Hier het eerste verslag van mijn test kweek met 1 plant onder 10 x 11W spaarlampen
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Microkweek, 10 x 11W spaarlampen
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
spaarlampe op 30 cm afstand? ik heb 23 watt spaarlampe op 2 cm afstand ofzo..
10 11 watts,, als je ze max wil gebruike zal ik van karton een rondje make zo breed als je plant zodat je 6 omheen kan hange en dan 2 erboven, om maximale licht te gebruike, of meer te zaaie maar zeker niet 30 cm 2 - 5 cm is genoeg anders gaat ie stretche, en dat rondje kan je verandere door grotere rondjes te knippe met karton
hopelijk snap je t..
greetz
Comment
-
Hey, koning
je idee is best origineel, goed gevonden!
Let wel een beetje op met hotspots, want ik zie dat je gewoon aluminiumfolie gebruikt.
Der zitten daar zeker hotspots daarbinnen, alleen al door het feit dat je met een min of meer rond ontwerp zit.
Ik zou aanraden om het idee te behouden, maar nog eens iets zoeken om hotspots te vermijden. Misschien een ander type folie ofzo?
grtz
Comment
-
De vraag is voor hoe lang gaat het goed ? Wellicht zijn er door het indeuken weer nieuwe hotspots ontstaan ?
Als het te doen is om je luchtvochtigheid en temperatuur op peil te houden, kun je dan geen doorzichtige folie gebruiken ?
Wellicht kun je een oude lampenkap gebruiken, en dan daar folie aan bevestigen ?Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
Comment