Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek(vervolg op bouw kweekkast)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste binnenkweek(vervolg op bouw kweekkast)

Dag fladderkak, de lady's zien er zeker helemaal top uit in je kast. Meschien een tip, zorg er voor dat je genoeg air flow hebt bij je plantjes zoals toch een ventilator bij te zetten op de laagste stand en niet direct op de plantjes dat zorgt er voor dat je bodem van je grond iets sneller droogt waardoor je de lucht vochtigheid in je kast reguleert. Wat ook aan te raden is dat je een strip hang om mijten en andere insecten te vangen, van wegen de oude kast waar altijd houtmijt in zit. Mvg Growgroupy

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Troije View Post
      Dag fladderkak, de lady's zien er zeker helemaal top uit in je kast. Meschien een tip, zorg er voor dat je genoeg air flow hebt bij je plantjes zoals toch een ventilator bij te zetten op de laagste stand en niet direct op de plantjes dat zorgt er voor dat je bodem van je grond iets sneller droogt waardoor je de lucht vochtigheid in je kast reguleert. Wat ook aan te raden is dat je een strip hang om mijten en andere insecten te vangen, van wegen de oude kast waar altijd houtmijt in zit. Mvg Growgroupy

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Hej troije!
      Dankjewel ze doen het super goed op het moment.
      Dat zijn handige tips ! Ik zal eens kijken wat ik er mee kan doen.
      Ik heb straks namelijk niet heel veel ruimte meer over ben ik bang [emoji13]
      De pc fan onderin de kast staat wel 24/7 aan dus die brengt ook een redelijke airflow in de kast.

Hier heb ik nog wat fotos van vandaag.
      We zijn nu trouwens 26 dagen verder vanaf zaad.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Comment

Ze zien er heel mooi uit fladderkak en ze groeien goed.
        En de planten die je moest omhakken was het vanwege problemen.
        Maar dat is wel een mooie oogst nog drogen en je kunt genieten van je home made grass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
          Ze zien er heel mooi uit fladderkak en ze groeien goed.
          En de planten die je moest omhakken was het vanwege problemen.
          Maar dat is wel een mooie oogst nog drogen en je kunt genieten van je home made grass
          Dankje !
          Ja er was op verschillende plekken al beginnend toprot te zien
          Daarom heb ik die maar omgehakt.

Gister weer even gekeken in de kast, ik heb op de planten hele kleine rooie beestjes gespot !
          Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ?

Comment

Oh nee toch dat klinkt niet goed betreft de rode beestjes.
            Ik hoop voor je dat je snel erachter komt wat het is en hoe je eraf van komt

Comment

Heb je een microscoopje om te zien hoeveel pootjes ze hebben?? Indien 8 is het waarschijnlijk rode spint.

Uitleg over verschillende ongedierte in de wietplant, en hoe te voorkomen / verhelpen Trips, Spint, Bladluis etc..

Comment

Heb ik niet maar zal me er eens in verdiepen !

Comment

Update !!!

Na een poosje niks te hebben gepost heb ik net even weer wat fototjes gemaakt.

De dames gaan super ! Zijtakken groeien al bijna bij de lampen langs dus hier heb ik weer wat aan gedaan.
                  Heb ze wederom met touwtjes aan de zijkant van de pot vast gemaakt( buigt beter dan ik verwacht had)

Wel raar om bij je plantjes te zitten knutselen, als vanochten 2 deuren verder een grote plantage is opgerold !
                  Naar horen en zeggen liep het water daar bij de trap naar beneden...
                  Al met al veel politie,enexis en een ambulance !

Evenjes dacht ik dat ik zwaar de lul was! Maar dit was gelukkig niet het geval.

Ohja! Van de beestjes is niks meer te bekennen ! Heel apart maar we houden het goed in de gaten.

Eerste bloeihaartjes zijn gespot en nu maar lekker doorgaan zo !

Gister voor het eerst mijn vers geoogste wietje even geprobeerd, damn wat is die goed !
                  Geen hevig stoned gevoel, maar een lekkere ligte high totaal niet verkeerd dus !
                  Iedereen die vrij is dit weekend, een goed weekend gewenst !

Comment

Ziet er goed uit, alleen jammer dt de kast niet wat groter was.
                    Voorderest zie ik hier wel wat moois uit hoor, zeker niet verkeerd.

Comment

Eerste binnenkweek(vervolg op bouw kweekkast)

Zorg er wel voor dat je zo dicht als mogelijk bij je lamp blijft. Iedere verdubbeling van de afstand betekend in het kwadraat minder licht voor je plant. Nu buig je de plant naast je lamp als het ware. Met de lampen die je gebruik merk je dat verschil straks enorm. Eigenlijk zou je er nog twee bij moeten hangen wil je het oppervlakte van je kast goed benutten.
                      Waarom maak je geen scrognet? Dan kun je alles zo dicht mogelijk erbij laten groeien.
                      Verder staan ze best lekker zo te zien.

Grtz, Ron

Comment

Dat was wel schrikken met de inval 2 deuren verder maar gelukkig niet voor/bij jouw.

De plantjes staan er mooi bij en zoals Ronthebudman zegt voor de volgende keer gaan scroggen wat idealer is voor jouw setup.
                        Het is altijd lekker je eigen oogst te roken en als je gaat curen wordt de smaak nog lekkerder.
                        Blijf zo doorgaan dan heb je over een tijdje weer een eigen oogst.

Comment

ben wel benieuwd waar die ambulance voor diende? Zat er toevallig twee miljoen in het dak verborgen

Comment

Hej mensen bedankt voor de leuke reacties !
                            Dat is zeker iets wat ik de volgende keer ga doen ron !

@ meglow, nee helaas niet xD 1 van de mensen had zijn hoofd gestoten in het huis.
                            Dus die had een hoofdwond.

Net even gewogem en heb van 1 plant 89 gram droog gehaald!
                            Vind dit zelf een goed resultaat.
                            De andere 1 volgen volgende weel

Comment

Even snel wat fotos tussendoor.
                              Deze zijn vanochtend genomen, binnenkort weer een wat uitgebreider verslag !

Comment

Mmm... da's een fijne pot vol... genietze

Comment

Bezig...
                                X