Dag allemaal,
ik ben nieuw bij JD en ga binnen kort met een microkweek beginnen in mn slaapkamer haha.
Volgende week ga ik al mn spullen (kweekopstelling) ophalen en ik denk dat het wel leuk is om de opbouw van de totale kweek van opbouw tot oogst op dit verslag forum bij te houden.
Mn aankopen;
- Secretjardin DR90
- Softbox Torin 500m3
- Variac regeltrafo 500w
- Can-lite 600m3
- Monkey fan Secretjardin
- Uniteck 4v2 blackline led 350W-600w (gelijk aan de X-max4 V2 led)
- Timer Heavy Duty
- Pro-hanger XL
- Sonoconnect
- Combiconnect (tussen filter en afzuiging)
- Slangenklemmen
- 4x pot 7,5l (voor de zaadlingen)
- 4x por 25l
- Loup 30x active eye
- Garden High Pro Hygro Basic
- 1x Plagron 50l batmix
- 3x Plagron 50l growmix
- 1x Plagron 50l lightmix
- Nature vochtmeter digitaal
- Nature Ph digitaal
Ik ga nu opzoek naar amnesia zaadjes mijn oog viel op Royal Queen seeds en twijfel of ik fem. zaad moet nemen of autoflowers.
Adviezen en opmerkingen zijn van harte welkom.
Ik zal snel een update geven zodra de opbouw begint of zodra ik goed zaad op het oog heb.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oja ik zit er ook aan te denken om een UVB lamp aan te schaffen om tijdens de bloei een verhoging van de aanmaak van thc te bereiken. Er zou namelijk tijdens de bloei met 280-315nm licht een verhoging van thc optreden. Op het oog heb ik een Exo terra Reptile UVB100 tropenlamp. ( 100w is dit teveel, genoeg of te weinig)
Heeft iemand hier ervaring mee? Of een evt advies voor een betere of andere UVB lamp.
ik ben nieuw bij JD en ga binnen kort met een microkweek beginnen in mn slaapkamer haha.
Volgende week ga ik al mn spullen (kweekopstelling) ophalen en ik denk dat het wel leuk is om de opbouw van de totale kweek van opbouw tot oogst op dit verslag forum bij te houden.
Mn aankopen;
- Secretjardin DR90
- Softbox Torin 500m3
- Variac regeltrafo 500w
- Can-lite 600m3
- Monkey fan Secretjardin
- Uniteck 4v2 blackline led 350W-600w (gelijk aan de X-max4 V2 led)
- Timer Heavy Duty
- Pro-hanger XL
- Sonoconnect
- Combiconnect (tussen filter en afzuiging)
- Slangenklemmen
- 4x pot 7,5l (voor de zaadlingen)
- 4x por 25l
- Loup 30x active eye
- Garden High Pro Hygro Basic
- 1x Plagron 50l batmix
- 3x Plagron 50l growmix
- 1x Plagron 50l lightmix
- Nature vochtmeter digitaal
- Nature Ph digitaal
Ik ga nu opzoek naar amnesia zaadjes mijn oog viel op Royal Queen seeds en twijfel of ik fem. zaad moet nemen of autoflowers.
Adviezen en opmerkingen zijn van harte welkom.
Ik zal snel een update geven zodra de opbouw begint of zodra ik goed zaad op het oog heb.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oja ik zit er ook aan te denken om een UVB lamp aan te schaffen om tijdens de bloei een verhoging van de aanmaak van thc te bereiken. Er zou namelijk tijdens de bloei met 280-315nm licht een verhoging van thc optreden. Op het oog heb ik een Exo terra Reptile UVB100 tropenlamp. ( 100w is dit teveel, genoeg of te weinig)
Heeft iemand hier ervaring mee? Of een evt advies voor een betere of andere UVB lamp.
Comment