Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witpen's nieuwe kweek scrog 2x 75watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Witpen's nieuwe kweek scrog 2x 75watt

Groeien zeker wel lekker nou dus je geef nu 250ml per dag

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

nice, nieuwe blaadjes zien er gelukkig niet meer zo gekruld uit, de groei/strek zit er nu ook lekker in of niet?
      zon tensiometer is wel leuk speelgoed denk ik, komt er hier ook nog wel een keer eentje.

Comment

Gdog,

Het netje komt zeker aardig vol te staan, komt toch nog alles goed

Fcdordt,

Ik geef inderdaad 250 aan de grote en 150 aan de kleine per dag, en volgens mij hebben ze het naar hun zin

Hungry_beaver

Het gaat zeker een stuk beter en ze groeien als onkruid.
        De tensiometer vindt ik ideaal, eerst had een analoge maar een deze van blumat is zeker een aanrader.
        Wel goed rond kijken waar je het koopt want er nogal een groot prijs verschil.

Comment

Ok ik zit op 500ml om de dag dus draaien we hetzelfde. al twijfel ik wel om ook elke dag water te geven of iets te verhogen nog zelfs .
          is bij jou ook je bovenkant van de pot droog als je elke dag water geef. Bij mij kurkdroog vandaar dat ik wat twijfel

Comment

Bij was het meestal ook kurkdroog maar een paar dagen geleden heb ik de bovenkant met plantenspuit nat gemaakt en de dag erna ook.
            En dit heeft heel veel geholpen, misschien helpt het ook bij jouw.
            ik denk ook dat ik meer water ga geven.

Comment

Kwa opnemen misschien niet verkeerd geef ik ze eerst 100 ieder met de spuit en als ingetrokken is de 500ml ga ik naar de 600ml in 2dagen totaal.
              Zon meter is wel handig nu kan de potten niet zo makkelijk meer oppaken nu he haha

Ga vanavond ook weer update de bloei is begonnen geloof ik :thumbup:

Comment

Zo zou ik het ook doen, toen ik met de plantenspuit deed was mijn idee om 250ml te geven maar dat was te enthousiast gedacht.
                Na 150ml was ik er wel klaar en de laatste 100ml met de maatbeker.

Ben wel benieuwd naar de update, en plaatjes kijken is altijd leuk

Comment

Ik had gezegd dat ik een foto's zal maken van de plantjes.
                  Omdat de bladeren hingen. Ik wou ze op JD zetten maar er kwam van alles tussen.
                  Dus vandaag gaan we de update doen.

De planten doen het goed na de aanmerking dat de planten te droog stonden geef ze nu 350ml water voor de grote en 200 aan de kleine.
                  En dat bevalt ze wel
                  De temp is tussen de 17.6 en 26.4 dat vindt ik prima, en de luchtvochtigheid tussen de 34 en 58%.

Wat met opval is dat er veel kleiner takjes met toppen in de lucht zijn geschoten dus ze zullen het wel naar hun zin hebben.

De planten naast elkaar

De grote

IMG_0898.JPGIMG_0899.JPG

De kleine

IMG_0900.JPGIMG_0901.JPG
                  Attached Files

Comment

op foto 4 (2e foto van de kleine) zie ik toch duidelijk dat het er nog niet helemaal goed uit ziet bladranden krullen naar beneden en bladeren hangen.. wat het precies is weet ik niet maar die bladranden naar beneden gekruld lijkt me iets met warmte te maken te hebben.. maar misschien kan iemand anders je er meer over vertellen.
                    de grote staat er nu wel mooi bij vind ik.
                    succes ermee en ik hoop dat je een mooi vol netje hebt in de bloei
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Klopt de kleine wilt niet echt goed komen. Ik zie het als een leer/project om het beste van te maken. Ze wil vanaf het begin al niet groeien en loopt al vanaf het begin al achter. Normaal gesproken was ik overnieuw begonnen maar deze zaadjes waren niet los te verkrijgen alleen in een setje met verschillende zaadjes.

Misschien dat meer personen zijn wat ik eraan kan doen om het beter te krijgen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

en ze heeft niet te lang te droog gestaan waardoor je ec omhoog is geschoten? daar zou het ook nog wel eens aan kunnen liggen..
                        komt er vast wel bovenop zodra je de oorzaak van het probleem hebt gevonden.
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Ik denk eerder te nat. In het begin toen ik nog kon wegen woog de kliene ongeveer een 1kilo meer dan de grote terwijl de grote groter was.
                          En een ec meter heb ik niet omdat ik biologisch kweek en de meter er niet voor nodig heb.

Maar alvast superr bedankt voor het meedenken daar hou ik van

Comment

yup te nat
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thug
                              z dat is ook wat ik dacht.

Maar hoe kun je het beste oplossen, komend tijd geen water geven, een beetje water.
                              Als ik geen water geef word de bovenste laag kurk droog

Comment

das opzich niet erg als de wortels maar water hebben ,het kan zijn dat de bovenkant kurkdroog is door b.v je lamp of je ventilator.
                                maar dat wil niet zeggen dat heel je pot droog staat natuurlijk.

zolang de onderste bladeren nog niet gaan hangen heeft die inweze nog water lijkt me.

Comment

Bezig...
                                X