Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje
gaat er zo wie zo niks met water aandoen vandaag.
Das me nu zeer duidelijk.gaat zo wie op aanraden van jullie nu echt wanneer nodig en niet meer als om de twee dagen
dat pellen zie ik echt niet zitten dus ga het lekker zo laten en heb net is zitten Googlen er zijn meer mensen geweest zag ik met zelfde probleem, dus een slome start
wat nou geduld en wat langer staan een mooie dame werd na afloop.
wat me ook opvalt is dat er op bepaalde plekken een soort wit poeder bovenop aarde ligt en zijn geen draaden maar meer poeder achtig
dacht eerst aan schimmel maar google het net en ik denk kalk resten van water (zou dat kunnen) ?????
ANYHOW we gaan gewoon lekker wat met meer geduld het doen
THX WEER VOOR HET MEEDENKEN EN KIJKEN MANNEN EN VROUWEN
TOPPIE
gaat er zo wie zo niks met water aandoen vandaag.
Das me nu zeer duidelijk.gaat zo wie op aanraden van jullie nu echt wanneer nodig en niet meer als om de twee dagen
dat pellen zie ik echt niet zitten dus ga het lekker zo laten en heb net is zitten Googlen er zijn meer mensen geweest zag ik met zelfde probleem, dus een slome start
wat nou geduld en wat langer staan een mooie dame werd na afloop.
wat me ook opvalt is dat er op bepaalde plekken een soort wit poeder bovenop aarde ligt en zijn geen draaden maar meer poeder achtig
dacht eerst aan schimmel maar google het net en ik denk kalk resten van water (zou dat kunnen) ?????
ANYHOW we gaan gewoon lekker wat met meer geduld het doen
THX WEER VOOR HET MEEDENKEN EN KIJKEN MANNEN EN VROUWEN
TOPPIE
Comment