Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Ze gaan goed zo!
    Chill out
    Groene vingers

Comment

Goed om te lezen Kanon, dat je weer van start bent gegaan, ik schuif weer gezellig aan

Enneh ben jij niet een ongelooflijk lekker ding dat je buren elke glimp van je willen opvangen ? Misschien moet je ze een leuke foto geven
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Misschien moet je zo'n ding bestellen (of maken) met jezelf erop, dan kunnen je buren daar naar kijken.

Of print je hoofd 70x uit en plak je ramen vol.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik schuif ook weer even aan Kanon! Keep up the good work!

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

Comment

Leuk Kanon dat je weer een kweekje gaat doen, ik ga je zeker weer volgen.
            Al is het wel jammer dat je niet buiten een kweekje kunt doen met de buren die je in de gaten houden.

Comment

@Stemma thx girl en zet je stoel maar neer (gezellig)

@qnq hahahaha wedden dat als ik zo ding neerzet die binnen de 20 sec buiten staan

@Witpen en waterpijpje gezellig en zet je zetel maar neer hoor

oja uitleg buren = Nee ik ben geen knappert of extreme sexy en me buren zien dat vast ook wel.
              Way hun probleem is, is dat ze zich met alles willen bemoeien en alles willen weten en zien (super nieuwsgierig dus)
              Voorbeeld zodra er ergens stratenmakers bezig zijn in de straat (staat hij vooral) er echt 6x per dag bij met ze handen in ze zij bij en commentaar te geven.
              Ik heb heel vaak ook het idee dat ze gewoon op wacht zitten tot er weer iets is wat ze zien en bij moeten staan en kunnen nieuwsgieren erbij.
              Ook zijn het enorme nazi's want wat jij verteld tegen ze weet 1 dag later het hele rijtje/huizenblok

dus vandaar geen buiten gedoe voor mij (helaas)
              ---------------------------------------------------------------

Kleine update :

Gisteren hebben beide root juice van Bio Bizz gehad en dat krijgen ze overmorgen nog een keer.
              Verder niet veel te melden en ze zijn beide iets groter aan het worden.

als er weer wat boeiends is dan update ik weer
              Last edited by kanon; 3 June 2016, 17:59.
              sigpic
              LED there be light

Comment

Ik volg je weer! Kijken hoeveel je dit keer uit je kleine kastje kan trekken! Met de liefde en aandacht voor de planten zit het in ieder geval goed!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                Terminate the hate and spread the positive

Comment

SpaceMountaineer thx master (you rock)

Update !

De NLX gaat als een malle , terwijl de blueberry kush veel minder snel gaat maar het ook goed doet.
                  Alleen kan je nu mooi zien wat een verschil aan potentie je hebt in Genetica/soort.

De NLX een de BBK zijn duidelijk 2 verschillende dames met beide een eigen wil.

Foto's (zie je beter wat ik bedoel)

de NLX

IMG_3649[1].jpg IMG_3651[1].jpg

die er overduidelijk zin in heeft en wil

dan de Blueberry Kush

die het ook gewoon goed doet maar minder snel gaat als der zusje

de BBK

IMG_3650[1].jpg

en samen

IMG_3653[1].jpg

gaat tot nu toe goed = ondanks de soms hoge temps hier.
                  sigpic
                  LED there be light

Comment

Gaat lekker hier

Stemma doet stout (2016)

Comment

Hoppa, gaat weer lekker!

Ben vooral ook benieuwd naar de BBK, heb er zoals je weet 5 van staan,
                      en ook daar zit onderling een behoorlijk verschil!

De geur is ook heel apart zult je wellicht al merken en anders wel zo gauw
                      ze gaan bloeien, beetje vreemd maar wel lekker!

Groet en veel succes O.D.

Comment

@Stemma -> Thx girl en ben ondanks de te hoge temp hier soms toch verbaast dat deze zo goed gaan.

@OD -> ja je weet ik volg jouw topics altijd en weet ook BBK is echt een toffe soort en het is een rare zoete geur altijd vind ik (daarom ook gekozen voor deze)

ben zo wie zo een groot liefhebber van Bleuberry soorten en Kush en ook van NLX.
                        dus deze 2 zijn voor mij de ones.

Toch als deze over is ga ik tegen einde van het jaar iets geks doen mandarin kush of iets van bubblegum kush.

zal einde van de week weer eens wat foto's doen en een update van deze kweek.
                        Ik heb te weinig tijd tegenwoordig om vaak updates te doen of op forum te zijn.Ik doe het tegenwoordig net als nu als ik even 15 min niks te doen heb op me werk.

spreek jullie weer en thx voor het positieve
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

wekelijkse update:

tijd : 21 dagen oud

soorten : Bleuberry kush en NLX

Hierbij weer de wekelijkse maandag update.

Gelukkig een manier gevonden om de temp wat omlaag te krijgen deze week en dat is dmv de airco om de paar uur even te laten draaien op een dig. tijdschakelaar.
                          Hoeft niet lang 4x15 min over de dag verdeeld is genoeg merkte ik dit weekend.

werkt echt als een malle en je krijgt er ook de lv mee omlaag (so what dat het stroom kost)

dan de NLX : deze gaat echt als een tierelier en heeft er echt zin in ook wat je aan alles merken kan.
                          van hoe ze erbij staat en hoe je er na 1 dag niet naar omkijken thuis komt en je de kast open maakt en denk huh dat was er vanmorgen nog niet.

dusssssssss shots van de NLX

DSC01004.jpg

DSC01006.jpg

DSC01007.jpg

dan de BBK

Deze doet het ook gewoon leuk, maar is gewoon kwa soort en groeien wat langzamer als de NLX.

DSC01005.jpg

dan samen :

DSC01003.jpg
                          Jut & Juul

Gisteren voor de eerste keer ook wat Biobizz grow mee geven in of door het water.
                          BTW Ook een leuk weetje is dat ik deze ronde niet met Ph- afzuur nog niet 1 keer gedaan tot nu toe.

tot zo ver!

have a nice day boys and girls

(foto's zijn trouwens niet van mij maar door me vriendin genomen met der Nikon D5200)

THX daarvoor
                          Last edited by kanon; 13 June 2016, 12:57.
                          sigpic
                          LED there be light

Comment

Mooi hoor, ze hebben er zin in !
                            En de airco is zo een mooie oplossing, goed bedacht met de tijdschakelaar

Stemma doet stout (2016)

Comment

Thx Stemma

die tijdschakelaar was een idee wat ik ineens bij niet kunnen slapen in de nacht kreeg. LOL
                              Ik het alleen de schakelaar door moeten verbinden en kan hem dus nog alleen aanzetten met een stekker in het stopcontact.
                              dat moest ik wel zo doen anders schakel de airco niet in op de tijdklok maar springt tie op stand by stand.
                              nu zodra de tijdschakelaar door verbind spring de ac aan op laatste ingestelde temp.

echt ideaal
                              sigpic
                              LED there be light

Comment

Lekker gaan ze weer, en ze beginnen ook al bloeiverschijnselen te tonen zie ik!

Word een mooie en lekkere ronde voor je!

Groet en succes O.D.

Comment

Bezig...
                                X