Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX
Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX
Leuk Kanon dat je weer een kweekje gaat doen, ik ga je zeker weer volgen.
Al is het wel jammer dat je niet buiten een kweekje kunt doen met de buren die je in de gaten houden.
@Stemma thx girl en zet je stoel maar neer (gezellig)
@qnq hahahaha wedden dat als ik zo ding neerzet die binnen de 20 sec buiten staan
@Witpen en waterpijpje gezellig en zet je zetel maar neer hoor
oja uitleg buren = Nee ik ben geen knappert of extreme sexy en me buren zien dat vast ook wel.
Way hun probleem is, is dat ze zich met alles willen bemoeien en alles willen weten en zien (super nieuwsgierig dus)
Voorbeeld zodra er ergens stratenmakers bezig zijn in de straat (staat hij vooral) er echt 6x per dag bij met ze handen in ze zij bij en commentaar te geven.
Ik heb heel vaak ook het idee dat ze gewoon op wacht zitten tot er weer iets is wat ze zien en bij moeten staan en kunnen nieuwsgieren erbij.
Ook zijn het enorme nazi's want wat jij verteld tegen ze weet 1 dag later het hele rijtje/huizenblok
dus vandaar geen buiten gedoe voor mij (helaas)
---------------------------------------------------------------
Kleine update :
Gisteren hebben beide root juice van Bio Bizz gehad en dat krijgen ze overmorgen nog een keer.
Verder niet veel te melden en ze zijn beide iets groter aan het worden.
De NLX gaat als een malle , terwijl de blueberry kush veel minder snel gaat maar het ook goed doet.
Alleen kan je nu mooi zien wat een verschil aan potentie je hebt in Genetica/soort.
De NLX een de BBK zijn duidelijk 2 verschillende dames met beide een eigen wil.
@Stemma -> Thx girl en ben ondanks de te hoge temp hier soms toch verbaast dat deze zo goed gaan.
@OD -> ja je weet ik volg jouw topics altijd en weet ook BBK is echt een toffe soort en het is een rare zoete geur altijd vind ik (daarom ook gekozen voor deze)
ben zo wie zo een groot liefhebber van Bleuberry soorten en Kush en ook van NLX.
dus deze 2 zijn voor mij de ones.
Toch als deze over is ga ik tegen einde van het jaar iets geks doen mandarin kush of iets van bubblegum kush.
zal einde van de week weer eens wat foto's doen en een update van deze kweek.
Ik heb te weinig tijd tegenwoordig om vaak updates te doen of op forum te zijn.Ik doe het tegenwoordig net als nu als ik even 15 min niks te doen heb op me werk.
wekelijkse update:
tijd : 21 dagen oud
soorten : Bleuberry kush en NLX
Hierbij weer de wekelijkse maandag update.
Gelukkig een manier gevonden om de temp wat omlaag te krijgen deze week en dat is dmv de airco om de paar uur even te laten draaien op een dig. tijdschakelaar.
Hoeft niet lang 4x15 min over de dag verdeeld is genoeg merkte ik dit weekend.
werkt echt als een malle en je krijgt er ook de lv mee omlaag (so what dat het stroom kost)
dan de NLX : deze gaat echt als een tierelier en heeft er echt zin in ook wat je aan alles merken kan.
van hoe ze erbij staat en hoe je er na 1 dag niet naar omkijken thuis komt en je de kast open maakt en denk huh dat was er vanmorgen nog niet.
Gisteren voor de eerste keer ook wat Biobizz grow mee geven in of door het water.
BTW Ook een leuk weetje is dat ik deze ronde niet met Ph- afzuur nog niet 1 keer gedaan tot nu toe.
tot zo ver!
have a nice day boys and girls
(foto's zijn trouwens niet van mij maar door me vriendin genomen met der Nikon D5200)
Thx Stemma
die tijdschakelaar was een idee wat ik ineens bij niet kunnen slapen in de nacht kreeg. LOL
Ik het alleen de schakelaar door moeten verbinden en kan hem dus nog alleen aanzetten met een stekker in het stopcontact.
dat moest ik wel zo doen anders schakel de airco niet in op de tijdklok maar springt tie op stand by stand.
nu zodra de tijdschakelaar door verbind spring de ac aan op laatste ingestelde temp.
Comment