Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jaja ze staan er al de ww/bb 3st weer gedaan zijn nu 17dagen oud,staan paar dagen in de batmix al en gisteren 1 getopt de 6de weggehaald vandaag top ik de andere 2.
Ben je gelijk weer op de hoogte
Het is tijd voor het eindgewicht en het is geworden 84Gram
En dat met 2planten waarvan 1 de gehele kweek achter heeft gelegen.
Bij mijn vorige vorige kweek met 3 planten was 62gr al waren het andere planten.
Over de smaak kan ik nog niets zeggen omdat ik nog niet in de vaporizer heb gedaan, dit doen we zeker snel.
En ze ik ga ze curen dus de smaak wordt nog lekkerder.
Voor dat ze totaal geknipt waren In de weckpotten om te curen
een emmertje vol IMG_1223.jpgIMG_1224.jpg
Ik heb wel veel geleerd, maar ik ga stoppen met dit kastje en heb vandaag de maten aan de zagerij doorgegeven voor een nieuwe kast.
Geen micro want deze wordt 244 hoog 122breed en 80diep, met een 400w hps lamp
Natuurlijk maak ik dan weer een topic.
Iedereen hartelijk bedankt voor de hulp, het mee lezen en het reageren.
120x80 is niet goed te belichten met een 400watter
een 600 is voor de breedte goed maar voor de diepte overkill
ik kan je een diepstraalkap aanraden deze beschijnt 1m2 en dan gewoon een 600 watter
Gelukkig heb ik de verlichting nog niet gekocht.
Daar ga ik nog naar kijken maar ik denk dat 600w te warm wordt bij mij.
Aangezien ik met een 500m3 box afzuiger ga werken.
Ik dacht voor de gavita IR lamp te gaan met een gavita 400w evsa
Of een gavita triplestar 600 met de gavita 400w evsa.
Je kan voor de 400 of 600 ir lamp gaan inc met de Evsa van gavita. Deze lampen blijven iets cooler dan andere hps lampen en zijn breedte stralers. Ik zou zelf voor de 600w gaan ivm jou ruimte en de lamp type. Qua prijs is het een kleine verschil.
Comment