Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

Dag dadreps, de groei zit er nog in. Ze zullen zich ff moeten aanpassen vanwege veranderen van de lichtbron . Door het veranderen hoop ik dat de strek er aardig uit gaat en nog langzaam blijft groeien. Misschien heb je gelijk hoot maar ik zie het wel. Wat er bovenuit komt bind ik gewoon vast totdat de groei stopt. Het is mijn eerste scrog dus natuurlijk een leerproces maar bedankt voor je reply

Comment

Mooie lamp bigR. Daar ga je veel plezier van beleven. Dadreps zit wel goed met zijn gedachten. Scroggen begint al bij het voorgroeien. Derde week ongeveer. Dan blijf je binden totdat je net voor de helft, tot driekwart gevuld is en Dan gooi je de klok om naar 12/12. Plantjes blijven nog doorgroeien na het omzetten van de klok voor een week of 2 tot 4. Is de groeispurt gestopt, Dan stop je ook met binden. Zo zou het moeten gaan. Bij jou situatie kan je er nog mee beginnen om er in ieder geval voor te zorgen dat je een gelijkmatig veldje hebt. Ik zou je scrognet zo laag mogelijk ophangen, de takken van de dame met beleid door het net begeleiden en de laatste beetle groei ook nog vast knopen. Zodra je zichtbare topvorming hebt stoppen met binden en de boel de boel laten. Good luck. Gr JB
      Keep em green

Comment

Ik zat van de week al te twijfelen over de hoogte van het net. Vanmiddag het net lager plaatsen

Comment

Comment

Je ziet maar hoe ze op het net reageert en als de takjes erdoor komen kan je binden.
            Voor de rest echt goed bezig 😅

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

Kon het niet laten om ff foto's te maken maar doe dat voortaan aan begin van de avond of vroeg in de morgen aan het eind van de lichtperiode. Komt erg veel mooi licht ineens in mijn schuur 20160414_225019.jpg20160414_225022.jpg20160414_225027.jpg

Moet toch de telefoon andersom houden. Exuces

Comment

Komt goed.
                Mooi rekje eronder/boven
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ff een vraag. Ik denk altijd met de spullen die ik heb. Vraag is : kan ik binden met die vuilniszak ijzerdraadjes? Heb een keukenla vol en flikker ze bijna altijd weg en mijn tomaat bind ik er ook mee op of beter gewoon een niet vezelig of snijdend touwtje. (Of tie raps o.i.d.)

Comment

Ik denk dat je daar inderdaad weinig kwaad mee kan doen. Ik gebruik persoonlijk altijd zip ties maar vuilzaksluiters moet zeker lukken

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

Het ziet er goed uit. De onderste takjes komen goed naar boven. Hebben ff een spurt genomen. Begint nu ook beetje te ruiken maar nog geen zichtbare topvorming. Rustig eronder blijven begeleiden en morgen even vastbinden. 20160415_195545.jpg20160415_195555.jpg20160415_195602.jpg20160415_195614.jpg

Comment

Attached Files
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Nog even de dames een goede nacht gewenst en toch nog 1 x naar beneden gedaan en ze nog even op de kiek gezet. 20160418_201233.jpg20160418_201242.jpg20160418_201247.jpg

Comment

Ff een update. Dames gaan goed. Beetje water gegeven en liefdevol toegesproken. Houden ze van. 20160420_195240.jpg20160420_195247.jpg Mooi he��

Comment

Temperatuur? Watergift?

De bladpunten hangen wat, ziet er warm uit, mischien iets te?
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Comment

Bezig...
                                X