Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Wat super dat je meisje hebt geholpen. Wat een stel klootzakken bestaan er toch ook. Ik zelf ben ook gehandicapt en was paar maanden in Amsterdam en het viel me op dat vele voor mij wouden opstaan in tram dat ben ik totaal niet gewend.

En morgen ga ik ook naar de dierentuin maar dan in duisburg samen met 2 neefjes ook heel veel zin in

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Mag ik vragen welk handicap of is dat te persoonlijk.

Comment

Nee hoor mag zeker. Ik heb 6 jaar geleden een bacterie opgelopen deze heeft zoveel kapot gemaakt in mijn benen. Daarom loop ik met krukken en kan niet langer dan 15 min lopen zonder rust te hebben. Het lastige van deze bacterie is dat deze pas 15 jaar bekend is en niets eraan kunnen doen behalve de symptomen te bestrijden waarvan ik nu last heb.
        Dus vandaag wordt het weer een hele onderneming naar de dierentuin maar als je niets doet is het leven ook al saai. Gelukkig kan ik wel autorijden doormiddel van handgas

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

@ witpen Veel plezier dan maar in de dierentuin.En geniet ervan en ff op tijd tussendoor rust pakken.

En dat meisje en der vader helpen hier was geen probleem ik gaat iemand echt niet laten liggen op straat ! Ik zag het toen ik aan kwam lopen gebeuren en niemand die een poot uitstak dus ben er heen gelopen en samen met der vader
          er onder de armen weer terug gezet.

kweek update!

over 1 uurtje krijgt ze bijna een halve ltr koud water als laatste keer , dan vanavond de Spectrabox uit en dan twee dagen in het donker en geen water meer.
          tot zondag ! ze weet het nog niet maar dan komt de houthakker langs.

zo de halve ltr ijskoud water heeft ze in der mik gehad 2 min geleden.
          Nu eerst ff de tuin in aardbeien plukken en even wat voeding bij de tomaten planten mikken!

Ben trouwens echt serieus begonnen met in te lezen voor het kweken van pepers.
          DIt wilde ik dit jaar al graag maar schijnt niet zo makkelijk te zijn.
          Ik werd wel weer Hyper toen ik flint erover sprak en iets in een rpely van hem zag bij Grey en heb sinds gisterenavond ook besloten volgende ronde pepers te gaan doen.
          Ik ga dan geen augurk meer doen en geen courgette en ook geen meloen.
          De meloen is zo wie zo een drama hier die staat alleen maar te strekken en is nog geen vrucht te bekennen.
          De courgette's doen het wel maar word aangevreten door vogels die er gewoon hele stukken uitpikken.
          De augurk is leuk en doet het goed alleen weinig rendement ervan tot nu (net geen 10 augurken) wel grote.

de aardbeien gaat ik wel weer doen volgend jaar

foto's volgen
          Last edited by kanon; 18 August 2016, 10:37. Reden: updated text
          sigpic
          LED there be light

Comment

Voor de gene die nog weckpotten (goedkoop) willen ze zijn bij de Action nu 1,29 de 1 ltr en de 0,5 ltr 69 cent

IMG_3746[1].jpg

Uiteraard gelijk gedaan en me vriendin sokken gekocht (roze) en ik witte sneaker sokken ! grappig zaakje altijd die action , 5 euro aan zooi en je staat bij buiten komen met een grote smile op je snufferd.

en ja we zijn met de bus en metro mee geweest , konden we nog ff lekker op een terrasje wat nuttigen Lekker biertje op met een broodje gezond (toch vakantie) who cares
            en weer verbrand ! me armen zien rood nu joh ! kutzooi !

ook nog ff de Nikon d5200 en lenzen opgehaald van het schoonmaken dus dat word weer strakke foto's maken na het knippen een zondag !

PFFFFFFFFF laatste dag vakantie morgen , is echt snel gegaan! maar was wel leuk en gezellig !

fijne avond aan alle

dus voor weckpotten moet je deze week bij de action zijn ! anders zijn ze 2,29 of 1,99
            Last edited by kanon; 18 August 2016, 18:25.
            sigpic
            LED there be light

Comment

Me 420member lotterij prijs uurtje geleden binnen gehad , super tof en blij mee

THX JD

DSC01224.jpg

1 x Super hash seed
              3 x diamond girl seeds

en tipjes en aanstekers
              sigpic
              LED there be light

Comment

heb de tipjes en me vloei net aan me zwager mee gegeven even als 2 aanstekers!

Ik doe geen toeters , kanon , trompet , jonko , pret sigaret meer en hij wel dus goed besteed aan hem !

En we hebben de komende 3 weken een pitbull als loge erbij ! super lief en mooi beest ! en poes is zelfs niet meer bang ervan !
                ze liggen nu beide voor me voeten te meuren !
                word wel veel het park in om te lopen en moet zeggen heeft ook wel iets ! ipv hele avond PS4 of gamen!

Ja toch !

NLX 1 dag donker gehad , de vuile meur snol

morgen nog ff een dagje Veluwe doen bij Oma en zondag knippen ! en dan maandag weer om 6 uur opstaan en aport , zit , pootje geven ! LOL

na 4 WEKEN WEER WERKEN pffffffffffffffffffffffffffff

MOET wel zeggen de vakantie 4 weken heeft me wel kwa gezondheid en lekkerder in me vel zitten goed gedaan !

het is lekker om wakker te worden naast iemand waarvan je houd en enorm om geeft en te zeggen word weer een leuke dag vandaag, en heb echt geen hekel aan me werk maar
                ff een keer niet de dagelijkse sleur en het zelfde gezeik is echt wel lekker.

dus tot zo ver!!!

en zondag avond een final update na het knippen ! en wat shots

GOED WEEKEND ALLE
                Last edited by kanon; 19 August 2016, 19:55.
                sigpic
                LED there be light

Comment

Je bent een held Kanon, ik kan er niet bij dat sommigen iemand niet te hulp schieten als ze dat nodig hebben. De maatschappij wordt steeds egocentrischer

@Witpen, ik vind het heel vervelend om dit te lezen, het moet een heel naar ziekbed zijn geweest . Vind je nu nog stoerder

En geniet jij nog lekker van je vrije weekend, ik denk dat je aan het einde van je werkweek weer naar vakantie verlangt, dus hou die rem in acht
                  Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    Je bent een held Kanon, ik kan er niet bij dat sommigen iemand niet te hulp schieten als ze dat nodig hebben. De maatschappij wordt steeds egocentrischer

@Witpen, ik vind het heel vervelend om dit te lezen, het moet een heel naar ziekbed zijn geweest . Vind je nu nog stoerder

En geniet jij nog lekker van je vrije weekend, ik denk dat je aan het einde van je werkweek weer naar vakantie verlangt, dus hou die rem in acht
                    Dat gaat je bij mij niet zien Stemma dat zweer ik je ! ik hou niet van leed vermaak en als er iemand op ze bek valt (zelf me buurman ) zou ik hem nog helpen op ze pootjes te zetten.Ondanks ik somige mensen echt zWAAR HAAT

Heb op me werk ook al vaak mee gemaakt met iemand die viel en der echt zeer had gedaan of zelf een keer iemand met een hart aanval ! iedereen staat te lachen ik ACT AND DO MY SHIT -> zo van nu gaan of anders?
                    Achteraf hoor je dan zo jij was snel kwa handelen en iedereen stond met een lach op ze bek behalve jij ! yup ! ik kan daar niet om lachen ! ja lachen kan ik om Waardenberg en De Jong maar niet om dat! soort dingen.

Hier dus geen held hoor absolute niet maar kan niet genieten van mensen die vallen of nie goed worden of struikelen ! ja sorry ik vind dat niet grappig!

dat Meisje afgelopen week ook schaafplekken op der handen en op der elleboog en ik zei al tegen die vader , dat moet je schoonmaken hoor of desnoods even langs de eerste hulp gaan!

straatvuil is een bitch namelijk! en dan krijgt ze zo tetanus prik tegen vuil ! (was echt zielig dat meisje zat gewoon te huilen terwijl iedereen met een lach op ze bek langsloopt)

daar kan IK NIE TEGEN!

Update dan en on topic !

net terug van me vriendin der oma op de Veluwe (focking mooi daar zeg) ik zou bijna zeggen als echte ras rotterdammer van fuk alles hier ik wil ook in de natuur wonen! DAS ZO GAAF

Oma's iPad geupdated en op opa's ze laptop windows 10 van usb stick gezet ILLIGAAL but who cares (ja das me werk normaal dat soort gedoe) voor mij een ding van PFFFFFF voor hun ZOOOOOOOOOOOOO BEDANKT.

Oma ook leuke tomaten planten en appelboom staan ! en ff uurtje door de tuin gelopen met der ! super gaaf zo graag willen dat ik zo plekje had om te kweken ! beetje als Grey en stemma! van niemand last en neerzetten wat je leuk vind !

gaat hier jammer genoeg niet werken! midden in de stad !

SO far !

anyhow wel echt laatste uren kwa vakantie nu ! en maandag 6 uur op en 8 uur weer mooi zitten en pootjes geven en blij doen ! hijg hijg ! ja baas nee baas goed baas shit.

Echt geen hekel aan me werk in de IT maar soms mensen , zo ook hier te dom om te poepen en kunnen niks zelf maar de grootste bek.

@# stemma ! Kwa gezondheid gaat het best lekker nu en had gisteren al beide -> lui tv kijkend een gesprek met me vriendin die precies het zelfde zei! als jij deed als reply

Ik moet zeker proberen me rustig te houden en gewoon de dag doorkomen en dan lekker naar huis (eten , gamen , me tuintjes , en chill)
                    Kutte is alleen dat het er weer langzaam insluipt (dat weet ik gewoon) en daarom was de vakantie 4 weken gewoon ff lekker ! geen gezeik van mensen , geen probs , geen stress

effin !

morgen sta ik vroeg op en ga ik knippen ! de NLX meurt echt als een stinkdier nu !

dus morgen laatste dag vakantie en dus ene feestdag met lekker eten en in de middag een koude Fernandes (geel) en lekker knippen!

ZIN IN

morgen avond wat aktie foto;s
                    sigpic
                    LED there be light

Comment

Hier word ik nou vrolijk van

Gvd goed bezig!
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

THX Grey you rock this f*cking scene!

ZOALS IK AL ZEI WAS BIJ ME VRIENDIN ! der oma (dies 80) midden in de veluwe en vrijstaand huis ! met een tuin met perenboom , appelboom ook tomaten PFFFFFF no fucking shit echt insane!

ik heb echt meer als een uur door de tuin gelopen met der en staan praten !

ze heeft een appelboom staan das echt te bizar voor woorden hoe mooi !

das echt bizar gaaf wonen daar zeg ! fuk the city
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Soms heb je opeens weer wat minder de pest aan mensen 😉

Keep it up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
                            Soms heb je opeens weer wat minder de pest aan mensen 

Keep it up!
                            Ja dat klopt en das echt een vervelende eigenschap van me

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

OH yeah het moment waar elke hobby kweker blij van word is aan gebroken

00036259.jpg Hendrik jan de houthakker komt je halen KUT HOLLA NLX
                            schaartjes schoon , wat te drinken , raam open , een goede zitplek en een muziekje op -> check check double check yup! lets rock

vanavond een UPDATE ! fijne zondag alle
                            Last edited by kanon; 21 August 2016, 11:12.
                            sigpic
                            LED there be light

Comment

Hahaha have fun en succes

Comment

Zo te lezen ben je klaar om de stink snol om te leggen.
                                Veel plezier met het knippen

Comment

Bezig...
                                X