Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

150 wat hps kweekje in flightcase.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 150 wat hps kweekje in flightcase.

Hier ben ik weer met wat anders. De dames zijn nu 50 dagen oud en staan 9 dagen op 12/12.

Dat anders is dat ik een keer foto's heb gemaakt waarbij het licht uit staat. Dit heb ik gedaan doordat ik vind dat de plantjes snel achteruit beginnen te gaan, en het duidelijk zichtbaar is op de foto's die in het donker gemaakt zijn.

De temp ligt nu tussen de 20 en de 27 graden en de lv rond de 70 beetje hoog misschien, wordt aan gewerkt.

Foto's
    Dame 1.
    Plant 1.jpg

Dame 2.
    plant 2.jpg

Dame 3.
    Plant 3.jpg

Alle drie.
    Alle 3.jpg

Alle drie.jpg

Comment

Een foto update.

Het gaat hier nog steeds vrij goed. De dames zijn nu 55 dagen oud en staan 14 dagen op 12/12.
      Ik heb toen ik de dames in bloei zette ook 2 stekjes afgeknipt. Deze beginnen nu goed te wortelen. Dus volgende keer meer stekken maken, dit was een experiment om te kijken of het lukte.

Foto stekjes.
      stekjes.jpg
      Ik had op dit bakje eerst nog een bakje geplaatst zodat het lekker broeierig en vochtig bleef. Ze zijn beide goed aan het wortelen en staan nu onder 2 led lampen van 10 wat per stuk.

Dan de Dames, 55 dagen oud waarvan 14 dagen op 12/12. Zo zien ze er nu uit.
      Ik zelf ben van mening dat er wel weinig bloei inzit naar twee weken, wel zijn ze aardig gegroeid.

Dame 1.
      Plant 1..jpg

Dame 2.
      Plant 2.jpg

Dame 3.
      Plant 3.jpg

Alle drie
      Alle drie.jpg

Alle drie.jpg

Tot de volgende update. Hopen dat ik dan eindelijk beginnende toppen kan laten zien....

Comment

waarom heb je in de bloei-periode besluiten om te stekken? lijkt me niet verstandig
        sigpic- Don't kill my high because you're low.

Comment

@Surge.
          Toen ik de klok op 12/12 heb gezet heb ik 2 stekjes geknipt. Dus ik dacht de bloei moet nog beginnen, ik kan nog wel wat proberen.

Gisteren heb ik foto's gemaakt. toen waren de dames 58 dagen boven de grond ofwel 8 weken en 2 dagen, waarvan 17 dagen op 12/12.
          De temp zit nog mooi rond de 25 graden en ik heb de LV zo rond de 75 tot 78 staan.

Hieronder de foto's,
          Plant 1.
          Plant 1.jpg

Plant 2.
          Plant 2.jpg

Plant 3.
          Plant 3.jpg

Foto van alle drie
          Alledrie.jpg

Vanaf deze kant een vraag aan de lezer.
          Heeft iemand ervaring met het kweken van Special Kush van RQS. Zoja hoeveel zullen ze nog de hoogte ingaan aangezien ik niet heel veel ruimte meer heb.

Tot de volgende update.

Comment

Hallo beste volgers.
            Het is nu donderdagavond 4 februari 2016, het lichtje staat net aan en ik dacht laat ik even kijken bij mijn geliefde dames van hoe het er voor staat en zodat ik jullie ook op de hoogte kan houden.

Zoals ik al zei het is donderdag 4 februari 2016, de dames zijn nu 60 dagen ofwel 8 weken en 4 dagen oud waarvan ze 19 dagen op 12/12 staan.

Ik heb ze even wat liefde gegeven met wat voeding van Canna en heb de twee grote dames met een touwtje scheef gezet zodat ze nog wat de hoogte in kunnen. Tot de lamp ongeveer 40 cm nog. Verder staat de temperatuur nog steeds goed rond de 25 graden en de luchtvochtigheid achter in de 70 beetje hoog maar wordt beter.

Hier weer wat foto's nu duidelijk te zien dat het alle drie dames zijn. Heerlijk mee genomen dus, moet ook wel want de zaadjes zijn Feminised.
            Dame 1.
            Plant 1.jpg Top plant 1.jpg

Dame 2
            Plant 2.jpg Plant 2.jpg Top plant 2.jpg

Dame 3
            Plant 3.jpg Plant 3.jpg

Alle dames
            Alle 3.jpg Alle drie.jpg

Ik zeg tot de volgende update....

Comment

jaa true je had nog even tijd inderaad, my bad

40cm van de lamp vind ik toch nog best ver, vooral voor de bloeiperiode
              150watt hps geeft dieptestraling tot +- tussen de 15 tot 30cm en je lamp moet al minimaal 15cm van plant af.
              nu verlies je veel licht en iedereen weet, licht = gewicht. Daarom hou ik zou van scroggen met mijn 150 watter!
              sigpic- Don't kill my high because you're low.

Comment

gaan lekker daar
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

@ surge
                  De plantjes staan inderdaad ongeveer op 40 cm van de lamp. Deze afstand is Max. De lamp kan nu niet hoger meer ofwel als de plantjes nu nog 40 cm hoger worden dan hangen ze tegen de lamp vandaar dat ik ze wat schuin getrokken heb aangezien ik niet weet hpeveel ze nog groeien

@ joremkrank
                  Het gaat inderdaad nog redelijk goed. Over een paar weken gaan we zien of het echt goed gegaan is.

Ik zal zeggen blijf lekker volgen. Ik blijf jullie allemaal op de hoogte houden. En zal zo veel mogelijk foto's blijven posten..

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

De volgende ronde ga ik ook zeker scroggen.

Comment

Goede avond beste lezers,

Na een aantal dagen is het weer tijd voor een foto update.
                    het is 9 feb, 2016. De dames zijn nu 65 dagen boven de grond, dat is 9 weken en 2 dagen waarvan ze 24 dagen op 12/12 staan.
                    De temp en lv zijn beide redelijk goed en onder controle, het onderste bad wordt een beetje slechter vergeeld een beetje.

Hier zijn de foto's
                    Dame 1.
                    Plant 1.jpg Top plant 1.jpg

Dame 2.
                    Plant 2.jpg Top plant 2.jpg

Dame 3.
                    Plant 3.jpg Top plant 3.jpg

Dit was hem weer voor vandaag.
                    Fijne avond en veel kweekplezier.

Comment

Leuk topic, heb mijn stoeltje ook bijgeschoven! Zal alles nog eens herlezen om geen stomme vragen te stellen...
                      Langharig tuig allemaal....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ouwehippy View Post
                        Leuk topic, heb mijn stoeltje ook bijgeschoven! Zal alles nog eens herlezen om geen stomme vragen te stellen...
                        stomme vragen bestaan niet
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Heb er toch anders al wel wat gesteld in mijn leven hoor... Vooral bij het andere geslacht geloof ik...
                          Langharig tuig allemaal....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ouwehippy View Post
                            Heb er toch anders al wel wat gesteld in mijn leven hoor... Vooral bij het andere geslacht geloof ik...
                            alleen stomme antwoorden bestaan
                            sigpic
                            LED there be light

Comment

@Kanon & Ouwehippy,
                              Leuk dat jullie mee lezen met het topic en vragen stellen kan altijd. Ik probeer het topic zo goed mogelijk bij te houden en de kweek zo goed mogelijk te omschrijven en vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
                              Blijf het topic vooral volgen want het leuke moet nog komen en dat is de maak van de dikke toppen waar de kweek toch wel een beetje om draait.

Ik heb net even gekeken bij de Dames, helaas geen foto's gemaakt. Maar die komen zo snel mogelijk. De topjes zijn alweer wat gegroeid en de dames stonden nog een beetje nat dus geen water toegevoegd. Ik geef de Dames ongeveer een liter water verspreid over alle drie de dames met nu een beetje bloeivoeding (Canna) om de dag (2de keer bloeivoeding). Ik kan moeilijk dingen zeggen over de hoeveelheden aangezien dit verschilt. Ik ben er wel achter gekomen in vergelijking tot andere kweken die ik gedaan heb dat ik deze kweek veel minder water aan de dames heb gegeven.

Tot slot heb ik een aantal gele bladeren verwijderd van de plantjes. Deze waren echt dood en het waren een stuk of 5 over de drie dames verspreid dus het valt mee.

Hou jullie op de hoogte en een fijne avond gewenst.

Comment

Goede avond mensen,,,,

De dames hebben vandaag de 10 weken gehaald.
                                Ze zijn precies 70 dagen boven de grond waarvan ze nu 29 dagen op 12/12 staan dus 4 weken en 1 dag.

Ik moest de plantjes vanavond even wat liefde geven. Het is ten slotte Valentijn en ook nog 10 weken oud.
                                Ik heb de camera weer even zijn werk laten doen, en wat meer dan normaal.

Dame 1.
                                Plant 1.jpg Plant 1.jpg TOP plant 1.jpg

Dame 2.
                                plant 2.jpg top plant 2.jpg

Dame 3
                                Plant 3.jpg Top plant 3.jpg

De drie dames
                                Alle drie dames.jpg alle drie.jpg Alledrie.jpg

Dit was hem weer voor vandaag,
                                Veel plezier en kweeksuc6 gewenst.

groetjes....

Comment