Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

150 wat hps kweekje in flightcase.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 150 wat hps kweekje in flightcase.

je moet een digitale schakelklok nemen, dat werkt met magneten en die kunnen zichzelf niet vast lassen dan heb je dit soort problemen niet meer

heb zelf ook zo 3 kapotte schakelklokken liggen, eens ik die digitale heb gekocht is die niet meer kapot gegaan dus probeer het eens zou ik zeggen

Comment

Ik gebruik ook digitale tijdschakelaars, en dat op 250w.
      Nooit problemen mee!
      If the Devil punishes bad people, does it make him a good person?

Comment

timer van Lumii is een goed alternatief, en niet zo duur en lomp als een Davin bijvoorbeeld.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@Joremkrank: Ik zal vandaag eens even goede, scherpe foto's maken van buiten de kast. Dit geeft waarschijnlijk een veel beter beeld dat de slechte kwaliteit telefoon fotootjes. Leuk dat je erg scherp mee kijkt.

@Windsor, Coco Loco en QNQ: Leuke reacties op de tijdschakelaar, ik wilde het proberen met de goedkope tijdschakelaars, wel risico op brandgevaar inderdaad. Ik heb een redelijk goede digitale liggen, maar ik denk dat ik de timer van lumii aan ga schaffen. Die ziet er nog degelijker uit. En aangezien een brand altijd duurder is dan een timer. Verder gaan we gewoon lekker door.

Ik zal vanavond als ik thuis ben even kijken bij de dames en een aantal foto's posten.
          Ik zelf vind dat het er nog redelijk bij staat, maar heb alweer sinds 6 maart niet gekeken, dus drie dagen geleden.

Ik hou jullie allemaal op de hoogte.
          en betere foto's komen er aan.

Comment

Helaas had ik gisteren niet de mogelijkheid om foto's te maken.

Vandaag weer even een poging doen. Ik was gisteren laat thuis en ff eten en hangen en dan is het zo weer avond en doe je niet zo veel meer. Ik heb wel even snel gekeken hoe het erbij staat. Het leek wel redelijk, een stuk of vijf dode bladeren van de planten afgehaald en een heel klein beetje voeding met water gegeven.

Ik ben de voeding aan het afbouwen. Gisteren was de laatste keer dat ik voeding heb gegeven, dit omdat de voeding da smaak niet moet aan tasten.

Jullie horen van me,

Comment

kom op met die pics omnitrex of legrand goede klokjes nooit problemen mee gehad zelfs niet met 600 watt erop
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

@ joremkrank, Sorry voor de late foto's. Had het erg druk de laatste tijd met werk, dus snel af en toe water geven en de boel de boel laten.

Dan vanavond 14 maart, na weer een lange tijd een update.
                De dames zijn nu 99 dagen oud, 14 weken en 1 dag, hiervan staan ze 58 dagen op 12/12 dit is 8 weken en 2 dagen.

Ik heb redelijk wat foto's gemaakt van de toppen. De vraag was of de top van plant 1 verrot was. Ik heb hem wel bijna tegen de lamp gehad en is hierdoor ernstig aangetast.

Hieronder de foto sessie.
                Plant 1.
                Plant 1.jpg Top plant 1.jpg Top plant 1.jpg

Plant 2.
                Top plant 2.jpg Top plant 2.jpg

Plant 3.
                Top plant 3.jpg

Kleine topjes
                Kleine top.jpg Kleine topjes.jpg onduidelijk.jpg

Dit was hem weer. Ik zal proberen wat meer te posten, heb het erg druk momenteel dus het kan zijn dat het allemaal wat langer duurt.

Comment

gaat toch flink wat te roken opleveren dat 150 wattertje

Comment

@joremkrank, Ik hoop het, het is alleen jammer dat plant 1 een flinke opdonder gehad heeft.

Ik denk dat ik de dames ongeveer nog 2 weken laat staan. Ze zien er nog wel goed uit en dan ga ik over op het knippen en drogen.
                    De volgende rond ligt alweer met smacht te wachten. En hopelijk met beter resultaat.

Comment

Gisteren avond even gekeken.

Oeps te weinig water gegeven. Geef geen voeding meer, enkel en alleen water. Alle bladeren hingen slap naar beneden.
                      Raar gezicht maar een beetje water doet wonderen en de bladeren stonden in mum van tijd weer normaal.

Verder wat dood en vergeelt blad verwijdert en het begint nu toch wel heel erg te ruiken.
                      Kwam uit het hok weg en er hing een geur aan me, heerlijk.

Zal snel weer foto's posten...

Comment

moordenaargoed teken dat ze nog gewoon drinken.

Comment

@ Joremkrank, haha de dames staan er weer mooi bij. Ik heb ze vanavond veel liefde gegeven.

Ik heb er ook even wat foto's bij toegevoegd. Verder valt er niet zo veel te vertellen. Ze gaan natuurlijk beetje bij beetje achteruit nu. Vanavond weer wat geel blad verwijdert niet veel 2 a 3 blaadjes. Alle bladen beginnen wel minder te worden van kwaliteit maar goed, dit vind ik prima aangezien ze niet heel lang meer te gaan hebben.

De Dames zijn vandaag welgeteld 102 dagen oud. ofwel 14 weken en 4 dagen. Ze staan hiervan 61 dagen op 12/12 dit zijn 8 weken en 5 dagen.

Dame 1.
                          Dame 1.jpg Dame 1 achtergrond.jpg Dame 1 en 3.jpg

Dame 2.
                          Dame 2.jpg Top dame 2.jpg

Dame 3.
                          Dame 3.jpg

Kleine top
                          Kleine top.jpg kleine top.jpg

Alle drie
                          Alle drie.jpg

Dit was hem weer....

Comment

Mooi man. Nostalgie die 150 watt hps. Al eens nagedacht om hieronder te scroggen?? Dan komen die kleine topjes onder je hoofdtop beter tot hun recht. Overstap naar 250 watt hps is huge. Dan komen de colaflessen tevoorschijn suc6 met de laatste loodjes. Gr JB
                            Keep em green

Comment

Minimaal 8 weken bloei volgens RQS, en het duurde nogal lang voor de eerste bloei er was, dat was rond 5 februari.
                              Dan bloeien ze nu 6 weken, dus nog twee volle weken te gaan, in theorie.
                              Ze gingen niet zo snel in bloei dus het kan ook nog iets langer duren.

Het ziet er goed uit, da's toch een succesvol hokje geworden zo.
                              Dat moet haast wel optimaal zijn, als de plantjes het zo goed doen met 150w erboven.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@Jonkie Bonkie.
                                Je super mooi die 150 watt HPS.
                                De volgende ronde wil ik indd een keer proberen te scroggen.
                                dan ga ik ook zeker een verslagje opbouwen. Kijken wat beter is.

@ QNQ, Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het bijna optimaal is, ik heb nog nooit met een kweekje de dames zo lang goed gehouden. Meestal zijn ze nu wel helemaal kaal aan het worden. We gaan het mee maken over een week of 4 wat het geworden is.

Vanavond zal ik weer even wat foto,s uppen.

Comment

Bezig...
                                X