Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

leuk verslag zou alleen een 2e hokje bouwen gaat het wat makkelijker en sneller allemaal
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Ik krijg nekkramp van je foto's
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zijn we weer even met een update. De dames gaan goed, blad groeit goed. Internodes al gemiddeld 4 . Laat ze nog een paar dagen groeien dat ze er allemaal 5 hebben en knip dan bij allemaal de kroon eruit. [ATTACH=CONFIG]290352[/ATTACH 20160318_204256.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@ jorumkrank : mijn ruimte is beperkt en kan met dit hokje en met wat er vanaf komt prima voorzien in de behoefte. Uitbreiding is dus overbodig.

@Qnq: geen idee hoe ik ze kan draaien met uploaden vanaf de foon...��
        Attached Files

Comment

je foto's staan gedraaid omdat je ze met een telefoon neemt en die vertikaal houd.
          Wanneer je de telefoon met foto's maken horizontaal houd zal je zien dat de foto's op forum het wel goed doen.

oplossing alles niet vanuit je telefoon direct uploaden als ze vertikaal genomen zijn maar ze eerst in afbeeldingen plaatsen in windows en daarna de optie roteren kiezen tot ze goed staan
          dan uploaden.

goed weekend
          sigpic
          LED there be light

Comment

20160319_190448.jpg20160319_190437.jpg

Ff proberen

Comment

De ene wel de ander niet. Gaat de goede kant op. Zijn er al een paar klaar om te toppen. Have fun. Gr JB
              Keep em green

Comment

Dag Jb: zag nu pas dat ik een 2e pagina had met mijn topic dus vandaar de late reactie. Had 4 autoflowers staan. Hiervan heb ik er 2 al geknipt. 1 ong 4 weken geleden. Een haze met 16 gram droge wiet met een lekker smaakje. Moet ervan wel iets meer in stoppen dan shop wiet maar wel lekker relaxed. Ze is ook bijna nagenoeg op. Nummer 2 is 2 weken geleden op haar kop gegaan in haar geheel en gaat komend weekend geschoren worden om dan te gaan curen. Nummer 3 dit weekend ook omhakken en dan rustig laten drogen. Nummer waarschijnlijk herma. Dan gaat deze ook om als ik er niks nuttigs mee kan.

Comment

Heb gisteravond alles omgehakt. Begon steeds meer banaantjes te zien . Wil niet mijn energie verspillen aan een zaadbank en tenslotte staan er al een paar kleine dametjes te popelen voor een zonnebank. Zie wel of het nog iets opleverd. Morgen de dames in grotere potten. Zal foto's posten. Wordt vervolgd. ..

Comment

De dames waren goed geworteld in hun 7x7 potje. Staan nu in 18x18 eindpot en ze zijn op 1 dag na net een maand oud na hun ontkieming .Ook even goed water gegeven. Ik wil ze max nog 1 week op 18/6 houden(voor wortel groei) of zou het beter zijn om nu op 12/12 te gaan. Uiteindelijk moet dit een scrog worden en de ruimte is beperkt. 60x60x190.20160326_124248.jpg20160326_124243.jpg
                    Attached Files

Comment

Comment

250 watt op 60/60 cm is top. Mooiste zou Zijn dat je die 4 weken voorgroei in een andere kleine ruimte met je spaarlampen doet. Je spaarlampen zijn voor de groei 6500k. 2700k is warm white. Das voor de bloeiperiode. Met die andere ruimte erbij heb Je 4 weken voorsprong , omdat je al kan beginnen met kiemen als je andere ruimte nog aan het afbloeien is. Ook een leuke ruimte om te expirimenteren met stekjes snijden en dergelijke. Ga je het in 1 ruimte doen ,dan zou ik geen 4 weken voorgroeien onder 250 watt. Dan worden ze te groot voor jouw ruimte. Suc6 met je keuzes. Gr JB
                        Keep em green

Comment

Doe het ook exact zoals je omschrijft alleen doe het in 1 hok. Voorgroeien met spaarlamp inderdaad met 6500 kelvin. Verkeerd in vorig bericht gezet
                          Last edited by BigR; 30 March 2016, 14:43.

Comment

Vandaag alle dames getopt boven de 5e Internodes. Leuke kleine plantjes met lekker stevige steel. Het gaat goed en wordt leuk. Ga binnenkort een scrog gaas maken en meen te hebben gelezen dat je Dit in de 2 e week volledige bloei er boven moet plaatsen. Dan blijven binden zolang er groei in zit. Foto volgt
                            Last edited by BigR; 2 April 2016, 09:54.

Comment

20160413_192138.jpg20160413_192142.jpg20160413_192146.jpg20160413_192216.jpg

Comment

Ziet er strak uit allemaal eh maar is het niet wat laat voor scrogg? Of denk ik dat verkeer? Nu zeker als je zegt dat de strek eruit zou zijn..

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X