Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Tot nu toe gaat t lekker....lamp weer dichter er op en met voeding begonnen....
Toch nog iets LST toegepast om meer licht op de ontwikkelingen te krijgen.
.......gelukt!!! (....pot zit echter nog niet dicht )
GRTZ KAYA
Oeps.....die hoort eigenlijk in een ander draadje....maar goed....eerste buutenoogstje zit dus in de pot !!!
Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
Had gelezen dat als je t meeste blad op t einde weg zou halen er meer voeding e.d. naar de toppen zou gaan........vandaar.
Zo als t er nu uit zag was ik al tevreden en dacht; baat t niet.....
Oeps. .....dat wordt dan iets of wat lastig. Vrees dat ze t de laatste week dan ff met de kleinere blaadjes moet doen....
Volgende ronde toch maar wat minder blad verwijderen.
THNX!!!
Je ruimte was niet echt vol te noemen aan de foto's te zien. Het verbruik tijdens de bloei zat op 200 watt ongeveer ?
Waarom niet kiezen voor een goede lamp en een goede, stabiele zaadlijn ? Je maakt toch al de kosten, nu nog de opbrengst.
Vroeger gebruikte ik 100 watt gloeilampen om te lezen, die tijden zijn al lang voorbij.
Je hebt een handvol wiet met veel tak en blad. Met dat zelfde verbruik kon dat ook 2-5 liter droge wiet (zonder tak) geweest zijn zonder daarbij records te verbreken.
Comment