Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb de dames eens van plaats verwiseld zo staat de special kush,the doctor en special queen op de voorste rij ( zie foto ). De ventilator is tijdelijk tussen de planten gezet wegens plaatsgebrek en totdat lampen hoger kunnen gezet worden zodat de lucht tussen de lampen en planten steeds ververst wordt.
De schatjes hebben ook 2de keer groeivoeding gekregen.
Idd dames staan er goed bij en zijn in goede gezongheid aan de kleur van de bladeren te zien dus ben tevreden. Wat me wel opvalt als je 12/12 gelijk zet, ze zeer traag groeien. Dus moet enorm geduldig zijn om grote plant te zien :p
Ik vind dat ijzerdraadje om dat stammetje niet zo'n strak plan, of te strak eigenlijk.
Die stam wordt rap dikker in dit stadium, dus ze gaan snel knellen.
Om planten "op te binden of te leiden", gebruik ik altijd bindbuis.
Dat is een soort elastische holle slang, die uitrekt als de stam te dik wordt.
Bindbuis lijkt op ventielslang, maar dan in een ander kleurtje.
Voor een euro of vier koop je bij de Praxis 100 meter bindbuis, waarvan je de afgeknipte stukjes keer op keer kan gebruiken, als je de knoop niet te veel aantrekt.
[COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]
De dames hebben voor de eerste keer 5ml dosis groei/bloei hormonen spray ( Organic Earth ) gekregen. Natuurlijk dit steeds doen wanneer de lampen uit staan! Om plekken op je bladeren te voorkomen!
Alsook is het probleem om een geschikte plek te vinden voor de 2de ventilator reeds hierbij opgelost. De pot waar dus 2 maal een poging gedaan is geweest en dus geen enkel zaadje is uitgekomen, heb daarop de ventilator gezet in de hoek (zie foto's).
Comment