Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2X White Widow Automatic onder 4x 23 Watt CFL

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2X White Widow Automatic onder 4x 23 Watt CFL

Dit ziet er erg leuk uit.

En ben benieuwd naar de software.
    Een stukje goed werkende techniek is altijd mooi.

Als het dan ook nog iets leuks oplevert des te beter.

Groet

Comment

Heel interessant met die Arduino en RBP, mooi dat je er alle info vanaf kan halen. Ik ga m zeker volgen! Ik zie nu al uit naar de software kant!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Zoals beloofd, een update, met vandaag : software, zelfgebouwde reflector voor CFL en uiteraard de Dames.

Allereerst :
        Vandaag begonnen met het maken van een reflector van 34x41 CM uit een Aluminium stucco plaat.
        Benodigd stuk aluminium uit de plaat geslepen, zo gezegd zo gedaan, en huppakee, tekeningen waren gemaakt dus het buigen kon beginnen !
        IMG_2066.jpgIMG_2067.jpgIMG_2068.jpgIMG_2069.jpg

Totaal 3 hoeken van 30˚ , eerste hoek met een afmeting van 6 cm, en de overige 2 aan iedere zeide 3 cm.
        Morgen worden de fittingen en lasdoos erop gemonteerd ! haken erin en hangen maar.

Dan, Software (vandaag niet zoveel, ben nog wat aan het voorbereiden dus maar even een screenshot van de app)
        app_screenshot.jpg

Zoals je kunt zien is het nog vol in ontwikkeling, maar zover als getoond werkt het.

Las but not least, de Dames !

IMG_2070.jpg

Fijne avond allemaal !
        En

Comment

Foto's foto's foto's

IMG_2082.jpgIMG_2090.jpgIMG_2088.jpgIMG_2087.jpgIMG_2086.jpgIMG_2085.jpgIMG_2083.jpgIMG_2094.jpgIMG_2079.jpgIMG_2078.jpgIMG_2075.jpgIMG_2080.jpg
          Attached Files

Comment

Tof hoor die Arduino, ga ik zeker volgen, succes!
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

@Greyvol Thnx ! schuif gerust aan

Comment

Lekkere opstelling heb je daar! Cool dat je de metingen via arduino en Raspery pi doet!

Comment

Die lampenkap heb je netjes gemaakt, Hulde !Heb je er al een octrooi op ? Zo niet vind je het erg als ik hem na maak ?
                  Ik ga je volgen, succes !
                  Long time ago, Back on track.

Comment

Thnx !

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Keza View Post
                    Die lampenkap heb je netjes gemaakt, Hulde !Heb je er al een octrooi op ? Zo niet vind je het erg als ik hem na maak ?
                    Ik ga je volgen, succes !
                    Uiteraard mag je hem namaken ! Als je wilt heb ik zelfs nog de tekeningen voor je met alle hoeken en afmetingen

Comment

Update Update Update !! Bloei dag 1

Inmiddels eerste bloei waargenomen !
                      Foto's zeggen meer dan duizend woorden dus ......

Foto's !
                      IMG_2203.jpgIMG_2211.jpgIMG_2210.jpgIMG_2209.jpgIMG_2208.jpgIMG_2206.jpgIMG_2205.jpgIMG_2204.jpgIMG_2202.jpgIMG_2212.jpgIMG_2226.jpgIMG_2225.jpgIMG_2224.jpgIMG_2223.jpgIMG_2227.jpg

Gister even een Empire Classic koolstoffilter met flensmaat 100 besteld en BioBizz BioHeaven

Greetz

Comment

het is nog geen bloei maar voorbloei.
                        eens je pruikjes hebt is het bloei
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Updateeee !!!

IMG_2235.jpgIMG_2238.jpgIMG_2243.jpgIMG_2246.jpg

Zoals jullie zien vandaag koolstoffiltertje samen met BioBizz Bio Heaven binnengekregen, dames krijgen morgen eerste dosis hiervan.
                          Vinden jullie dat er niet iets te veel ruimte zit tussen die internodes ?

​Enjoy !

Comment

Heel erg tof om te zien dat je gebruikt maakt van een Arduino en RBP,

Mijn broer is momenteel ook bezig met een Arduino, en we zijn benieuwd of je
                            van plan bent, om hier in de toekomst wat meer over te vertellen.

Welke sensoren, software en hardware je allemaal hebt gebruikt, en waar je deze vandaan hebt.

Of wellicht het delen van je broncode zou helemaal tof zijn. we zouden graag meewerken aan de ontwikkelingen
                            mocht dit nodig zijn.

Voor nu schuif ik graag aan en ben ik benieuwd naar wat voor moois je nog gaat posten.

veel succes.
                            Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

Comment

Nice, die zijn in topconditie.
                              Zou misschien de voeding even niet verhogen.
                              Dat ze een beetje strekken kan altijd eh, de lagere uitlopertjes staan natuurlijk een eind (veel meer dan 5cm) van het licht af als ze zich ontwikkelen.
                              Daarbij is de lichtdruk niet erg hoog, en Cannabis houdt van licht, VEEL licht.
                              Dan krijg je wat meer ruimte tussen de nodes. Doe je weinig aan. Ja, de lampen zo laag mogelijk houden.
                              Maar laat de blaadjes er niet tegenaan groeien.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                                Nice, die zijn in topconditie.
                                Zou misschien de voeding even niet verhogen.
                                Dat ze een beetje strekken kan altijd eh, de lagere uitlopertjes staan natuurlijk een eind (veel meer dan 5cm) van het licht af als ze zich ontwikkelen.
                                Daarbij is de lichtdruk niet erg hoog, en Cannabis houdt van licht, VEEL licht.
                                Dan krijg je wat meer ruimte tussen de nodes. Doe je weinig aan. Ja, de lampen zo laag mogelijk houden.
                                Maar laat de blaadjes er niet tegenaan groeien.
                                Hi QnQ, Bedankt voor je reactie en compliment !
                                Voeding zal ik het inderdaad even rustig aan mee doen, dames krijgen nu om de dag 150ml water met BioBizz voedingslijn.
                                Zit eraan te denken om nog wat extra lampen bij te hangen, maar dat kan ook de volgende ronde.

Lateeerzz !

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door parker88 View Post
                                Heel erg tof om te zien dat je gebruikt maakt van een Arduino en RBP,

Mijn broer is momenteel ook bezig met een Arduino, en we zijn benieuwd of je
                                van plan bent, om hier in de toekomst wat meer over te vertellen.

Welke sensoren, software en hardware je allemaal hebt gebruikt, en waar je deze vandaan hebt.

Of wellicht het delen van je broncode zou helemaal tof zijn. we zouden graag meewerken aan de ontwikkelingen
                                mocht dit nodig zijn.

Voor nu schuif ik graag aan en ben ik benieuwd naar wat voor moois je nog gaat posten.

veel succes.
                                Hi Parker !

Als ik tijd heb zal ik vanavond in dit topic een artikeltje voorbereiden waar ik dieper in ga op de Arduino en Raspberry Pi, Broncode wil ik graag met je delen, ik weet niet op je gebruik maakt van Git ? Github / Bitbucket oid.

Sensoren kan ik wel een sneek peek van geven :

LM35 * 2
                                DHT22 1 keer
                                Bodemvochtigheids sensor 1 keer (inmiddels kapot geloof ik door oxidatie)

Als je vanavond dit topic bekijkt zul je een leuk artikeltje erover vinden !

Greeetz

Comment

Bezig...
                                X