Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witpen's nieuwe kweek scrog 2x 75watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Witpen's nieuwe kweek scrog 2x 75watt

Nou de linkse ga lkkr de rechtse word wel erg treurig ja hopelijk gaat ze het nog doen keep it up

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

Komt wel goed!

Comment

Update

De planten hebben sinds paar dagen hun rekje waar ze lekker doorheen mogen gaan kronkelen.
        De temp blijft goed tussen de 18,9 en de 26.9 graden en LV is 39-59%

De grote waar de toppen mooi door het rekje aan het groeien zijn.
        De onderste bladeren worden wat geler, we gaan wat minder water geven.
        Ik heb water gegeven naar aanleiding van de tensiometer, maar er was wat water uit de tensiometer gelopen waardoor ik te veel water heb geven.
        IMG_0846.JPGIMG_0847.JPGIMG_0848.JPG

En de de kleine, ze doet het redelijke maar een top plant gaat het nooit worden.
        De sport is nu om haar toch weer beter te laten worden.

IMG_0849.JPGIMG_0850.JPG

Comment

Ha witpen ja idd zo is het, probeer er het beste nog van te maken met de rechtse meer kun je ook niet doen momenteel. ik geef ze momenteel 350ml om de dag vanaf eergister en zie geen hangende blaadjes ofzo dus dat zou al voldoende moeten wezen .
          Ik zou de rechtse nog minder geven 250 om de dag misschien 200 zelfs .

Keep it up maat

Dacht zou even vermelden wat ik nu doe misschien heb je er wat aan

Comment

Ik geef ze de grote ondergeveer het zelfde 150ml per dag en de kleine krijgt 50ml per dag.
            De tensiometer had ik voor ze gingen slapen gevuld met water straks als het dag gaat worden kan ik weer meten.

Ik ben de laatste tijd aan het kijken voor het maken van een nieuwe kast.
            Voor 400 watt lamp, ik wil 4 potten van 18L er in kwijt kunnen de kast wordt denk ik 75x75cm.
            Ik het groeien wel lang duren op deze manier en meer licht is meer gram.
            Maar dit wordt pas na deze kweek, dus nog tijd genoeg om erover te denken.

Comment

Ja dat is zeker groei duurd langer nu maar dat komt ook omdat je je netje vol wil hebben dat kost ook tijd maar wanneer ga je naar 12/12 zit zelf eigenlijk te twijfelen wanneer dat het best is

Comment

Denk dat ik vanavond ook weer een update plaatst en anders een deze dagen haha

Comment

Update

Een week geleden ben ik begonnen met het scroggen.
                  En wat gaat het goed de toppen groeien veel beter.
                  Ik zit te denken er zijn een 3 tal kleiner toppen en ik dat als deze 3 het netje halen om te gaan zetten naar 12/12
                  of zou ik het nu gaan doen en dan afwachten wat in de bloei groeien ze ook nog.
                  Wat denken jullie

De grote

IMG_0853.JPGIMG_0854.JPGIMG_0855.JPG

De kleine, ze groeit wel maar dan wel heel langzaam

IMG_0857.JPGIMG_0858.JPGIMG_0859.JPG

Comment

Hoe staat je tensiometer ?
                    Die mag rustig tussen de 100 en 200 blijven.

Je kunt ze wel op 12/12 zetten eh...en alles wat boven het gaas uitgroeit, platbinden.
                    Als ze wat stug zijn, of als je bang bent iets te breken, dan knijp je eerst even in het stammetje waar je ze wil buigen.
                    binddraad_rubber_5_mtr_flex.jpg
                    Ik gebruik dit tegenwoordig, da's mooi spul.
                    Niet duur en je knipt het zo in elke gewenste lengte met een tangetje.
                    Ze groeien nog wel 2 weken door na omschakeling, dus dat komt nog vol zat.
                    Voornamelijk met LS natuurlijk. Die groeit veel meer door dan een Kush.

Carry on...leuk mini-hokje trouwens.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb de tensiometer tussen de 300 en 400mbar, ze staan te droog dus. Ik ben bang dat ze anders te nat staan.

Ik ga de binddraad halen deze week, de haar klemmetjes zijn niet het fijnste deze draaien mee bljven dus niet op hun plaats.

Nog een vraagje aan je QnQ ik wil een nieuw hok gaan bouwen voor 4 planten en dacht aan 75x75cm en 160 hoog.
                      Wat voor een wattage kan ik dan het beste gebruiken 250w of 400 ik vindt 600w te veel.

Comment

Pak 90x90x160 en 400 watt. Heb je nog wat ruimte over en dat koelt ook gemakkelijker af. Of zelfs 120x90X160. Waren de afmetingen van mijn scrog hok vroeger Ook 400.

Comment

ik was vandaag met een maat erover aan het praten en nadenken. I
                          Ik denk dat het een tent gaat worden met daarom heen een kast van mdf.
                          Dit omdat ik denk ik niet langer dan 2jaar wil blijven wonen waar ik nu woon en dat de tent en de kast/frame dan mee kan,
                          De kast wil ik omdat ik katten heb en ben bang dat ze er een keer in gaan hangen met hun nagels.

Maar ik heb nog wel de tijd (eerst deze kweek) en in de tussentijd kan er nog veel veranderen.

Comment

2 dagen geleden heb ik de de tijdschakelaar op 12/12 gezet oftewel tijd om ze te gaan laten bloeien.

Zo staat de grote plant erbij naar mijn mening niet slecht en ook een foto van onder de bladeren genomen
                            IMG_0871.JPGIMG_0869.JPGIMG_0876.JPG

De kleine zal niet echt veel beter meer worden maar ik ben benieuwd hoe het ze het gaat doen tijdens het bloeien.

IMG_0872.JPGIMG_0874.JPG

Op deze foto staan ze naast elkaar en zie je het verschil tussen de planten

IMG_0873.JPG

Het was weer een korte update maar plaatjes kijken is leuker dan tekst lezen

Als jullie op of aanmerkingen hebben laat het maar weten.

Comment

Gs je hun beentjes niet scheren?

Sent from my C2105 using Tapatalk
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Gdog zeker gaan we scheren, al is een baard in gaan maar ik laat ze we een snor houden

Comment

Bezig...
                                X