Omdat mijn guerilla kweek geen succes was, heb ik besloten om het eens binnen te doen. De kans dat daar konijnen rondlopen is toch klein.Ik heb een oud kastje in de zeldzame vrije momenten dat ik heb opgekalefaterd (1,2mx0,7mx0,5m) en heb met wat gipsplaatprofielen en een Philips EVSA een PL-L armatuur gemaakt. Daar steekt momenteel twee Philips PL-L lampen in van 55W. Ik heb me suf getobt over hoe zelf een koolstoffilter te maken, ook wat leuke rubriekjes gevonden op ik denk Grasscity, maar uiteindelijk beslist dat dit een te belangrijk item was om met veel DIY geknoei mijn kweek in gevaar te brengen. Voor het gemak heb ik dan bij de Urban Garden Shop een Prima Klima combo gekocht (PK125) met temperatuurregeling. Daar kreeg ik ook nog wat leuke tips om het geluid onder controle te houden (gevoerde afvoerslang). Inderdaad, je hoort er niets van.
fanafzuiger.jpgfilter.jpglamp.jpgweek1.jpg
Ik zou als het plantje twee weken is, wat Dutch Pro Multi Total bijvoegen in mijn water. Echt bijmesten zou ik doen wanneer er wat serieuze blaadjes aan hangen.
Aangezien dit mijn eerste kweek is, stel ik elke opbouwende commentaar op prijs. Alvast bedankt.
fanafzuiger.jpgfilter.jpglamp.jpgweek1.jpg
Ik zou als het plantje twee weken is, wat Dutch Pro Multi Total bijvoegen in mijn water. Echt bijmesten zou ik doen wanneer er wat serieuze blaadjes aan hangen.
Aangezien dit mijn eerste kweek is, stel ik elke opbouwende commentaar op prijs. Alvast bedankt.
Comment