Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

150 wat hps kweekje in flightcase.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 150 wat hps kweekje in flightcase.

Gisteren 20 maart 2016,

De dames zijn 15 weekjes jong, hiervan staan ze 9 weken en 1 dag op 12/12, 64 dagen dus.
    De temp en de luchtvochtigheid zijn nog redelijk, ik verwarm niet meer bij. Dus overdag zakt de temperatuur richting de 10 a 15 graden en s'nachts met lamp aan licht de temp rond de 25 graden.

Dan wat foto's van hoe het er uit ziet.

Dame 1.
    Top plant 1.jpg Top plant 1.jpg

Dame 2.
    Plant 2.jpg Top plant 2.jpg Top plant 2.jpg

Dame 3.
    Top Plant 3.jpg

Alle drie
    Alle drie.jpg

Kleine top
    Kleine top.jpg Kleine top .jpg

Dit was hem weer.
    Ik hou jullie op de hoogte...

Comment

wauw
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

@Joremkrank, altijd leuk dat je nog steeds mee volgt.

De dames worden wel wat kaler, Gisteren heb ik een redelijk aantal grote bladeren verwijderd, deze waren helemaal geel en zo goed als afgestorven. Verder heb ik ze een beetje water gegeven. Ik merk dat ze nu weinig water op nemen. De topjes worden naar mijn idee nog wel wat compacter en ze groeien nog een heel klein beetje. Het meeste is er allemaal wel uit, en ik merk dat de dames hun hoogste en beste tijd gehad hebben.

Vanavond zal ik ff zorgen voor wat foto's.

Comment

Hier ben ik weer, Gisteren even een leuke dag gehad, hiervan ook ff een leuke foto gemaakt.

Amsterdam.png

Ik zou al lang weer foto's updaten, helaas nog niet van gekomen. De dames gaan nog redelijk goed. Ik probeer vanavond foto's te maken en te uppen. Ik heb gisteren wel even gekeken en de topjes groeien nog steeds wel een beetje. De bladeren worden wel minderen, ik heb er weer een aantal van af gehaald die vergeeld en zo goed als overleden waren.

Hou jullie op de hoogte.

Comment

Zo eindelijk dan weer even wat foto's.
            De dames zijn 26 maart 2016., 111 dagen oud, dat is 15 weken en 6 dagen hiervan staan ze 10 weken op 12/12.

Dame 1.
            Top dame 1.jpg Kleine top dame 1.jpg

Dame 2.
            Top dame 2.jpg Kleine top dame 2.jpg kleine top dame 2.jpg

Dame 3.
            Top dame 3.jpg

Alle drie .
            Alle drie dames.jpg

Dit was hem weer.

Comment

Mooie planten. Plant nummer 2 zal als eerste klaar zijn vermoed ik die ziet er bijna klaar uit. Gaat wel iets moois opleveren vermoed ik.

Thugz
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@thugz, Leuke reactie, ik heb inderdaad ook het idee dat dame 2 zo goed als kaar is. Dame 1 ligt iets verder achter en dame 3 ligt nog wel een week of 2 achter heb ik het idee van.

Ik hoop inderdaad dat het iets moois op gaat leveren. Ik ben er vannacht nog even mee aan het werk geweest. Alle slecht uitziende bladeren heb ik er af gehaald. En de mooie toppen kwamen te voorschijn. Ik laat zeker van me horen en ik heb alweer iets leuks voor de volgende keer klaar staan.

Ik was gisteren in de Action en die staat vol met planten en bloemen spul. Nu heb ik daar aardeblokken gekocht en een aantal flessen voeding en nu wil een kweek gaan doen met alles van de Action, Biologische verzorging voor het blad tegen insecten voor bloeiende planten en ga zo maar door. We gaan het beleven.

Comment

Ik heb vandaag Dame 1 en 2 omgelegd. De haren werden wel heel bruin, en ik dacht nu is het tijd.
                  Dame 3 laat ik nog even staan.

Verder zal ik vanavond wel effe wat foto's posten van de toppen en is het wachten op het drogen.

Comment

goed bezig
                    sigpic
                    LED there be light

Comment

zo, dame 1 en 2 liggen nog mooi te drogen terwijl dame 3 nog geniet van de bloei. Die krijgt een hele mooie volle hoofdtop.
                      Ik zag dat het al weer even geleden was dat ik foto's poste.

Ik zal vanavond even foto's maken van het hokje er uit ziet.

Hou jullie op de hoogte..

Comment

Ik kijk er al naar uit! Ziet er veel belovend uit en als ik het zo zie weet je duidelijk wel je plantjes goed in te schatten. Echt een handig kweekje om veel uit te leren!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

Het is alweer even geleden dat ik wat gepost heb.

Plantje 3 is inmiddels ook omgegaan.
                          De opbrengst is ongeveer 85 gram. Het is nog niet helemaal zo droog als ik wil, maar het is goed.

Dus met een 150 watt 85 gram opbrengst en er is ook nog wel het een en ander fout gegaan.
                          3 tijdschakelaars kapot.
                          Een aantal flinke temperatuurschommelingen gehad.
                          De luchtvochtigheid was niet altijd even goed.
                          en de voorgroei heb ik gedaan in een klein kastje met 3 ledlampjes van 11 watt.

Conclusie:
                          Een tevreden kweekje waar nog veel aan verbeterd kan worden. Nu eerst een goede tijdschakelaar er tussen zetten zodat het daar niet meer fout bij kan gaan.
                          Opstarten van de kweek onder hogere wattages. En de luchtvochtigheid wil ik beter onder controle hebben door middel van ventilatie.

We gaan het mee maken.
                          De volgende 3 dames staan alweer klaar.

Comment

Leuk verslag. Laat het je smaken.

Comment

huppa bijna onsje in de knippa onsje moet volgende ronde goed te doen zijn.
                              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Bezig...
                              X