Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX
Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX
ja met de dames gaat het heeeeeeel stuk beter dan met mij.
gisteren lag ik te shaken in me bed van de koorts en bleef geen water erin (kwam er na 2 min uit)
voel me nu ook echt of ik door een vrachtwagen ben over gereden.
JA ietsje
Vandaag (in de ochtend) is de dokter langs geweest thuis en heb vanmiddag door de bezorg dienst medicijnen binnen gehad en moet morgen ochtend bloed laten prikken.
Nog steeds ziek thuis inmiddels:
dus vanmorgen maar is een verder plan gemaakt wat ik na sept ga doen.
Zaden besteld 5x Hindu Kush en 5x Purple Kush (ja kush blijft me favo soort)
de hindu kush is een tof soort
Het effect van het roken van deze wiet is krachtig met een verdovende en zeer ontspannende werking in lichaam en geest. Deze wietsoort wordt hierdoor ook als medicinale cannabis gekweekt om haar medicinale werking bij bijvoorbeeld slaapproblemen. Deze wietsoort heeft een heel hoog THC percentage en is dan ook niet geschikt voor de rokers die nog actief willen zijn.
kruising tussen Hindu Kush en een Master Kush
de purple kush:
is een wietplant die groeit wat meer in de breedte dan in de hoogte.
Ze heeft donkergroene en zeer compacte harde toppen. Deze wietplanten zijn geschikt voor een binnenkweek maar ook voor een buitenkweek.
Deze wietsoort is makkelijk te kweken en is dus geschikt voor de kwekers zonder ervaring.Het effect van deze wiet na het roken is een langdurig high gevoel die in het begin als erg sterk wordt ervaren. De smaak van deze wiet is krachtig en heeft iets weg van bessen. Wiet kweken uit deze mooie zaden levert je een soort op die zeer populair is bij de kushliefhebbers.
is een kruising tussen : Hindu Kush x Purple Afghani
'daarbij mocht ik 1 gratis zaadje uitzoeken en das ene Lemon skunk geworden
oja zal een woensdag weer even een update plaatsen van me NLX en ME BBK.
Comment