Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek royal queen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweek royal queen

Hallo allemaal,

De Dames staan nu 23 dagen in de 12/12 cyclus.
    Ze zijn alweer een stukje gegroeid en de toppen zien er steeds beter uit. Ik hoop dat de toppen nog flink zullen toe nemen.
    Ik begin wel het idee te krijgen dat ik er niet veel grammetjes af ga halen, maarja dan is het maar voor een paar weekjes genoeg.

Hieronder weer een paar foto's,

Dame 1.
    1.jpg 1..jpg

Dame 2.
    2.jpg 2..jpg

Dame 3.
    3.jpg 3..jpg

Nu een paar foto's van de wat kleinere toppen aan de plantjes.
    Klein.jpg Klein..jpg klein...jpg klein....jpg

Dit was hem weer voor dit jaar. Ik hoop dat iedereen aankomend jaar maar flinke planten krijgen en er goed van kunnen genieten.
    Iedereen een heel goed uiteinde toegewenst, en allemaal rustig aan doen met oud en nieuw.

latersssssss.

Comment

23 dagen in 12/12 cyclus? Die kleine krullebolletjes hebben nog een eind te gaan, er zal nog veel veranderen.

Comment

Idd, zal er binnen enkele weken helemaal anders uitzien.

Comment

23 dagen op 12 uur betekend 9 dagen bloei heb niet terug gelezen maar ongeacht welk soortje heb je nog minimaal 7 weken te gaan die opbrengst ga je zien groeien de komende tijd alles komt goed ckr als je ze zo netjes houd.

Keep it up

Comment

Hallo allemaal.

Dit zijn mooie berichten die ik lees.
            Ik was al bang dat er niet veel van af zou komen. Ik blijf ze gewoon veel liefde geven.

Bedankt voor de reacties.

Comment

Dat verdienen ze ook!

Maar die dikken zeker nog flink aan...

Comment

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer in het nieuwe jaar met weer een nieuwe update.
                Ik hoop dat iedereen goed het nieuwe jaar in is gegaan.

De dames staan er nog goed bij, alleen de onderste bladeren zijn wat aan het geel worden.
                Ik weet niet of ik deze moet verwijderen of er af moet halen.

De topjes zijn ook weer wat groter en dikker geworden, en ik kan bijna niet wachten tot ze klaar zijn om te proeven.
                Ik hoop dus dat ze snel oogst klaar zullen zijn en dat ik er nog redelijk wat van af kan halen.

De dames staan nu woensdag 7 januari 2015, 31 dagen in de 12/12 cyclus.
                Hieronder weer een aantal foto's.

Plant 1.
                Plant 1.jpg Plant 1..jpg

Kleine topjes plant 1.
                Klein Plant 1. .jpg

Plant 2.
                Plant 2..jpg plant 2....jpg

Kleine topjes plant 2.
                klein plant 2.jpg

Plant 3.
                Plant 3..jpg

Kleine topjes plant 3.
                Plant 3.jpg klein plant 3.jpg

Dit was hem weer voor vandaag, ik zal proberen snel weer een update te plaatsen.
                Na het bekijken van de foto's, durft er al iemand een kleine schatting te geven hoeveel dagen ik nog moet wachten tot oogst.

Groeten

Comment

Ze zien er verder wel goed uit maar hou maar rekening met nog 50 dagen dan kan het alleen maar meevallen

Comment

Bedankt psychedelic1988,

Ik hoop dat de toppen dan nog veel dikker zijn.
                    Ik wacht gewoon nog rustig af, en begin alvast aan een nieuw avontuur.

Ik heb een groot leeg aquarium staan waarin ik nieuwe plantjes wil opkweken.
                    Ik heb hem al mooi bekleed van binnen. Er is ruimte genoeg en er hangt een 50watt aan tl verlichting in.
                    Ik ben van plan om hier twee plantjes in op te laten groeien tot een hoogte van ongeveer 10 a 15 cm om ze vervolgens in de kast te zetten waar ik nu de kweek ook in draai. Wel een aantal aanpassingen.

Ik ga er twee sterke fans in hangen en een 200 watt hps voor de bloei fase.

Groeten..

Comment

Mooi hoor
                      Je begint de kweekmicrobe te pakken te krijgen lijkt mij haha. Had ook nog maar juist mijn eerste kweekje staan en wou al een nieuwe beginnen lol.
                      Wel zeer benieuwd naar die aquarium!! Hou ons op de hoogte, evt met een nieuw kweekverslagje

Comment

Ik heb het inderdaad te pakken sphoaxie.

Ik ga zeker van me laten horen over de nieuwe opkweek methode in het aqarium.

Het is zo' n leuke hobby.
                        Niet verslaafd aan wiet, maar aan het kweken.

Groeten

Comment

Haha inderdaad.
                          Heel veel succes, ben benieuwd!

Comment

Hallo allemaal het is al weer even geleden.

Er is een grote verandering gaande bij de dames.
                            De drie dames staan er nog leuk bij, ze beginnen verschrikkelijk te ruiken, en ze plakken niet normaal. Ik hoef de plantjes maar zachtjes aan te raken en het is alsof ik seconde lijm op me vingers heb.

De dames staan nu (18 januari) 42 dagen in de 12/12 cyclus.
                            De haartjes van de toppen beginnen ook al aan te bruinen en ze gaan de laatste periode in denk ik.

Het experiment met het aquarium is zeer geslaagd te noemen. Ik had het zaadje laten ontkiemen in een zwarte video hoes met vochtig keukenrol. Na het ontkiemen direct in een 17 liter pot gezet en in het aquarium. Na een paar dagen was het al een hele struik en hij staat nu ook in de bloei kast. Hierover later meer. Deze plant is overigens nu ongeveer 2,5 week oud. (foto's volgen).

Terug naar de drie dames.
                            Plant 1.
                            Plant 1...jpg
                            Deze top is ongeveer een 8 cm lang en al lekker dik aan het worden.

Plant 2.
                            plant 2.jpg
                            Dit is de grootste top. Ongeveer 13 cm lang en lekker vol.

Plant 3.
                            Plant 3..jpg
                            Dit was de minste. Ongeveer 6 cm.

Nog een shot van de wat kleinere toppen.
                            kleine topjes.jpg

Dit was hem weer voor vandaag.
                            Weet iemand wanneer ik moet beginnen met spoelen. De planten staan nog volledig op voeding.

Comment

Ziet er idd al veel beter uit na zo'n lange tijd! Zei toch dat het wel goed ging komen

En benieuwd naar die in het aquarium, is er ook een apart topic over of niet?

Comment

Heyy Sphoaxie

Je hebt inderdaad gelijk ze zien er nu een stuk voller en langer uit.
                                De kleinere toppen beginnen er nu ook leuk uit te zien en het zijn er een stuk of 35 over de drie planten bekeken.

Ik heb nog geen topic geopend voor het aquarium kweekje. Ik ga hier zo snel mogelijk mee beginnen. Ik heb er al 1 plant in gehad en die ging als een speer. Die staat nu al in het grote bloeihok. Maar er volgen meer en daar ga ik zo snel mogelijk een topic voor openen.

Weet jij misschien ook wat voor soort plantje ik kan nemen die nog veel sneller oogst klaar is. En moet ik al beginnen om de drie dames op water te zetten en de voeding te stoppen. Ik heb vandaag nog een flinke dosis voeding gegeven van Canna bloei. Ik heb zelf geen idee of ze bijna klaar zijn en of ik moet stoppen met voeding.

Alvast bedankt.
                                Groeten

Comment

Bezig...
                                X