Mijn omgebouwde ladekast
nu een enkele lade met achterste gedeelte ruimte voor 2 plantenpotten.
active in en uitlaat met stofzuigerslang om bocht te maken voor het licht uit het kastje.
PB260461.jpg PB260473.jpg
plus 1 extra 12cm fan voor luchtcirculatie.
de 2 witte ijzeren dingen tegen de achterwand worden uiteindelijk voor de lampen ophanging gebruikt.
de huidige lampen zijn kinda improv.
PB260463.jpg PB260472.jpg
lade buiten het kastje, rijkelijk gevuld met;
church feminized 2x
white widow feminized 1x, heeft al flink tegen de lamp gezeten, impressive recovery want alle topjes zijn er ongehavend uitgekomen.
ruderalis/indica regulier 2x
daarnaast nog 2 ruderalis indica aan het ontkiemen om de church in mijn andere kweek te vervangen.
hopelijk komt er snel een mannelijke ruderalis voorbij, heb wel zin in dit project. anderzijds als ik steeds vrouwelijke planten krijg kan ik wel alles lekker consumeren
we zullen zien wat dit brengt
Greetz
nu een enkele lade met achterste gedeelte ruimte voor 2 plantenpotten.
active in en uitlaat met stofzuigerslang om bocht te maken voor het licht uit het kastje.
PB260461.jpg PB260473.jpg
plus 1 extra 12cm fan voor luchtcirculatie.
de 2 witte ijzeren dingen tegen de achterwand worden uiteindelijk voor de lampen ophanging gebruikt.
de huidige lampen zijn kinda improv.
PB260463.jpg PB260472.jpg
lade buiten het kastje, rijkelijk gevuld met;
church feminized 2x
white widow feminized 1x, heeft al flink tegen de lamp gezeten, impressive recovery want alle topjes zijn er ongehavend uitgekomen.
ruderalis/indica regulier 2x
daarnaast nog 2 ruderalis indica aan het ontkiemen om de church in mijn andere kweek te vervangen.
hopelijk komt er snel een mannelijke ruderalis voorbij, heb wel zin in dit project. anderzijds als ik steeds vrouwelijke planten krijg kan ik wel alles lekker consumeren
we zullen zien wat dit brengt
Greetz
Comment