Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als je volgende keer meteen als je de zaden in de grond doet, ook het licht aansteekt, dan strekken ze niet zo.
Zaden onder de grond kunnen het licht ook "zien", licht dringt wel een paar cm door in verse grond.
Licht en zwaartekracht zorgen ook dat ze weet wat boven en onder is.
Bedankt voor de tip ik ga dit volgende ronde zeker toepassen! Het is van het huismerk Organic Earth growshop in maastricht. Ik heb hiervan ook de groei,bloei en spray voeding.
Ik heb de lampen op 12/12 gezet. Morgen om 12 uur gaan ze aan en om 24 uur terug uit.
Dit ga ik zo laten totdat bloei begint en dan zullen de bloeilampen erin gaan.
Heb een van de super silver haze moeten verwijderen want herstelde zich blijkbaar niet meer. Omschrijving van foto is dat de kiemblaadjes en stengel helemaal opgedroogd zijn. Hierbij heb ik nieuw zaadje geplant white widow autoflower. Fotos hiervan in de loop van de week.
wel jammer dat je nu een nieuwe erbij moeten zetten en dat je van ssh naar ww gaat plus dat je dan geluk moet hebben dat die ww doorgroeit en je minimaal hoogteverschil houdt.
leuke kweek zo te zien ik blijf volgen
ohja en het lijkt me niet handig om die ww hier tussen te zetten want dan wil je liever 18/6 aanhouden en aangezien de rest al op 12/12 staat krijg je dan een nog mindere groei en die groeiperiode is bij AF's al korter..
Ja das waar maar ik had enkel nog regulier zaad liggen en zou jammer zijn om dan manneke te hebben en heel te tent bestuifd.. misschien speelt dat wel in mijn voordeel dat autoflower is blijft sowieso kleiner maar idd groei gaat wel minder snel omdat op 12/12 staat.
Jammer genoeg heeft het nieuwe zaadje niet meer gepakt helemaal rechts te zien op de foto, zal dus een sog worden met 8 plantjes. De rest gaat zeer goed en zeker de voorste rij nu ook omwille dat ik 2de ventilator langs voorkant van tent heb geplaatst (niet te zien op foto).
Comment