Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 x Cheese Auto& 1 x Amphetamine Auto - eerste zolderkweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1 x Cheese Auto& 1 x Amphetamine Auto - eerste zolderkweek

Dag 45 boven de grond, amphetamineplantje.
    op de verpakking ontdekte ik dat deze plant maar 45 tot 50 dagen nodig heeft om oogstklaar te zijn.
    straks een loepje kopen en dan kunnen we haar wat beter inspecteren. de meeste pistels zien al volledig oranje.
    IMG_0309.jpgIMG_0311.jpgIMG_0312.jpg

dag 44 boven de grond, de cheeseplant. hier beginnen de pistels juist een beetje te verkleuren.
    ook zie ik dat er al een beetje trichomes aan het ontstaan zijn op de blaadjes.
    deze plant zal nog wel even door moeten. maar als het andere plantje geoogst wordt,
    krijgt deze wel de volledige aandacht van de 6 tornados die dan op haar gericht zullen staan.
    IMG_0314.jpgIMG_0315.jpg

nu ik ondekt heb dat er kort bij huis een growshop is (tremelo) ga ik mijn volgende kweek wel de juiste grond en voeding halen.
    nu zitten ze in universele potgrond van aveve met orchideeen mest. waar ze het volgens mij ook goed in doen.

als ik een loepje heb, laat ik weten of de amphetamineplant er klaar voor is.

Comment

Ondertussen een loep gevonden die 60x vergroot. De foto is niet echt scherp. Maar de trichomes lijken wel al milky te zijn. Nog een beetje geduld en de amphetamineplant gaat om.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

image.jpg

Comment

Als jouw kartonnen kap brand veroorzaakt zullen niet alleen je buren klagen!
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik zou toch ook even een alu reflector maken of halen. Zoveel kosten ze echt niet hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

Het gaat zeker niet over de prijs hoor.
            Ben ermee bezig. Ik dacht van zo warm wordt een spaarlamp niet en radiatorfolie zou normaal toch tegen een beetje warmte moeten kunnen.
            Maar inderdaad, (brand)veiligheid boven alles.

Comment

Comment

Kleine oogst, kan niet anders denk ik op 50 dagen van zaad tot plant.
                volgende kweek wel in de juiste grond
                Nu 2 lange weken wachten en drogen

image.jpgimage.jpg

Cheese heeft nog wel enkele weken te gaan. Hier zal ik meer vanaf krijgen.

image.jpgimage.jpg

Comment

Gefeliciteerd met de eerste oogst, geniet ervan !
                  Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bedankt! Ervan genieten zal ik zeker doen. Maar we gaan nog eventjes geduld moeten hebben. Toppen ruiken en zien er lekker uit, ze kleven hard tussen je vingertoppen. Ga ze 2 weekjes laten hangen drogen en daarna minstens een weekje de weckpot in.

Comment

Bezig...
                    X