Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 x Cheese Auto& 1 x Amphetamine Auto - eerste zolderkweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1 x Cheese Auto& 1 x Amphetamine Auto - eerste zolderkweek

Korting op 420shop
    eerste zolderkweek.

kast Ikea pax: 1m hoog, 1m breed en 0,5m diep
    6 philips tornados 23w. 20uur licht, 4uur donker. koud wit voor groei, warm wit voor bloei.
    afzuig rechstreeks onder dak naar buiten
    water komt uit de regenwaterput, aangelegd met brandnetelgier. 1liter regenwater met een halve dl netelgier.

IMG_1041.jpgIMG_1049.jpgIMG_1050.jpgIMG_1051.jpg

-23 februari 2016
    1 auto cheese en 1 auto amphetamine gaan in de watten.

-25 februari 2016
    zaadjes mooi ontkiemd gaan onder de grond.

-27 februari 2016
    auto cheese komt piepen, van de amphetamine nog geen spoor.

-28 februari 2016
    van amphetamine nog steeds niets te zien. uit lompigheid pot laten omvallen.
    hierdoor wel ondekt dat zaadje iets te diep stak en misschien vandaar dat het zolang duurde.
    mini amphetamine plantje terug opnieuw geplant en ze heeft het gelukkig toch overleefd.

IMG_1046.jpgIMG_1047.jpgIMG_1048.jpg

-14 maart 2016
    de cheese gaat duidelijk sneller als de amphetamine. ik probeer de cheese met een touwtje scheef te laten groeien zodat de onderste zone beter belicht wordt.
    heb ik ergens op het internet gelezen dat dit kon.de amphetamine is nog te klein om een touw rond haar nek te zwieren.

IMG_1062.jpgIMG_1059.jpgIMG_1065.jpgIMG_1064.jpgIMG_1063.jpgIMG_1061.jpgIMG_1060.jpg

wanneer best overschakelen naar het warme wit licht?
    tips, commentaar,... alles is welkom.
    Last edited by GreenTila; 14 March 2016, 22:36.

Re: 1 x Cheese Auto& 1 x Amphetamine Auto - eerste zolderkweek

koop een 150 of 250 watt hps en een kleine afzuiger en een flesje bio bloeivoeding
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

ik hou het bij spaarlampen 6 x 23w, mijn afzuiging is een pcfan die alles onder het dak zuigt en het flesje bloeivoeding ben ik nog aan het zoeken wat en waar ik het best koop/bestel. toch bedankt voor je tip

Comment

Spaarlampen geven het meest licht naar opzij, je zou kunnen overwegen om een reflector te bouwen en de lampjes daarin horizontaal te monteren.
        Dat levert zeker 2x zoveel licht op, en da's natuurlijk alleen maar goed als ze eenmaal toppen gaan maken

Je kunt het op de profi manier aanpakken, met berekeningen en interessant leesvoer, zoals Blani deed : [linkje]
        Of je maakt ze van Redbull blikjes zoals Tomjonko hier voordeed, ook best effectief : [linkje]

Succes !
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

bedankt voor de tip, heb boven elke pot drie lampen hangen, wel niet horizontaal, met boven de lampen nog een extra strook radiator folie. je kan het wel niet goed zien op de foto's.
          ik zal me eens bezig houden met het leegdrinken van enkele blikjes.

Comment

Een vraagje: mijn plantjes staan nu al 20-21 dagen boven de grond, ik zie de eerste bloeihaartjes al. Schakel ik over op warm licht of laat ik ze nog een tijdje op koud licht groeien? Heb me al suf gezocht, maar vind het antwoord niet.

Comment

amphetamine 36 dagen boven de grond
              IMG_0058.jpgIMG_0057.jpg
              Cheese 37 dagen boven de grond
              IMG_0054.jpgIMG_0053.jpg

Comment

Ziet er leuk uit, maar kun je de geur en niet te vergeten de temperatuur
                nog een beetje onder de knie houden de komende weken?

Comment

Met lampen aan blijf ik rond de 25 schommelen, als de lampen uit zijn zakt de temperatuur naar 17, 18 graden. Van geurhinder nog geen last, de pcfan trekt alles nog mooi naar buiten.

Comment

temperatuur tussen 27 en 18 graden. dag/nacht
                    LV momenteel 40%
                    brandnetelgier verdunt met regenwater met 2ml vloeibare meststof (NPK=3-6-6) op 1 liter

door dat ze bijna horizontaal groeien komen de onderste bladeren tegen de grond en zijn geel geworden. heb deze weg geknipt.

Dag 41 voor de amphetamine: bij sommige toppen beginnen de pistels lichtjes te verbruinen.

IMG_0302.jpgIMG_0301.jpgIMG_0300.jpg

Dag 42 voor de cheese:

IMG_0299.jpgIMG_0298.jpg

samen onder de lamp (ondanks ik de foto gedraaid heb, krijg ik hem niet in de juiste positie op het forum)

IMG_0303.jpg

Comment

ziet er niet slecht uit maar ga je je lampen verticaal houden?
                      ik denk maar even aan een deel van het licht dat je stroom kost en eigenlijk niets opleverd. Het zou zonde zijn om met fluffybuds te eindigen als je met horizontale lampen mooie buds had kunnen krijgen.
                      het is maar een tip natuurlijk.
                      nog veel succes met de kweek

Comment

En houd ook de geur in de gaten, ja mag dan misschien door de fan
                        zelf niks ruiken, buiten wellicht iemand wel, maar ik ken natuurlijk je woonsituatie niet!

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

image.jpg
                          Ondertussen beetje liggen knutselen en mijn lampjes hangen horizontaal.

Comment

Dat ziet er inderdaad al een pak beter uit ga nu maar achteruit zitten en genieten van je plantje

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

Bezig...
                            X