Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Wooww kanon wat gaan die hard zeg
    Lekker man
    Beleef veel lees plezier als ik in jouw topic ben, leuk hoe je de updates schrijft

Fijne vakantie gewenst nog
    Groene vingers

Comment

Lekker hoor Kanon dat je NLX zo top gaat.

Je vriendin boft met je, dat is een heel mooi kado!

Hoop dat het je lukt om op vakantie alle zorgen even los te laten.
      Jij gaat echt wel op je mobiel hier kijken tijdens je vakantie

Ik zal je in ieder geval wel missen!
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

@Stemma

Nee ik ben niet zo de hele dag op me mobiel zitten, meestal als ik kijk op internet is het via me Mac book (ook op me werk kijk ik op me eigen computer)

Verder speel ik ook geen Pokomon of doe ik iets met Twitter of Facebook, Ik doe kwa community alleen maar Forums (altijd al gedaan)

Ik heb een pokke hekel aan mensen die de hele dag en zelfs als je uit eten bent alleen maar op hun telefoon bezig zijn.

dus dat ga je bij mij niet zien hoor.Je moet is in een wachtkamer kijken is niemand die elkaar nog aankijkt of groet echt iedereen met ze snufferd op een scherm.

DUSSSSSSSSSSSSSSSS

Ik neem ook geen laptop mee die dagen in Limburg alleen een IPad om te mailen of te surfen.

@ ALL : Ja eindelijk is een dame die het leuk doet in me Hokkie en daarom zei ik al in bovenstaande post
        die NLX gaat ik zo wie zo nog wel eens doen.Is ook echt een leuke plant om te zien.

oja update van buiten:

binnenkort verse eigen teelt aardbeien want gaan als een malle inmiddels (zeker de laatste 4 dagen gewoon ineens BAM)

DSC01148.jpg
        Bak 1

DSC01150.jpg
        Bak 2

DSC01156.jpg
        bak 3

Ik Heb nog 2 potten staan en dan nog 5 in volle grond met aarbei dingen maar daar gebeurt nog niet veel (maken wel bloemen aan)

DSC01151.jpg
        Me Sperci bonen die gaan ook lekker , maar alles word aangevreten door ongedierte #$%^&

en me snijbloem bak gaat ook leven vertonen inmiddels.

DSC01153.jpg

EN

sorry slechte foto:

maar me augurken beginnen ook te komen

DSC01152.jpg

dan heb ik nog staan 2x Meloen en 5 x Courgette alleen daar is nog niet veel van op de foto te zetten maar doen het wel leuk alleen nog geen vruchten.

Wel heb ik helaas 2 augurken planten moeten opgeven wegens vraatzucht van kruipende killers $#%^&*

tot zo ver alles buiten.

Oja THX voor de leuke reacties mensen. YOU ROCK
        Last edited by kanon; 26 July 2016, 11:01.
        sigpic
        LED there be light

Comment

Laatste update voor vakantie : vanaf morgen gok ik meer als een week weg

wel heel kut de hoofdtop is zo zwaar dat toen ik vanmorgen om 7 uur de kast open deed de NLX op der kant lag.
          Ik dacht met me slaperige kop HOE KEN DAT NOU dus zetten haar recht op.
          Toen zag ik het, de hoofdtop is zo zwaar dat ze gewoon schuin is gaan staan in de pot en ik er dus met een touwtje via de zijkant recht moet houden.

zei in vorige update al niet normaal en ga deze echt nog een keer doen want een NLX is echt een toffe dame

shots:

DSC01158.jpg
          nooit voormogelijk gehouden dat dit in mijn kastje/hokje kon zo hoofdtop creatie, ik zie het vaak in kweek verslagen wel en dan denk ik meestal zo bizar
          Nu gewoon zelf er een hebben staan.

DSC01160.jpg
          Is echt gewoon ook Keihard (nu al) hier op foto een van der kleine lagere topjes, en moet zeggen die doen het ook heel lekker.

DSC01161.jpg
          Wat ik wel merk is dat ze al herfst gaat tonen maar dat dat niet klopt met mijn eind AUG. planning en Er begint wat geel in te komen inmiddels.

dus ga morgen op vakantie en heb tegen me zwager die water komt geven gezegt -> alleen water uit het vaatje geven en niks meer van voeding.

Ik gok dat ik dan ook na de vakantie en terug ff een zondag middag gaat zitten om te oogsten en op gemakkie knippen
          MZL dat me vriendin knippen leuk vind (vorige keer ook ik een uurtje knippen en vriendin de rest) GOUD zo girl

DSC01163.jpg

Oja hoogte vanmorgen gemeten is 65 cm waarvan 34 cm hoofdtop is, en welke ook met de loep sterft van de Tricho stuff (alleen nog wel heel melkachtig)

Dus blij mee? jaaaaaaaaaaaaaaaa uiteraard

DSC01164.jpg

tot zo ver de update voor een bepaalde tijd.
          Morgen vroeg vertrek ik naar me vakantie ding voor een week minimaal en ga ik wat minder aktief zijn hier. (nope je gaat me gezeik niet missen elke dag)

ook ga ik dan pas in ik denk half sept weer een laatste einde jaars kweek doen en dat word een Hindu Kush van LOW LIFE seeds.

tot zo ver , tot over een goede week en keep it growing mensen.

Ik heb echt ff zin om niks te doen en geen werk gezeik en lekker eten lekker drinken en de hele dag fuck alles en chill aan het zwembad met een drankje en wat te vreten.

BEN IK AAN TOE -> gewoon even niks als PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF rust
          Last edited by kanon; 29 July 2016, 08:53.
          sigpic
          LED there be light

Comment

Misschien een bamboestokje ernaast? Kan je nog snel bij de Gamma halen?

Fijne vakantie voor jou en je vriendin!
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Thx Stemma (you rock) dat gaat goed komen en we hebben er ook echt zin in ! me vriendin loopt al heel de middag en dit en dat en zal ik dit ook inpakken? echt lachen die heeft er ook echt zin in.
              Ik zei vanmiddag al tegen der we hebben dat ook echt ff nodig ff weg uit alle sleur en omgeving en gewoon ff niks en ff 5 dagen geen gedoe en verplichtingen.

wat betreft de NLX ze staat nu recht op en ik vermoed dat dat wel zo blijft!

Ik zie over een week wel , we gaan ff om ons zelf denken nu en het leuk hebben en mocht het mis gaan met de NLX in sept doen we een Hindu kush ronde en is de temp ook veel beter voor binnen kweken.

Ik laat het nu aan me zwager over kwa water geven en ik weet dat gaat hij ook trouw doen dus dat zit wel goed.

Ik heb dit gewoon ook even nodig het even rust en het leuk hebben en even niks doen kwa zooi en gezeik.

heb echt zin in vakantie en hoewel we het deze week met ze tweeen best leuk ingevuld hebben is gewoon ff weg ook best wel fijn en ff leuk>
              daarbij weet ik dat als we morgen aankomen we leuk ontvangen worden en goed worden verzorgt want ken hun goed en weet hun zijn echt hele toffe mensen.

VANDAAR ZIN IN

en de NLX ach joh komt het goed dan mooi komt het nie goed volgende ronde beter en bigger.

nu eerst ff ont-stressen komende dagen en het leuk hebben!
              Last edited by kanon; 29 July 2016, 08:50. Reden: fout
              sigpic
              LED there be light

Comment

Gaaf man. Leuke plantjes! Ik ben erg benieuwd naar een rookverslagje als het zover is, ik heb nog NLX zaden liggen, maar geen ruimte. Ik wil graag weten of het de moeite waard is om er ruimte voor te maken.

Veel plezier en ontspanning gewenst op je vakantie!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Na de vakantie update:

ja idd op een vrijdag ipv woensdag een update LOL

"lets rock"

Zo we zijn weer thuis van 7 dagen Limburg en was leuk ondanks de vele regen die we gezien hebben.
                  Lekker paar keer uit eten geweest , wezen mountain biken 2x , 1x wezen shoppen in Dusseldorf en 1x wezen shoppen in Antwerpen en Deurne.

Ook heel veel in Limburg zelf geweest en moet zeggen het is echt fucking mooi daar en de mensen zijn er ook mega aardig.
                  overal waar je komt een praatje van waar kom je vandaan en hoe vind je het hier? echt gewoon NICE daar.

Verder veel regen gezien en ook wel iets van zon maar toch gezellig gehad en vooral in de avond met de bbq aan en de vuurkorf onder het afdakje zittende en monopoly spelen of potje pokeren.

K*TZOOI ! wel op de terugweg een flitser bij Eindhovense ring die dacht dies leuk , die pak ik ff mee vanuit me stoeltje (je mag er 120) ik kwam met 140 voorbij (kutzooi) zo zonde van het geld en dat in de vakantie GRRRRRRRRRRRRRRR.

Maar goed we zijn weer terug en thuis en uiteraard eerst ff met de gekke poes spelen die luid MIAUWEND al meer als 1 uur om me benen heen draait en op schoot wil en zichtbaar blij is dat der baasjes er weer zijn.

en en en dannnnnnn. JAAAAAAAAH Gelijk ff de tuin in gelopen en YEAH ! wat gaaf

DSC01178.jpg
                  we gaan tomaten eten binnenkort (van het weekend ze ff dieven want zijn wel heel vol nu)

DSC01181.jpg DSC01183.jpg DSC01184.jpg
                  Aardbeien welke gaan als een malle (zijn echt der geld waard geweest) en me zwager heeft er al iets van 20 geplukt en op , lekker door ze vla heen. #vreetzak
                  Ik vroeg toen die me belde van de week en en en ? hij zegt ja lekker en mega zoet ook!

gelijk maar zelf ff paar rijpe geplukt en proeven en idd echt een mooi soort kwa smaak ! heeft geen eens suiker nodig bij eten zo zoet van hun eigen.

DSC01185.jpg Het waren er 10 maar hier op de foto had ik er al 3 op en me vriendin de rest (zijn gewoon te lekker) de laatste 2 op tuin tafel -> die ik op heb trouwens

Dan me snijbloemen die echt maar 99cent een zakje waren en het boven verwachting bizar goed doen van met echt hele aparte kleuren van roze tot rood tot oranje tot geel en ze sterven van de bijen.

DSC01187.jpg DSC01186.jpg

verder nog 4 augurken geplukt en ik zag alweer 4 nieuwe beginnen en kleintjes zitten dus ook blij mee.
                  die liggen nu in zout water te weken 24 uur en ga ik inmaken met kruiden en pepertjes en ui.

alleen de courgette planten 3 stuks hebben alle 3 stuks een courgette aan gemaakt maar zijn alle 3 aangevreten door iets (ik vermoed iets van vogels)
                  (niet voor herhaling vatbaar dus deze dingen)

Jammer !

ook de passie bloem tegen de schutting doet het als een jekko! maar heeft zichtbaar last van de regen afgelopen tijd gehad

En toen dus op naar boven ! voor jullie the most hot shit in deze update ! en hoe staat de NLX ervoor

ik had al een foto gehad van me zwager welke elke dag de poes kwam voeren 2x per dag en ook de kattebak kwam schoonmaken en uiteraard water geven aan alles binnen en buiten.

dit kreeg ik een dinsdag via whatsapp!

een foto van ze galaxy edge en dit verhaal erbij

DSC01164.jpg

(HEY ! ,,,,,,,,, ) wederom door de zware top ligt ze tegen de zijkant aan en heb ik geprobeerd der met nog een stukje touw recht te houden.

Dit lukt niet ze blijft doorbuigen !!! is het goed als ik dat stokje wat je bovenop het kastje klaar gelegen hebt erbij steek want ander blijft ze omvallen en doorbuigen en weet zeker als ik dan morgen kom ze weer tegen de achterwand van je kast ligt?

Ik terug gestuurd (ja graag stokje erbij als je wilt) wel voorzichting en niet te diep steken voor de wortels.

Dus was ik net bij thuiskomen echt zo benieuwd naar al me kweekjes en helemaal bij de kast open doen was me reactie -> zo!!! dan.
                  Ik dus naar me vriendin roepen beneden kom is kijken! dat geloof je echt niet!

Dus die komt en kijkt in de kast en had zelfde reactie als ik WAUW zo dan diesssss dik geworden en dat gaat nergens over was haar reactie.

De hoofdtop is zo zwaar geworden inmiddels dat de stam het niet meer houd en ik dus me zwager dat stokkie erbij heb laten zetten anders knakt ze gewoon af of pleurt ze om.

maar goed gelijk wat foto's genomen ervan

HERE WE GO

DSC01175.jpg
                  1 van de onderste topjes van de NLX (die echt chunky zijn en keihard) Best bizar want die krijgen nauwelijks licht van de Spectrabox.

DSC01174.jpg

Ondanks net geen 67 cm hoogte is de hoofdtop echt bizar en dat nekt de NLX nu ook best een beetje kwa het omvallen, maar met het stokje (op advies van Stemma) blijft nu toch recht op!
                  (Je ziet Stemma ik doe ook echt wat met je advies)

Ik heb net gekeken en zou dit weekend al der om kunnen gaan halen maar ik keek met de loep en wil der eigenlijk nog een week spoelen als extra en der laten staan.
                  Maar ze begint nu al herfst en aftakel shit te vertonen kwa ik nader me einde shit te vertonen maar ga proberen der nog een week te rekken!
                  Ik ga dan ook proberen extreem te flushen laatste 2 dagen dus zoveel geven dat het eronder uitkomt (gezien bij een YouTube movie van 2 gasten uit USA)

DSC01173.jpg

Echt bij farrrrrrrrrrrrrrr me beste dame tot nu toe kwa kweek en der toppen en vooral de hoofdtop is echt te bizar in het echt!
                  En de NLX hier is echt wel voor herhaling vatbaar! dat weet ik nu al !!

DSC01176.jpg
                  Hier goed te zien dat ze na anderhalve week alleen water geven met niks erin nu te korten gaat laten zien en alles probeert uit het blad te trekken !

sorry NLX schat je gaat dat nog hopelijk een week overleven! wat goed uit zou komen kwa pk 13/14 geven en de Led voeding! en zeker om de Tricho shit nog net ff meer amber te laten zien.

tot zo ver -> ja ik ben blij met me NLX -> en eindelijk is een kweek waarvan ikzelf zeg dit ging leuk! en ik heb de kweek mothode weten te tweaken van rookie/noob naar iemand die het
                  gewoon nu echt wil leren en volgende kweek nog mooier en gekker wil gaan.

wel weet ik ik ga van juni tot sept voortaan niet meer iets doen ! het is gewoon vechten tegen de temp en luchtvochtigheid hier! en gewoon veel te warm want temps van 33c zijn gewoon haalbaar in de kast zonder stunten en koelen.
                  en mede dankzij de Airco hier op 5x 20 min per dag met tijd schakelaar heb ik het nu wel onder controll!
                  Maar toch

DSC01177.jpg
                  Buiten temp nu 23c binnen temp op barometer in huis is 28C
                  Me hokje 25c ->

Dan nog een leuk iets is!!!! let op

Me zwager die 7 dagen water heeft gegeven wil ook gaan kweken!
                  die heeft binnen 7 dagen ook het virus te pakken ! HAHAHAHAHA
                  hij en me schoonzusje gaan in okt. verhuizen naar een rijtjes huis met een zolder en wil dan een 2de hands tent kopen en zelf ook wat gaan doen en of ik hem daarbij wil helpen in het begin en eerste kweek?

Hij is net als ik rookt af en toe wat en net als ik meestal voor te slapen en ik mag hem graag en is echt wel een leuke gast en aardig dus dat gaat ik okt. doen !
                  pluspunt is dan ook ; dan woont tie 1,7 km van me vandaan dus das helemaal goud.

tot zo ver me na de vakantie update !

nog ff lekker een weekje en 2 dagen thuis chillen en wat dagjes weg en lekker rustig aan doen en genieten. -> scheelt wel ff er tussen uit want gaat met gezondheid veel veel beter

DUS Allemaal een goed weekend en keep BLAZING

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oja! hierna ga ik ff een aantal weken niks doen ! ja de NLX drogen en erna de kast schoonmaken en ff goed cleanen.

dan gaat ik half sept een eindejaars kweek doen want dan zijn de temps beter en hoef ik niet te stunten met graden en LV

DIT word DAn een RONDJE HINDU KUSH van lowlife seeds!

ook weer zin in ! 3 rondes in een jaar is gek zat toch voor een noob kweker?
                  Last edited by kanon; 5 August 2016, 15:44.
                  sigpic
                  LED there be light

Comment

Haha das een mooie update!

Cool zeg wat een plaatjes en snap ik ook dat je dan het kweekvirus te pakken krijgt, ghihi
                    Diesss echt dik geworden
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Thx Greyvol en ja dat was echt leuk thuis komen zo.

en het kweken wilde die al langer want een paar weken geleden had hij het er al over maar na de 7 dagen water geven zei tie deze week ineens, in me nieuwe huis gaat ik ook wat doen en wil je me dan op weg helpen?
                      en misschien krijg ik hem wel zo gek om van het forum lid te worden hier (zou leuk zijn weer een kweker met verslag erbij)
                      Ik heb hem als advies gegeven koop lekker een goedkoop 2dehands tentje , en kijk of je het leuk vind dan heb je bij niet leuk geen mega uitgaven gedaan.
                      Maar hou het simpel dat doe ik ook en hoef geen 16x te hebben staan wat ik me leven lang niet op krijg.
                      Ook gelijk gezegt blijf onder de radar als je het gaat doen dus niet tegen collega's of fam of vrienden van vrienden van vrienden vertellen dat je gaat kweken.
                      en als je het gaat doen hou rekening met als er mensen in je huis komen als visite.

maar zoals ik hem ken en begrijp komt dat goed

@lr2 -> was jouw ff in me vakantie vergeten te antwoorden maar uiteraard komt er een rook verslag van de NLX als het zo ver is.

Komt goed mensen
                      Last edited by kanon; 5 August 2016, 15:23.
                      sigpic
                      LED there be light

Comment

DAG LICHT UPDATE:

Zo ik heb der vandaag maar is sinds heel lang uit de kast gehaald (om alles is goed te bekijken)

Een deel trichomes is melk achtig en een deel is er amber achtig bekeken met de loep ongeveer kwa verhouding 50/50

Ik wil iets meer amber zien dus besloten wat ik in vorige post zei nog een week te wachten en der dan laatste 2 dagen echt heel koud water extreem flushing te geven.

DSC01192.jpg
                        Hier duidelijk dat ze der einde nadert gezien der blad (alles gaat hangen en word geel)

DSC01193.jpg
                        LET IT SNOW ho ho ho merry................... LOL

DSC01195.jpg

happy modus on

DSC01198.jpg
                        De Hoofdtop gemeten met een rolmaat en is 33 cm groot (hoe gaaf) is ook gewoon zo dik als een onderarm.

Ik word daar blij van Ja ik weet het ben net een klein kind af en toe en zeker met dit.

Oja! ook grappig ze begint ook echt mega te meuren nu , en na wat zoeken bij de zadenboer gisteravond las ik dat de X een White widdow kruising is in deze.
                        Dus deze NLX -> Northern Light + White widdow

Ik ging wat verder googlen erna en las dat je ze ook met een skunk kruising hebt.

Northern Lights Nederland werd ingevoerd en de basis vormde voor de huidige nederwiet. De plant is voornamelijk van de Cannabis IndicaCannabis sativa planten. Northern Lights is een van de sterkste soorten wiet.

Northern Lights Special (NL special)
                        NLX wat staat voor Northern Lights x White Widow.

Het rare is dat ik der weken niet geroken heb , maar de laatste dagen lijkt het wel of ze steeds meer gaat meuren, en bij net der uit de kast halen zo PFFFFFF.
                        Ook bij water geven en kast open begin je der heel erg te ruiken nu.

Misschien voor de gene die ooit een nlx willen doen , iets om rekening mee te houden want een NLX STINKT GEWOON ECHT.
                        deze in ieder geval wel

tot zo ver ik denk de laatste update tot volgend weekend want dan word het houthakkers tijd en ff knippen.

HMMM oja ook grappig is = denk ik -> alleen kraanwater gehad deze dus de plagron ph- is al weken niet open geweest.
                        Dus kraan water met wat bio rootjuice , bio grow . bio bloom ,bio heaven wat bio topmax en wat Canna PK 13/14 en led protect voeding een paar keer. (echt alles minimaal deze ronde)
                        Ze krijgt sinds 2 weken nu alleen kraanwater , wat ik een dag van te voren al klaar zet.

als laatste ik had een woensdag een droognet besteld welke gisteren binnenkwam.
                        zo eentje die je kan ophangen en dat is voor mij hokje perfect.
                        Hoef ik geen touwtjes meer te spannen in me hokkie.
                        dus ophangen en de topjes erin en gemak dient de mens TOCH ????

deze is het en Secret jardin is het merk

secret-jardin-dryer-droognet-80cm-rond-5-laags.jpg
                        Die van mij is alleen 3 laags en elke laag is verwijderbaar.

LTR! mensen en nog een fijne zondag vanuit hier
                        Last edited by kanon; 7 August 2016, 13:05.
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Respect dat je het geduld kunt opbrengen om te wachten, dat wordt genieten!
                          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Thx Dkuttekop

Ja heb geen haast heb nog een pot met kush en een weckpot met Lemon skunk van vorige keren dus heb geen haast.

Ik gaat hierna ff een paar weken niks doen ja drogen en curen en dan gaan we half sept weer een Hindu kush ronde doen.

Geen haast en op het gemak!
                            sigpic
                            LED there be light

Comment

Wow hoe vet is dat, en in zo'n klein potje ook nog. Doe je goed zeg!

Mooi droog netje ook
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

potje is maar en dan ga je lachen 6LTR

expres gedaan want als je 11 ltr of 18 zou doen kunnen ze 100 cm worden las ik (me kast/hokkie is die hoogte vandaar)

de hindu kush ronde volgende maand gaat wel weer in 11 ltr komen
                                sigpic
                                LED there be light

Comment

Bezig...
                                X