Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek royal queen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweek royal queen

De plantjes zijn.
    1 fruit spirit
    2 critical

Ze zijn van royal queen seeds

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ze gaan opeens heel hard in de groei morgen weer update met foto's.
    Last edited by ddj; 22 November 2014, 21:40.

Comment

Hallo allemaal,
      Hier weer een update met een paar foto's.

Als eerst de verpakking, dat maakt het misschien wat duidelijker, het soort zaadjes.
      verpakking voorkant 1.jpg

De achterkant
      Wi achterkant.jpg wi achterkant 1.jpg

Dan nu de plantjes.
      Ik was al iets te ver in het denken. De plantjes staan aankomende donderdag 3 weken in groei. Ik dacht alweer dat het de vierde week was.

Plant 1.
      Wi 1.jpg

Plant 2.
      wi 2.jpg

Plant 3.
      Wi 3.jpg

Dit was hem weer voor vandaag, ik hou jullie op de hoogte. En zal deze week nog wel wat posten.
      Groetjes.

Comment

gaat lekker he, maar als je ze gaat verpotten zou ik ze wel in een wat voedzamer medium zetten als je ze in lightmix zet kunnen ze met weinig voeding de hele kweek door maar in zaai en stek grond laten is niet te doen als je het mij vraagt.. en tot slot als je gaat overpotten binnenkort gooi wat meer aarde in die potten (meer aarde = meer ruimte voor wortelontwikkeling = sterkere en gezondere planten )

Ze gaan lekker en op naar de bloeiperiode over een weekje of misschien 2
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Hallo ilikebigbuds

Bedankt voor je reactie,

Ik ga ze dan maar indd over twee weken in de bloei periode zetten. Is het misschien verstandig om ze over te potten als ik ze in de bloei zet.
          En de dames staan nog in zaai en stekgrond, dat zal ik dan ook aanpassen. Kan iemand mij vertellen hoe groot de potten moeten zijn waar ik ze in kan laten staan.

Tot latersss.

Comment

Hallo allemaal,

Hier weer een update met wat leuke foto's.
            De dames zijn nu 22 dagen boven de grond, en volgens mij hebben ze het nog wel naar hun zin aangezien ze nog flink groeien en veel mooi nieuw blad aan maken.

Plant 1.
            Wi1.png

Plant 2.
            Wi2.png

Plant 3.
            Wi3.png

Op de onderste foto zie je wat lichtgroene vlekken op het blad, kan iemand mij vertellen of dit slecht is voor de plant, en wat ik eventueel er aan zou kunnen doen.
            Groetjes vanuit Heerenveen.

Comment

uitgezondert ik
              Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
              gaat lekker he, maar als je ze gaat verpotten zou ik ze wel in een wat voedzamer medium zetten als je ze in lightmix zet kunnen ze met weinig voeding de hele kweek door maar in zaai en stek grond laten is niet te doen als je het mij vraagt.. en tot slot als je gaat overpotten binnenkort gooi wat meer aarde in die potten (meer aarde = meer ruimte voor wortelontwikkeling = sterkere en gezondere planten )

Ze gaan lekker en op naar de bloeiperiode over een weekje of misschien 2

Comment

Dat ga ik zeker doen. Ik heb al een goede aarde gehaald. En heb van een echte pro kweker een mix gekregen wat ik door de aarde moet mengen.

Ik ga verder deze kweek af maken op tl en spaarlampen. Dan kijk ik hoeveel de oogst wordt.
                Vervolgens ga ik de kweek herhalen met een tl- neon set 2 x 75 watt en de vergelijking bepalen.

Van de week nog een update met foto' s.
                Allemaal een fijne dag verder toegewenst.

Comment

Vanmorgen weer even gekeken bij de dames. Ze staan er nog mooi bij en gaan eind deze week de bloei in. Vanavond een paar leuke foto,s updaten.

Comment

Hallo allemaal

Ik ben net bij de plantjes geweest. Ze zijn nu rond de 20 cm hoog. Ik heb helaas geen foto' s kunnen maken.

Ik beloof morgen foto' s te uploaden.

Nu is de vraag wat ik moet doen. Een scrognet plaatsen of gewoon zo door gaan in bloei. Ik hoor graag van jullie.

Comment

Ik had is gelezen dat je vanaf 25 cm scrognet plaatst. Ik heb weliswaar nog geen scrogg zelf gedaan..

Greetz LittleDwarf

Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

Comment

QNQ157.jpg
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt littleDwarf en QnQ voor jullie info.

Ben net aan het werk geweest met een scrognet. Hij hangt op 25 cm boven de aarde. De plantjes staan bijna tegen het scrog netje aan. Moet ik nu de plantjes in bloei zetten of wachten tot het netje bijna vol zit.

Ik post vanaaf nog ff paar foto's.
                          Groeten

Comment

Je zou even wat andere kweekverslagen kunnen checken om te zien of ze erg lang doorgroeien of juist niet.
                            Maar ik denk als je de lampjes nu op 12/12 zet dat ze nog wel 2 weken doorgroeien, dus daarmee krijg je het net wel vol.

Comment

Super bedankt, QNQ

Voor de altijd zeer snelle info.
                              Ik heb ze net op 12/12 gezet, en nu maar hopen dat het wat gaat worden.

Zoals beloofd hier wat foto's.

Plant 1.
                              Wi 1.png

Plant 2.
                              Wi 2.png

PLant 3.
                              Wi 3.png

Misschien zullen jullie wel denken wat een raar netje hangt er boven, maar ik was er mee aan het werk toen ik de foto's maakte.
                              Ik ben nu bijna een week gestopt met groei voeding te geven. En ga begin volgende week beginnen met de bloei voeding.
                              Verder spuit ik nog wel regelmatig de bladeren in met canna cure.

Tot nu genoeg.
                              Van de week nog wel een update.

Groeten

Comment

Je kunt door blijven gaan met groeivoeding tot je de eerste echte bloei ziet. Tot die tijd groeien ze immers
                                Als je ze eens een dagje wat op laat drogen, zou je misschien de kluit uit de potjes kunnen tillen, en onderop nog een paar handen aarde gooien.
                                Da's het enige wat ik nog kan verzinnen.
                                Verder gaat-ie goed, plantjes zien er gezond uit.

Comment

Bezig...
                                X