Goedemorgen allen, gaan we weer😎
Volgende poging Easy Bud.
Gezien de laatste tegenslagen en prutserijen nu het e.e.a. ietsiepietsie anders van opstelling;
*kast wordt iets groter(hoop op betere temperatuur beheersing)
*gewoon potgrond (geen actioncocos gepruts....heb er geen "gevoel" bij)
*in eerste instantie onder TL, aangezien me dit bij de "micro mystery" goed is bevallen.
22-08-16 het laatste Easy Bud zaadje een halve dag in een glas water (22gr.C) in the donker laten weken en vervolgens ongeveer 0,5 cm onder de vochtige potgrond gepoot.
24-08-16 .....KIJK NOU DAN.....AAAAAAH
Ze staat nu buiten in de zon. ...omdat de kast nog niet klaar is.
Liefst zou ik haar daar laten, aangezien haar grote zussen op lokatie het prima doen;
.....maar aangezien hier een beetje jong grut rondloopt is dat geen optie.
Ze zal dadelijk dus een keer de kast in moeten (en dan maar hopen dat ze niet als herma "uit de kast komt"😂😂😂
Iemand ervaring met t buiten voorgroeien om vervolgens micro verder te gaan?
Vraag me af of ik nog speciale handelingen moet verrichten met t licht bijvoorbeeld...
GRTZ KAYA
Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
Volgende poging Easy Bud.
Gezien de laatste tegenslagen en prutserijen nu het e.e.a. ietsiepietsie anders van opstelling;
*kast wordt iets groter(hoop op betere temperatuur beheersing)
*gewoon potgrond (geen actioncocos gepruts....heb er geen "gevoel" bij)
*in eerste instantie onder TL, aangezien me dit bij de "micro mystery" goed is bevallen.
22-08-16 het laatste Easy Bud zaadje een halve dag in een glas water (22gr.C) in the donker laten weken en vervolgens ongeveer 0,5 cm onder de vochtige potgrond gepoot.
24-08-16 .....KIJK NOU DAN.....AAAAAAH
Ze staat nu buiten in de zon. ...omdat de kast nog niet klaar is.
Liefst zou ik haar daar laten, aangezien haar grote zussen op lokatie het prima doen;
.....maar aangezien hier een beetje jong grut rondloopt is dat geen optie.
Ze zal dadelijk dus een keer de kast in moeten (en dan maar hopen dat ze niet als herma "uit de kast komt"😂😂😂
Iemand ervaring met t buiten voorgroeien om vervolgens micro verder te gaan?
Vraag me af of ik nog speciale handelingen moet verrichten met t licht bijvoorbeeld...
GRTZ KAYA
Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
Comment