Ziet er goed uit . Zou dames direkt in bloei zetten . Hebben niet echt plaats om hoogte in te gaan .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Pas Nieuw Hier Eerste Kweek (HULP WELCOME)
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Hehe eindelijk mijn kweek kast is helemaal af heb er hard aan gewerkt ik hbe mijn zaadjes vandaag in een beker met nat toilet papier gedaan en nu maar wachten tot ze uit komen hier een paar fotot van mijn kast die verder af is en mijn zaadjes graag reacties hierop wat ik nog aan mijn kastje kan toevoegen.. ook heb ik normale potgrond gekocht hier ook een paar fotos van mis kunnen jullie zeggen of die goed of slecht is
Foto 1 (kast af)
Dit is dan de kast met 2 x 18 watt warm witt
Potgrond..
hier de stoffen wat erin zitte..
Hier dan de zaadjes en in wat voor potjes ze komen om te beginnen..
hierin laat ik ze ff staan als ze ontkiemt zijn daarna vervang ik deze potjes tot 4 liter potten
en jaja daar liggen ze dan lekker nat in keuken papier (heb ook nog wat nat keuken papier erboven opgedaan en om dat potjes heb ik zakjes heen gedaan..)
Iemand tips of dingen wat ik nog bij kan voegen in me kastje graag
Comment
-
Nou Hier dan Weer een Kleine uitbouwing van mijn Kastje Eindelijk heb ik me invoer en afvoer erin Aleen De afVoer draait wel sloompjes helaas hier een paar foto's ervan
Dit is Afvoer Buiten kant
Dit Afvoer binnekant
En dit De invoer binnekant
Een Vraag moet ik de in en afvoer gewoon aan zetten als de lampen aan gaan of? 24/7
en Staat de invoer niet te dicht bij de pot ofzo??
Comment
Comment