Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX
Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX
At THEBird THX MAN goed te horen dat je leuk hebt gelezen.
Is het trouwens nog gelukt met je inmaak potjes voor je Mazar?
Zal morgen weer eens ff komen speuren in je topic.
@all -> GVD wat kan een NLX meuren zeg ! vanmorgen ff wegen en water geven ZOOOOOOOOOO PFFFFFFFFFFFF
Echt niet te geloven bij 5 min. de kast open heel de zolder meuren (en is niet echt een ini mini zolder waar de kast staat)
Wel grappig dat als je de kast dichthoud of de NLX er niet uithaalt is er niks aan de hand en ruik je niks.
Haha hoe ruikt een bunzink?
Heb zelf net even met me vingers aan de double fun gezeten en ik denk bubble gum te ruiken. Zoooo moeilijk die geuren bepalen maar heftig die indruk die dat maakt. Blijft ook leuk en sta er ook telkens van te kijken hoe hard die dingen kunnen stinken zeg.. Mooi lekker spul dus! De Santas was in het begin net baby shit, sxhrok daar gewoon van en vroeg me af of dat ooit wel goed komt hahaha
Nou Grey een bunzing stinkt hoor
read this
Belangrijke vijanden van de bunzing zijn honden, vossen en slangen. Bij een confrontatie met een roofdier wordt een blazend geluid gemaakt. De bunzing is zeer wendbaar en kan zowel voor- als achteruit lopen om aan vijanden te ontkomen. De huid van de bunzing is voorzien van een elastisch bindweefsel dat niet makkelijk te doorboren is. De huid biedt hierdoor enige bescherming tegen de tanden van roofdieren. Als het dier in het nauw wordt gebracht richt het de achterzijde op de vijand en spuit het een melkachtig vocht uit de erwtgrote geurklieren aan de staartbasis. Deze straal kan ongeveer 50 centimeter ver reiken.[7] De geur ervan verspreidt zich echter veel verder en staat bekend als verschrikkelijk stinkend. Deze afscheiding wordt ook gebruikt om het territorium te markeren. De wetenschappelijke naam Mustela putorius verwijst hiernaar en betekent vrij vertaald stinkende wezel.
Ik heb deze opmerking trouwens van me oma : als die iets vond stinken zei die altijd ZO DAT STINKT ALS EEN BUNZING
Ik zei dat tegen me vriendin ook al deze week en die stond ook al van HUH een bunzing?????????? WTF! is dat en hoe ruikt dat dan ?
FF back on topic !
De nlx ik vind het geen vervelende lucht maar het is wel heel goed ruikbaar!
Echt zo pure wiet lucht !
voor mij geen probleem , maar ik denk als je mega stealth moet kweken dat een NLX niet een optie is kwa geur.
zo vakantie zit er bijna op hier! nog 5 dagen te gaan (wel leuke dagen gehad) en een vakantie die de boeken in zal gaan als kut weer maar was toch leuk!!
Vandaag echt zo dag gehad van we doen ff niks , ja uitslapen en een beetje games, ff boodschappen doen en weer terug gamen en lekker niks doen !!! heb zelfs ff FIFA tegen me vrienin gespeeld en zelfs 2 x verloren OMG she getting good at it
ook wel is lekker gewoon niks doen ! en ff lekker thuis met ze twee echt de hele dag regen hier PFFFFFFFFF maar we hebben het toch leuk gehad !
Ook toch ff met wat dingen in de regen bezig geweest in de tuin tussendoor (update daarvan komt nog) tomaten doen het echt superB evenals de aardbei planten.
Zo en ook ff de NLX op de foto gezet gewoon op gemak (gewoon zin in) ! alleen jammer dat de d5200 bij de schoonmaker ligt dus moest het met de IPhone gedaan worden.
De hoofdtop was al duidelijk in vorige updates maar heb ook de onderste shit is op de plaat gezet!
WATCH THIS #DAMN
DSC01203.jpg
de kleine onderste topjes beginnen ook echt zo te worden van HOLY SHIT DIE GAAN GOED
DSC01204.jpg
Echt heel bizar want deze krijgen van de 180W SPectrabox nauweijks licht maar de NLX is zo potente dame dat ze echt zegt alles gaat gek worden. #love
Ik heb der met draad moeten vastbinden aan het stokje van bamboe vanmorgen anders rot ze echt omver zo zwaar is de hoofdtop ! het bamboe stokje was dus niet meer voldoen om der recht te houden Wo0o0o0o0o0o0o0ot.
Ik denk ook dat ik der nog een 1 week in leven gaat houden want de THC is nog steeds 50/50 en ik wil 80/50
ff afwachten maar ken nu al zeggen dit is me leukste kweek tot nu toe
JAAAAAAAAAAAAAA BLIJ -> kanon je bent net een klein kind (YUP I KNOW)
Comment