Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

@stemma , nee je weet inmiddels ik ben een echte AF kweker aan het proberen te worden.

Waarom ? omdat ik het leuk vind me te verdiepen in dit soort waarvan iedereen zegt : ze zijn moeilijk , ze geven geen opbrengst en het kost te veel stroom.

OJA ! een scrogg is goed mogelijk trouwens met 4 x 11 liter en AF's want heb al diverse gezien waar dit een best goed resutltaat gaf (ook AF"S)

Ik moet nog even kijken wat ik ga doen want zo rol gaas daarvoor staat hier nog in de schuur , maar gaat eerst de NLX en DE BBK af laten bloeien nu dus
    de kush ronde gaat pas midden Sept worden denk ik.
    Dan zou het erop neer komen dat ik 3 kweekjes in een jaar gedaan heb waarvan ik zeg das aardig gek 365 dagen per jaar kweken.

Waarom niet eens voor veel stash te hebben maar gewoon omdat ik het leuk vind ermee bezig te zijn en te leren en beter erin te worden.
    sigpic
    LED there be light

Comment

Een voorraadje is altijd fijn Kanon en niet elke kweek zal zo goed lukken als je eerste
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Nee daar heb je gelijk in.

deze ronde was ook meer een probeersel van kan het in de zomer ook gewoon met de temps (daarbij ik kweek nog steeds met de gekregen zaden van me maatje)

Dus dacht ik als deze klaar zijn gelukt of niet (dan) koop ik zaden waarvan ik zeg das echt wat me leuk lijkt en is een tof soortje, en dat is wat ik nu gedaan heb met de hindu kush en de purple kush.
        Weet igg nu wel dat ik niet meer 2 verschillende soorten ga doen tegelijk (want dat werkt niet kwa hoogte en groei)

zo leren we iedere kweek weer iets
        sigpic
        LED there be light

Comment

Wekelijkse woensdag update:

nog steeds ziek thuis deze week het gaat gelukkig een stuk beter als vorige week.

Ook de dames blijven lekker gaan

DE NLX

die gaat echt als een speer en heeft er echt zin in

heeft deze week ook een keer Bio Bizz heaven gehad en krijgt eind van de week nog een keer BLOOM

foto's NLX

DSC01022.jpg
          De hoofdtop

DSC01033.jpg

DSC01032.jpg
          weet nu al dit gaat weer een mooie big hoofdtop worden

------------------------------------------------------------------------------------------

Dan de BBK

die blijft klein en gedrongen maar doet het verder goed.
          Ook deze heeft Bio Bizz heaven gehad en heb ik op een verhoging gezet omdat voor de NLX de led omhoog moest.
          DSC01026.jpg

DSC01027.jpg

DSC01031.jpg
          Klein maar fijn zullen we maar zeggen

DSC01034.jpg

als laatste samen in het hokje

DSC01036.jpg

Ook zag ik net dat de Hindu Kush en de Purple kush morgen aan gaan komen hier van de zadenboer.
          Dus hebben we gelijk alles voor de einde jaars kweek!

tot zo ver
          Last edited by kanon; 29 June 2016, 14:05.
          sigpic
          LED there be light

Comment

Gaat lekker Kanon, nu jij nog!

Volgens mij kan je de BBK nog wel wat hoger plaatsen?

Stemma doet stout (2016)

Comment

@stemma

hahaha thx! voor het advies : toevallig vanmorgen met water geven er wat hoger gezet!
              ze staat nu 38 cm van de led en de NLX 23 cm van de led.

DSC01037.jpg

blijft bizar hoe klein de BBK is maar maakt al wel thc/tricho shit aan.

wel een goeie les deze ronde , nooit meere 2 verschillende indica/sativa generaties tegelijk meer doen.
              Gaat voor mij niet werken zie ik al.

de BBK

DSC01039.jpg DSC01040.jpg

Ook vanmiddag de PURPLE KUSH en de HINDU KUSH zaden gekregen.Van de zaden boer.

en als extra een Lemon skunk.

sigpic
              LED there be light

Comment

Als je weer beter bent moet je bij de action gaan kijken voor plastic stapeldoosjes. Vleeswarendoosjes of zo. Gewoon iets zoeken wat stevig is, van kunststof is, glad om eenvoudig schoon te makenis en geschikt is om mee te stapelen voor jouw maat en gewicht planten. Daar kan je ze mooi op gelijke hoogte krijgen. Lege plastic dvd/game doosjes kan ook. Naar mijn idee krijgt ze nu te weinig licht en zal ze daardoor nog kleiner blijven dan nodig?

Maar ik heb geen ervaring met LED, laat staan de dieptestraling daarvan zoals je weet.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Zal is kijken want we stikken hier van die tupperware dingen (bakjes)

THX voor het mee denken Stemma

dat word altijd gewaardeerd hier
                  sigpic
                  LED there be light

Comment

Echt lachen dit!

Ik win normaal nooit geen ene RUK! ben zelfs gestopt met postcode loterij en staatslot te kopen af gelopen jaren.
                    Maar open vandaag me mail (vanmorgen dus) en blijk dat ik wat gewonnen heb met de JD loterij.

wat ik begreep is het iets van zaden dus ga de komende 2 jaar genoeg te doen hebben.

IK MOEST ECHT 3X lezen voordat ik dacht joh heb echt wat gewonnen.JA bigdeal denkt nu iedereen maar afgelopen 20 jaar nog geen euro cent gewonnen met iets en nu ineens.

dus ik was blij

laat mij lekker
                    sigpic
                    LED there be light

Comment

Gefeliciteerd man !

Stemma doet stout (2016)

Comment

proficiat :d

Comment

Lachen man, tis je gegund.

Njoy

Comment

@all -> THX mensen
                            sigpic
                            LED there be light

Comment

Leuk kanon dat je gewonnen hebt.
                              En de planten doen het erg goed leuk om te zien dat je er zoveel lol aan hebt.
                              Nou maar hopen dat je zelf weer snel fit wordt.

Keep on growing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
                                Leuk kanon dat je gewonnen hebt.
                                En de planten doen het erg goed leuk om te zien dat je er zoveel lol aan hebt.
                                Nou maar hopen dat je zelf weer snel fit wordt.

Keep on growing
                                Thx master!

Ik gaat maandag weer werken (halve dagen voorlopig) gisteren bij Arbo dienst geweest en arts daar besloten en contact gehad met me baas.
                                Deze was blij dat ik weer ging komen en maakte geen problemen van de halve dagen en zei neem je tijd.

Ik voel me wel beter maar nog steeds behoorlijk slap en ben heel snel moe, dus halve dagen werken is dan wel lekker dan werk ik in de ochtend en kan ik s'middags naar huis wat rusten en een beetje met me moestuin en me dames kloten.

uit bloed onderzoek is gebleken vorige week dat ik een bacterieel virus in me bloed heb.

wel blij dat de koorts en de misselijkheid weg is en nog een bijkomend voordeel is dat ik al 2 weken geen wodka of wiet heb aangeraakt.

@witpen thx for the kind wordzzzz
                                sigpic
                                LED there be light

Comment

Bezig...
                                X