Zo daar gaan we weer!
Ik ben lekker 2 dagen vrij en 2 dagen weekend dus vandaag begonnen met een nieuwe ronde te starten.
Na de leuke en leerzame vorige ronde met de Lemon Skunk nu besloten om iets anders te doen kwa soort.
Het is een probeersel of ik ook bij hoge temps op zolder in de G-kit kast een goede kweek kan maken.
de gearINFO
Lichtbron = Spectrabox iv pro 180w
Kweekruimte = G-kit mini van g-tools
Grond -> mix van Biobizz licht en Biobizz pre mix
voeding = de complete lijn van Biobizz en erbij als extra Canna pk 13-14
ph van water word wederom 6.2 dmv Plagron ph - aan water toe te voegen
potmaat = Zelfde als vorige ronde 9 ltr (vierkant)
overige -> davin hygrometer en adwa 100 ph meter
soort dit keer = Blueberry Kush -> dus een paarse kush soort en een NLX
Zo wie zo zijn beide een van me favo dames en heb deze zaadjes begin dit jaar toch maar gekregen dus geen man overboord mocht het niks worden.
Maar wil er wat van maken en het weer een ronde geven en de foutjes van vorige kweek fine tunen.
Verder ben ik druk bezig met een certificaat/training welke tot Aug duurt en ik inmiddels al 2 avonden hebt gevolgd en me tot nu toe echt ook kan boeien en leuk vind.
Plus dat ik inmiddels nu augurken , meloen , aardbei , peen , sla , radijs , courget , passie bloem en tomaat heb staan welke allemaal zijn uitgekomen of lekker groeien inmiddels.
Druk zat dus en nu dus ook een nieuwe ronde met 2 dames erbij
zodra er wat leuks te zien is zal ik wat foto's nemen en laten zien maar bij deze alvast ben weer begonnen met een nieuwe ronde.
Heb er nog over na lopen denken om buiten wat te doen maar is gewoon onmogelijk door mijn IK MOET ALLES ZIEN EN WETEN buren.
En das niet te doen dus hou dat gebeuren lekker binnen.
thx voor het lezen guys and girls
en tot de volgende update!
Ik ben lekker 2 dagen vrij en 2 dagen weekend dus vandaag begonnen met een nieuwe ronde te starten.
Na de leuke en leerzame vorige ronde met de Lemon Skunk nu besloten om iets anders te doen kwa soort.
Het is een probeersel of ik ook bij hoge temps op zolder in de G-kit kast een goede kweek kan maken.
de gearINFO
Lichtbron = Spectrabox iv pro 180w
Kweekruimte = G-kit mini van g-tools
Grond -> mix van Biobizz licht en Biobizz pre mix
voeding = de complete lijn van Biobizz en erbij als extra Canna pk 13-14
ph van water word wederom 6.2 dmv Plagron ph - aan water toe te voegen
potmaat = Zelfde als vorige ronde 9 ltr (vierkant)
overige -> davin hygrometer en adwa 100 ph meter
soort dit keer = Blueberry Kush -> dus een paarse kush soort en een NLX
Zo wie zo zijn beide een van me favo dames en heb deze zaadjes begin dit jaar toch maar gekregen dus geen man overboord mocht het niks worden.
Maar wil er wat van maken en het weer een ronde geven en de foutjes van vorige kweek fine tunen.
Verder ben ik druk bezig met een certificaat/training welke tot Aug duurt en ik inmiddels al 2 avonden hebt gevolgd en me tot nu toe echt ook kan boeien en leuk vind.
Plus dat ik inmiddels nu augurken , meloen , aardbei , peen , sla , radijs , courget , passie bloem en tomaat heb staan welke allemaal zijn uitgekomen of lekker groeien inmiddels.
Druk zat dus en nu dus ook een nieuwe ronde met 2 dames erbij
zodra er wat leuks te zien is zal ik wat foto's nemen en laten zien maar bij deze alvast ben weer begonnen met een nieuwe ronde.
Heb er nog over na lopen denken om buiten wat te doen maar is gewoon onmogelijk door mijn IK MOET ALLES ZIEN EN WETEN buren.
En das niet te doen dus hou dat gebeuren lekker binnen.
thx voor het lezen guys and girls
en tot de volgende update!
Comment