Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

    Dag Flintstoned, ik heb idd een temperatuur probleem gehad rond de laatste week april toen de buiten temperatuur ineens omhoog schoot. De dames zijn nu wel aan het herstellen maar je ziet idd nog wat verdorde puntjes op de bladeren en 1 dame heeft het ook niet overleefd. 1 Down 10 to grow nog. Maar goed , het was weer een les. Water geven doe ik bijna elke avond, zo'n 150 a 200 ml per plant en op dezelfde tijd en zoveel mogelijk langs de zijkanten en voeding geef ik 1 dopje per 2 liter water (1 dopje is eigenlijk voor 1 ltr) en dat 1 x per week. Misschien ook niet helemaal zoals het hoort maar ben zoekende en zeker lerende naar wat ik een goed resultaat vind. Heb nu de temperatuur aardig onder controle, goed licht erop, extra afzuiging erbij geplaatst. Het plaatje wordt steeds completer en ik vind het gewoon leuk om te doen. Commentaar positief als zowel negatief is ook van harte welkom. Na deze ronde wil ik op zomerreces gaan en dan rond begin augustus weer opstarten met weer wat meer ervaring in the pocket en met minder dames. Max 5.

    Comment


      #77
      Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

      Mooizo, Ik kijk graag mee bij mensen dus ook hier. soms ben ik kortaf soms geef ik eindeloos uitleg. Alnaar gelang de dag.Maar vooral aan de maat van info die we krijgen. zonder foto geen diagnose en hoi gaat het goed posten hmm,.. zie dat je je goed an inlezen bent, das een must ga zo door ik kijk mee.

      Comment


        #78
        Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

        Als ik me ergens voor interesseer wil ik er ook alles van weten en het mijn eigen maken. Kan wel klein beetje van mezelf zeggen dat ik gezegend ben met enige intelligentie en ook beetje gezegend ben met handige handjes. Als ik iets wil maken, repareren, telen enz dan zoek ik het op en ga proef ondervinderlijk aan de gang. Moet de scooter gereviseerd worden, zoek ik op. Telefoon, tablet, tv reparatie zoek het op en begin, onze hobby... ik zoek het op en begin. Alles in het leven leert men door vallen en opstaan en vooral door blijven proberen. Vragen naar de beste manier is voor mij de meest zinloze manier omdat je het dan niet eigen maakt en het getuigd van gemakzucht en luiheid of het gebreken aan I. Q. Begin er dan niet aan of val iemand niet lastig die het allang heeft uitgelegd maar zelf te lui is om het op te zoeken. Snap zeker de reacties wel als er weer een drempel loze platte internet vraag wordt gesteld. Erger vind ik nog dat dit soort vragen juist gesteld worden door de jongeren (natuurlijk niet allemaal hier) en dat deze verantwoordelijk zijn voor onze zorgeloze oude dag. Ik ga binnenkort maar een pensioen rekening openen want ik hou mijn hart vast en zie het op velerlei maatschappelijke fronten. Is misschien een andere discussie maar voor mij wel kenmerkend voor deze vragenstellers.

        Comment


          #79
          Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

          gheheheh, juist alledan.. we verstaan ons. bong dmilryis weg ander had ik die hier geplatst

          Comment


            #80
            Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

            Even een ochtend familie kiekje. Dames gaan goed. Temperatuur ok dus niet zoveel te melden. Merk dat de toppen gaan zwellen. Nog niet bij allemaal te gelijk . Net ook even laten drinken en ze gaan zo slapen. It goat on.
            20160524_061904.jpg
            20160524_061907.jpg
            20160524_061912.jpg

            Comment


              #81
              Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

              Eergisteren 1 dame even platgelegd op het rek. Deze begon een sprint te nemen en stak zo'n 10a15 cm boven de rest uit, probeer zo de groei eruit te halen. De overige gaan gewoon rustig door. Drinken hun water en genieten van het zonnetje. Er ontstaan lekkere compacte toppen. Zal een kiekje maken als het zonnetje aan is en plaatsen. Wordt vervolgd.

              Comment


                #82
                Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

                K*t k*t k*t vanavond voor 100 % toprot gezien. De dader er volledig uitgehaald maar vrees het ergste voor de rest. Zoveel mogelijk uit de rust gehaald met schone schaar tussendoor. Baal hier verschrikkelijk van natuurlijk maar helaas weer een wijze les. Laat het even gaan en kijk wat het doet maar nu weet ik hoe een boer zich voelt als zijn oogst mislukt. Vermoed dat het te maken heeft met de volgende factoren. Planten te dicht gegroeid op elkaar, verdorde bladeren door de te hoge temperaturen in mei waardoor deze de plant hebben aangetast, door de dichtgroei te weinig lucht van onderen door de bladeren. Gewoon niet leuk maar het zij zo. Houd het in de gaten maar andere dames zullen ook besmet zijn. Kap dan de hele boel om en ontsmet de hele boel en neem dan zomerpauze omdat als ik er nieuwe inzet deze het niet gaan halen waarschijnlijk met a.s. vakantie in augustus. Ga overigens maar 1 week weg en kan misschien in lollipop stijl wel een week overleven zonder water maar zou het jammer vinden als het in dat ene weekje verpieterd. Augustus is warm, in het hok nog warmer en dan zonder controle m.I. een te groot risico. Ga liever om de dag kijken, hooguit 2. Foto van de weggehaalde jongedame zal ik uploaden. Heb de rest van de dames zoveel mogelijk verspreid voor de luchtcirculatie maar ben Down. Grrr20160601_200240.jpg

                Comment


                  #83
                  Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

                  lijkt eerder op te kort op de lamp en overvoed hoor. dat ze daar rot van worden is logo.

                  Comment


                    #84
                    Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

                    Rottig voor je, zelf moet ik ook uitkijken momenteel. Geraak amper onder de 50%.
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment


                      #85
                      Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

                      Zal de lamp ook hoger hangen vandaag. Hangt op 30 a 35 cm. Ff kijken of er nog iets van de rest lukt. Anders ruimen en helaas als het doorslaat op de rest. Al enige toppen uit hok verwijderd. Het is niet anders, goed fietsen leer je ook door te vallen.

                      Comment


                        #86
                        Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

                        Ff een update. Heb een ware veldslag gehad in het hok met de warmte afgelopen 1.5 week. 7 dames hebben het lootje gelegd. 7 down 3 to go. Denk dat er nog 1 gaat afvallen. Heb maar 3 autoflowers in pot gezet voor de zomer. Denk dat ik half augustus het hok weer gast doen ivm de temperatuur in de schuur. Ben dan van plan om 2 x no mercy sog , lollipop style, te gaan draaien en dan zo voordat de warme temperatuur weer komt in 2017 klaar te zijn. Dan weer af's in de zomer 2 x en dan weer binnen. Greetz

                        Comment


                          #87
                          Re: project 2.0 gefeminiseerd 4 soorten in scrog

                          Het is wel erg stil hoor ��

                          Comment

                          Bezig...
                          X