plantjes zijn wel mooi enzo maar euh hoe komt het dat ze hun bladeren zo naar beneden krullen?
                          ik denk toch dat er ergens iets niet goed is.
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Te droog en wsl iets te warm vlak onder de lampen. Typisch warmteverschijnsel, die naar beneden gekrulde bladeren.

Comment

Te droog zou kunnen ik heb de foto's gemaakt nadat ik ze water heb gegeven.
                              Te warm denk ik niet er staat ook een fan te blazen tussen de lamp en bladeren.

En ook waarschijnlijk omdat ik de takjes op verschillende plaatsen opnieuw heb opgebonden.

Maar vanavond maak ik wel weer foto's dan is het als het goed is een stuk beter.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Comment

Mooi! Het netje raakt gevuld

Sent from my C2105 using Tapatalk
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Bezig...
                                X