Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gisteren met de lamp aan en vandaag met de lamp uit, dit omdat ik meerdere kweken heb gezien en dacht dat ziet er leuk uit
De temp is 16.8 min 25.1 max
LV 34-48%
Water geef ik door middel van de tensiometer dit is nu 350ml voor de grote en 150ml als ik de kleine geef meestal om de dag.
Ze groeien nog allemaal lekker door ik had niet verwacht dit nog zoveel zou zijn.
De planten zijn zo laag en even hoog mogelijke opgebonden, zodat de planten optimaal van het licht kunnen genieten.
De hoogte van de toppen tot de lamp is 5cm.
bloei zit er al goed in zeg. groot verschil in die paar dagen, dan zullen ze toch wel bijna gaan stoppen met strekken
kwa plantoppervlak past t nu precies onder de lampenkap zo te zien?
die 5 cm afstand is nice, als ze helemaal niet meer groeien kan je straks wellicht nog wel iets dichter, elke cm die je dichter kan is fijn voor de lager gelegen topjes.
ff met je hand voelen als de lampen een tijdje aan staan door je hand langzaam richting de lamp te bewegen. als t warm aanvoelt/begint aan te voelen zal dat ongeveer de maximale afstand zijn zijn voor je plantje.
De planten passen perfect onder de lampenkap, ik heb het ook zo gescrogd (niet echt een nederlands woord ) dat het goed past.
De afstand kan waarschijnlijk wel korter erop dit omdat dat er ook een fan tussen de toppen en de lamp blaast.
Het enigste is dat ik bang dan ben is dat er blaadjes tegen de lamp komen.
Maar dat zien we tegen die tijd wel.
Ik ben al vanaf het begin met de voeding dit omdat ik lightmix potgrond heb.
Dit samen met biobizz voeding, mijn vorige kweek was met plagron.
Ik wilde zelf de voeding kunnen regelen.
Comment