Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pas Nieuw Hier Eerste Kweek (HULP WELCOME)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hir dan Weer een Update 22 April

volgens mij gaat het wel allemaal goed ze staan nu in totaal 6 weken en 4 weken vanaf de bleoi verschijnselen ik heb ze nog geen voeding gegoven hier dan een paar fotos ik hbe de plant even mee naar buiten genomen voor wat beter licht zo zie je het iets beter op de foto...

(foto 1 de vrouwelijke plant helemaal)

(2 de foto De Hoofdtop)

Hier bij helaas wel wat bruine uiteindes is dit het geval omdat iik hem te dicht bij de lamp het staan ??

(3de foto nouw hier de 2 planten wat ik buiten heb gezet ze waren allebij mannelijk ze gaan goed buiten iets wat ik niet had verwacht .)

(4de nogmaals de 2 mannelijken planten)

Nou dat was de update dan maar weer ik hoop dat ik wat meer reacties krijg alvast bedankt Mvg Wesley

Comment

Re: Pas Nieuw Hier Eerste Kweek (HULP WELCOME)

Die bruine uiteindes kunnen idd van de lamp zijn, maar dan moeten ze er wel tegen hebben gezeten.

Ze zien er beide goed uit, het vrouwtje en de mannen. Ik zou wel uitkijken met die mannen, mocht je er eens naar gaan kijken en per ongeluk stuifmeel mee naar je vrouwtje dragen. (Kleine kans maar je weet maar nooit)

Peace

Comment

Geoogst

hier is dan het eind resultaat van 1 plant

(plant 1)

Comment

Oho waarom heb je de plant niet nog wat door laten bloeien waarschijnlijk waren je toppen dan groter geworden nu is het maar klein beetje
          God was never on your side..

Comment

achja de drang was egt groot vandaar ik hbe nu female zaden van northern light dus die laat ik wat langer staan

Comment

binnekort weer een verslagje daarover eerst nieuwe lampen stekkers en potten halen en natuurlijk potgrond

Comment

Geduld is een mooie zaak, maar je hebt nu weer wat meer ervaring.
                She gives me the Blues ...

Comment

Ach ja, zie het zo: je hebt in ieder geval wat kunnen oogsten, mocht er toprot voorgekomen zijn dan had je misschien helemaal niets gehad!

Comment

word deze kweekverslag nog afgemaakt
                    , zo niet dan gaat er een slotje op

Comment

Bezig...
                    X