Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
K's Kijkdoos
Collapse
X
-
Re: K's Kijkdoos
Zo na een poosje pijnsen ben ik toch overstag en ga ik ook dit jaar een buitenkweekje doen.
Hier het eerste begin:
Last edited by kishan007; 29 February 2016, 01:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kishan007 View PostJa zag net dat het geen auto flowers zijn. Dus dan word heel lang door groeien ben ik bang. En wanneer kan ik in regio amsterdam buiten aan de kweek ?
Ijs heiligen valt tussen 11 en 15 mei, en is gekozen omdat de kans op nachtvorst na deze periode zeer klein issigpic
LED there be light
Comment
-
1 april is het 13/11 licht/donker, de donkerperiode is te lang. (plantjes gaan meteen bloeihormoon aanmaken als je ze 24/7 buiten zet)
1 mei is het 15/9 licht/donker, dan kunnen ze wel 24/7 buiten, ook omdat de licht-uren nu rap toenemen.
Dus als je binnen de verlichting op 16/8 zet (van 05:30 tot 21:30 aan en van 21:30 tot 5:30 uit), kunnen ze begin mei zonder stress naar buiten.
Eerder kan ook, als de temperatuur goed is, maar dan zul je ze elke avond een paar uur extra licht moeten geven.
Als je ze buiten zet, zorg dat ze niet meteen de hele dag in de volle zon staan, dan krijgen ze witte bladeren (sunburn)
Dusse, je bent ruim op tijd.
Comment
-
lol --> Je moet een reputatie toekennen aan andere gebruiker voordat je dat opnieuw kunt doen aan QnQ.
Dankjewel voor de info!
Oorspronkelijk geplaatst door sensiseed View PostHoe is de blue cheese kishan? Heb deze zelf ook staan. Te gekke pheno's.. zelf zeer tevreden van.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
* Aroma: Musky, cloves, earthy, herbal with notes of citrus and tropical fruit
originates from Myrcene
Effects: Sedating “couchlock” effect, relaxing
Medical Value: Antioxidant, anti-carcinogenic; good for muscle tension, sleeplessness, pain,inflammation, depressionLast edited by kishan007; 29 February 2016, 10:39.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post1 april is het 13/11 licht/donker, de donkerperiode is te lang. (plantjes gaan meteen bloeihormoon aanmaken als je ze 24/7 buiten zet)
1 mei is het 15/9 licht/donker, dan kunnen ze wel 24/7 buiten, ook omdat de licht-uren nu rap toenemen.
Dus als je binnen de verlichting op 16/8 zet (van 05:30 tot 21:30 aan en van 21:30 tot 5:30 uit), kunnen ze begin mei zonder stress naar buiten.
Eerder kan ook, als de temperatuur goed is, maar dan zul je ze elke avond een paar uur extra licht moeten geven.
Als je ze buiten zet, zorg dat ze niet meteen de hele dag in de volle zon staan, dan krijgen ze witte bladeren (sunburn)
Dusse, je bent ruim op tijd.
Kijk das QNQ heh die komt altijd met info dat je denkt JAAAAAAAHAAAAAAAAAA GVD mansigpic
LED there be light
Comment
-
Zo de black jack overgezet naar me bloeikast en de twee ontkiemde zaadjes te aarde gedaan. En de Blauwe kaas is morgen 10 weekjes in bloei maar had een stikstof tekort afgelopen dagen haar gewaterd met wat bloedmeel opgelost in water. En vermoed dus deze 3 weekjes extra nog nodig heeft. En kan ik dan tegelijk gaan oogsten met de cookie kush Whiehoee
Last edited by kishan007; 9 March 2016, 16:45.
Comment
Comment