Ik ben bijna 4 weken geleden begonnen met 2 Jack Herer Autoflowers , het huismerk van wiedzaadjes.nl. Ik was eigenlijk van plan om vanaf dag 1 al een verslag te maken, maar heb er niet echt tijd voor gemaakt. Maar ik heb toch wel wat vraagjes, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
De eerste 3 weken stonden de planten in de vensterbank, hier heb ik wel een lamp boven gehangen en is de eerste twee weken erg goed gegaan, maar wel wat sloom heb ik het idee, hierdoor heb ik ze ook pas laat verpot, maar misschien wel iets te laat.
Daarna ben ik een keer een weekend weg geweest en stond me timer niet goed ingesteld. Hierdoor is die gaan strekken en ook een beetje verbrand. Ook hadden ze wat water tekort. Verder krullen de uiteinden van de bladeren ook naar binnen/boven toe. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen het op te lossen.
Dit is mijn logboekje:
-Dag 1: Zaadjes ontkiemen tussen twee watjes.
-Dag 3: Zaadjes verpot. 1 x 1 Liter en 1 x 1,5 Liter
-Dag 4: Zaadjes zijn boven gekomen.
-Dag 18: Verpotten: 1,5 L -> 4 L
-Dag 20: Verpotten: 1 L -> 3,8 L
-Dag 26: Schrijf ik dit bericht
Materiaal:
-Pokon Zaai- en Stekgrond
-Plagron Batmix
-Analoge Thermometer
-(Goedkope) Digitale Thermo-/Hygrometer
-(Goedkope) pH-Meter
-2x Philips Tornado 20W ->95W -> 1320 Lumen Lampen
-1x ISY LED 11W -> 60W -> 810 Lumen Lamp
-1x Ikea LED 6,3 W -> 400 Lumen Lamp
Totaal heb ik dus 2850 Lumen, maar ik ga volgende week nog een aantal lampen halen.
Hier onder nog wat foto's:
DSC_0536.jpg DSC_0537.jpg DSC_0595.jpg
Dag 11, Dag 13 & Dag 15
Zo stond het er eerst bij. Maar ze hebben ook buiten gestaan met lekker weer!
Day20.jpgDay24.jpgDSC_0630.jpgDay26.jpgDSC_0612.jpgDSC_0639.jpg
Maar nadat ik ze dat weekend vergeten was heb ik toch maar me kast omgebouwd. Gaat nu volgens ook wel een stuk beter weer.
De eerste 3 weken stonden de planten in de vensterbank, hier heb ik wel een lamp boven gehangen en is de eerste twee weken erg goed gegaan, maar wel wat sloom heb ik het idee, hierdoor heb ik ze ook pas laat verpot, maar misschien wel iets te laat.
Daarna ben ik een keer een weekend weg geweest en stond me timer niet goed ingesteld. Hierdoor is die gaan strekken en ook een beetje verbrand. Ook hadden ze wat water tekort. Verder krullen de uiteinden van de bladeren ook naar binnen/boven toe. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen het op te lossen.
Dit is mijn logboekje:
-Dag 1: Zaadjes ontkiemen tussen twee watjes.
-Dag 3: Zaadjes verpot. 1 x 1 Liter en 1 x 1,5 Liter
-Dag 4: Zaadjes zijn boven gekomen.
-Dag 18: Verpotten: 1,5 L -> 4 L
-Dag 20: Verpotten: 1 L -> 3,8 L
-Dag 26: Schrijf ik dit bericht
Materiaal:
-Pokon Zaai- en Stekgrond
-Plagron Batmix
-Analoge Thermometer
-(Goedkope) Digitale Thermo-/Hygrometer
-(Goedkope) pH-Meter
-2x Philips Tornado 20W ->95W -> 1320 Lumen Lampen
-1x ISY LED 11W -> 60W -> 810 Lumen Lamp
-1x Ikea LED 6,3 W -> 400 Lumen Lamp
Totaal heb ik dus 2850 Lumen, maar ik ga volgende week nog een aantal lampen halen.
Hier onder nog wat foto's:
DSC_0536.jpg DSC_0537.jpg DSC_0595.jpg
Dag 11, Dag 13 & Dag 15
Zo stond het er eerst bij. Maar ze hebben ook buiten gestaan met lekker weer!
Day20.jpgDay24.jpgDSC_0630.jpgDay26.jpgDSC_0612.jpgDSC_0639.jpg
Maar nadat ik ze dat weekend vergeten was heb ik toch maar me kast omgebouwd. Gaat nu volgens ook wel een stuk beter weer.
Comment