Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV kast kweek deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: TV kast kweek deel 2

Het ziet er goed uit Ronthebudman .

Over de gele bladeren dat heb ik zelf ook altijd rond bloeiweek 5 en wil deze ronde het proberen het op te lossen met pk13/14 of het gaat werken dat weet ik niet maar ik vindt het het proberen waard.
    Ondanks de gele bladeren ziet het veld er mooi uit.

Keep on the good work

Comment

na vele jaren vind ik pk13/14 het niet waard , voor eige kweek laat je dat beter achterwegen

Comment

ik schuif misschien een beetje laat aan maar ik kom t ook volgen

Comment

Thx voor de reactie's. Inmiddels WEEK 6. Ik heb deze kweek vrijwel geen voeding gegeven. In totaal misschien 5X. Toch vind ik dat er redelijke toppen aangroeien. Ik denk dat ik de volgende ronde eens zonder voeding ga doen. Ben wel benieuwd of dat veel verschil maakt. Ook qua smaak, het gaat me niet zozeer om een de hoeveelheid. Als het maar lekker is en het gewenste effect geeft. Dan maar een paar gram minder[emoji6]...
          Volgens de omschrijving zou de Purple Kush nu klaar moeten zijn. Nou, hieronder staan wat microscoop opnamen van de trichomen. Die zijn meest nog clear. Ze mogen dus nog even staan. Ik zit wel in dubio want ik wordt volgende week geopereerd, het lijkt me handiger om ze voordien te oogsten. Want anders duurt het wel weer drie weken voor ik het kan doen. En dat is weer te laat....hmm, dilemma. Ze ruiken wel als een malle en kleven al als je ernaar wijst. Nou ja, ik zie wel. Ik geef vanaf nu alleen maar tot 6.2 aangezuurd water en geen voeding.
          See pictures....grtz, Ron

Comment

Wow dat gaat goed Ronthebudman.
            De zaadbank geeft altijd de meest idealen bloeiweken aan, maar je zult dat natuurlijk zelf ook wel weten van de je vorige kweken.
            Ik ben erg benieuwd als je de volgende keer geen voeding gaat geven hoe dat gaat.
            Laat de plantjes maar lekker hun gang gaan het gaat prima

Comment

TV kast kweek deel 2

UPDATE WEEK 7.

Hallo allemaal,

Het eind is in zicht. De twee Purple Kush gaan deze week om. De twee Pineapple chunks blijven nog even staan totdat die ook amber worden.
              Waarom ga ik oogsten? Ik kom de laatste tijd veel vragen hier op het forum tegen over wanneer je moet oogsten. Ik geef dan als standaard antwoord dat je naar de trichomen moet kijken wil je dat weten. Uiteraard doe ik dat zelf ook en zag, geheel tegen verwachting in, dat er amber trichomen bij zitten nu. Dat betekend dat ik ga oogsten want ze rijpen tijdens het drogen en curen altijd nog even na. En ik wil niet zo'n bankhanger dit keer. Dat mogen de Chunkie's die blijven staan worden.

Ben benieuwd wat er af gaat komen. Het ruikt en plakt in ieder geval als een dolle. Dat wordt nog wat tijdens het knippen[emoji23][emoji23].

Grtz, Ron

Comment

TV kast kweek deel 2

THE END.

Zo! Alles is geoogst.
                Purple Kush was 71 gram. Pineapple Chunk was 107 gram. Totaal droog: 178 gram. En dat van een 200 watt LEDpaneel. Ik ben dus best tevreden. Nu nog even een paar weken in de wekpot om te curen.
                Op naar de volgende ronde over een paar weken. Dank voor de wijze woorden af en toe en gauw!
                Grtz, Ron

Comment

Mooie oogst! Laat het je smaken!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Nice! Mooi resultaat, geniet ervan.

Comment

Pfff... mooi hoor, met 200W LED. Een ding is zeker, als je opbrengst wilt met LED moet je Scroggen.

Comment

Netjes Ronthebudman

Zo zie je wederom dat je het kweken met led goed onder de knie hebt.

Comment

Bezig...
                        X