Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Korting op 420shop
    Zo daar gaan we weer!

Ik ben lekker 2 dagen vrij en 2 dagen weekend dus vandaag begonnen met een nieuwe ronde te starten.

Na de leuke en leerzame vorige ronde met de Lemon Skunk nu besloten om iets anders te doen kwa soort.
    Het is een probeersel of ik ook bij hoge temps op zolder in de G-kit kast een goede kweek kan maken.

de gearINFO

Lichtbron = Spectrabox iv pro 180w
    Kweekruimte = G-kit mini van g-tools
    Grond -> mix van Biobizz licht en Biobizz pre mix
    voeding = de complete lijn van Biobizz en erbij als extra Canna pk 13-14
    ph van water word wederom 6.2 dmv Plagron ph - aan water toe te voegen
    potmaat = Zelfde als vorige ronde 9 ltr (vierkant)

overige -> davin hygrometer en adwa 100 ph meter

soort dit keer = Blueberry Kush -> dus een paarse kush soort en een NLX

Zo wie zo zijn beide een van me favo dames en heb deze zaadjes begin dit jaar toch maar gekregen dus geen man overboord mocht het niks worden.
    Maar wil er wat van maken en het weer een ronde geven en de foutjes van vorige kweek fine tunen.

Verder ben ik druk bezig met een certificaat/training welke tot Aug duurt en ik inmiddels al 2 avonden hebt gevolgd en me tot nu toe echt ook kan boeien en leuk vind.

Plus dat ik inmiddels nu augurken , meloen , aardbei , peen , sla , radijs , courget , passie bloem en tomaat heb staan welke allemaal zijn uitgekomen of lekker groeien inmiddels.

Druk zat dus en nu dus ook een nieuwe ronde met 2 dames erbij

zodra er wat leuks te zien is zal ik wat foto's nemen en laten zien maar bij deze alvast ben weer begonnen met een nieuwe ronde.
    Heb er nog over na lopen denken om buiten wat te doen maar is gewoon onmogelijk door mijn IK MOET ALLES ZIEN EN WETEN buren.
    En das niet te doen dus hou dat gebeuren lekker binnen.

thx voor het lezen guys and girls

en tot de volgende update!
    Last edited by kanon; 19 May 2016, 13:39.
    sigpic
    LED there be light

Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Hey kanon ik heb ook zulke buren en kan verdomd irritant zijn
    Ze willen alles weten en zien ,gluren over de schutting en weten dat er planten staan voor mezelf om roken
    De buurtjes zijn zwaar van de kerk en praten er voor de rest ook niet over.
    Ze weten dat het beter is dat ik dagelijks mijn blowtje rook en daar rustig van wordt
    Denk ook dat ze me liever Stoned hebben dan nuchter na de aanvaringen die we hebben gehad

Afijn in je andere topic had ik achteraan moeten zitten was al zo druk
    Ben nu de eerste en zal dan ook even het beste plekje uitzoeken

Succes

Comment

Mijn buren : he ik hoor de schuifpui bij kanon open gaan en dan staat er al een voor het raam en als ze dan zien he hij loopt met potten en een zak aarde hoor je bij hun de schuifpui ook open gaan.
      Dit terwijl ze hele dag nog niet in de tuin zijn geweest maar he ik zie wat lopen en ik MOET weten wat doet hij of zij (echt tot op het ziekelijke af)

En wat dan helemaal zwaar irritant is dat als je dan bezig bent ze over de schutting gaan staan kijken en en commentaar gaan staan geven.

die aan de andere kant heb ik is een keer heel erg ruzie mee gehad dus die zegt niet veel maar wil ook alles weten en zien.

Dus buiten hier gaat niks worden!

LEUKE BUREN EN TOFFE BUREN is een PRE (zeg ik zuchtend)
      sigpic
      LED there be light

Comment

Yeahh Kanon,
        Tof dat je weer van start gaat

Heel veel succes met je nieuwe ronden man!

Ik zet me bed hier maar neer ipv een stoeltje

Jammer dat je niks buiten kan doen met je buren, maar zo hou je het wel safe!

Krijgen we ook updates over je moestuintje buiten, klinkt allemaal erg lekker

Leuk soortje wat je nu gaat kweken, interessant.
        Tot later
        Groene vingers

Comment

@The bird

Zet maar neer wat jij wil al breng je je bank of sofa mee (LOL) = welkom

Ja dat van die moestuin dingen gaat ik tussendoor in dit verslag ook wat mee doen!
          Die staan er leuk bij trouwens inmiddels en zeker de augurk gaat als een idioot nu !
          sigpic
          LED there be light

Comment

Aha daar ben je weer!

Jij bent echt verslaafd man, aan het kweken bedoel ik!

Dacht dat je zou wachten tot na de zomerwarmte, maar ik snap het helemaal!

Veel succes man: Groet O.D.

Comment

Ja heb het 2 weken laten rusten nu om goed na te denken over wat ik ging doen.En het grote probleem is dan ook wat je zegt de temps hier.
              Maar heb een airco staan en een groot dakraam wat open kan en dus dacht ik kijken gewoon nu of ik het het hele jaar door kan doen dus begin van het jaar en midden in het jaar en dan einde van het jaar.

dit is gewoon om te proberen van kan het en ga weer me stinkende best doen bij deze.

Je hebt idd gelijk dat ik echt verslaafd aan kweken ben geworden maar had zoiets ook nodig kwa als ik thuiskom en dan even niks en geen gezeur en wat leuks doen.

Ik werk vaak van 6 tot 5 in een achterlijke drukke baan als troubleshooter/planner dan bij thuiskomen wil ik iets doen wat me blij maakt en wat ik leuk vind en ben er achter gekomen das kweken.

Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar ben kweken ook echt heel leuk gaan vinden, en heb echt zo iets van hoe GAAAAAF!!!! je stopt een zaadje in de grond en er komt wat uit waar je zorg aan moet geven en moet proberen het zo netjes mogelijk te doen.

Ook net als hier de hele bubs eromheen is gewoon leuk (iedereen helpt iedereen en kijkt mee van hoe staan ze bij hem of haar erbij) das gewoon tof!

Kijk ik kan ook vaak als me vriendin de avond of nacht heeft -> een hele avond gaan zitten gamen en dat doe ik ook nog steeds en vind ik ook leuk maar erbuiten heb ik nu dat kweken waar ik ook echt me ei in kwijt kan en leuk vind.
              sigpic
              LED there be light

Comment

Cannabisgriep heet dat daar word jij ook nog wel door gegrepen Old dagga
                Zodra je geoogst heb of sterker nog aan het einde van de oogst denk je al aan je nieuwe plantjes

Comment

Ik denk dat O.D dat wel heeft die griep ! ik weet dat hij het doet voor ze vrouw en om der wat dragelijker en leuker door het leven te helpen met zijn olie uit ze eigen kweek.

als ik kijk naar zijn vorige tuintje en wat hij nu weer aan het doen is heb ik O.D ook samen met nog wat anderen best wel bij het rijtje MASTERS staan.

en als laatste : het is gewoon leuk om te doen en het hoeven (voor mij igg geen kilo's te zijn) zoveel rook/vape ik toch niet meer inmiddels
                  sigpic
                  LED there be light

Comment

Ik volg je

Comment

Count me in

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

Jammer dat je buiten niet kan doen met de buren, maar augurken , meloen , aardbei , peen , sla , radijs , courget , passie bloem en tomaat.....Goed bezig!
                        Fijn weekend!
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Update !

Ik heb alleen nog niet veel te melden! er is nog niks boven maar het is pas 2 dagen geleden inmiddels

Ik heb ditmaal gekozen voor de direct in de aarde manier ipv tussen nat keukenpapier en 2 borden om te ontkiemen.

DUS zo staat het er nu bij en we gaan weer geduld hebben nu.

IMG_3630[1].jpg IMG_3631[1].jpg

wel heb ik wat fine tuning aan de kast gedaan o.a de lichtstrip heb ik veranderd op de deur en word nu extra geholpen met tochtstrip (dat plakspul)
                          en dat werkt prima (onder en boven zie je nu niks meer)

Heb mIjn 2 vrije dagen goed besteed dus.

ook heb ik sinds gisteren Pioen rozen staan en heeft me vriendin een sinas appel boompje binnen gehad.

goed weekend aan alle hier
                          sigpic
                          LED there be light

Comment

3 dagen inmiddels en sinds vandaag komen er 2 dames op met hun helmpje nog op!

Direct in de aarde is dus duidelijk een snellere en betere methode als de watten en schotels truuk!
                            sigpic
                            LED there be light

Comment

Update:

de NLX gaat als een malle en heeft er zin in (4dagen boven de grond nu)

IMG_3636[1].jpg

staat er ook fier bij van kom op we gaan ervoor.

de Bleuberry kush doet het ook maar is wat slomer en wat meer van PFFFFFFFFF CHILL OUT

deze heeft vandaag pas der zaadschil ook af geworpen.

maar ze doet het inmiddels wel.

IMG_3637[1].jpg

En nee heb er niet geholpen ditmaal met met een pincet! maar gewoon de natuur ze gang laten gaan.

DAN:

Beide dames in het hokje

IMG_3638[1].jpg

tot zover niet meer en veel te melden (volgende week gaan ze wortel simulator krijgen)

valt tot zo ver niet tegen moet ik zeggen en ...............................................
                              sigpic
                              LED there be light

Comment

Bezig...
                              X