Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dankje martinh, leuk dat je mee kijkt en dat je jouw eigen plantjes met de mijne kunt vergelijken.
De filter hangt nu nog nog binnen zolang het kan en inderdaad de filter buiten de hok scheelt heel veel.
Gisteren wat foto's gemaakt.
Zoals je kunt zien is er wel een groot verschil, ik ben de plant heel wat minder aan het geven.
Dit omdat ik het gewicht tussen de grote en kleine er groot vindt de kleine voelt zwaarder aan de grote IMG_0818.JPG
volgens mij maakt t ook weinig uit. als je m te laag hangt zou er misschien eerder een keer wat afbreken bij het vastmaken op t net ofzo?
volgens mij heb ik 10 cm vanaf de potrand ofzo, als t niet minder is
Maar het mongooltje doet haar naam weer aan.
Ze groeit minder en heeft gele bladeren ik denk dat ze teveel water heeft.
Gisteren de beide planten gewogen de grote weegt 5.1 kilo en de mongooltje 5.7 kilo.
Ze is kleineren dus ze heeft te veel water ze krijgt al 2dagen geen water en dat lijkt beter te zijn.
Dat staat allemaal exact beschreven in dit topic Chantall.
De bedoeling hiervan is nieuwe leden eerst de mogelijkheid te geven de basis van het forum te leren kennen voordat ze zich storten in alle extra's van het forum. Tevens gaat het misbruik tegen in de Marktplaats.
Dus niet in een ander topic proberen je rommel kwijt te raken.
Eindelijk kunnen we gaan scroggen en wat ziet het er gezellig uit in het hokje.
Sommige toppen zaten een beetje verscholen maar nu we een rekje hebben kunnen we de bladeren zo maken dat het iedereen licht krijgt.
Alles gaat goed zijn gangetje ik hoop alleen dat de mongooltje het beter gaat doen.
Comment