Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nog een keer 2016 -> KANONs eindejaars kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nog een keer 2016 -> KANONs eindejaars kweek

Oorspronkelijk geplaatst door kanon View Post
    @Ganjagast -> ja weet ik nog niet helemaal ik merk weinig tot geen verschil tot nu toe met de gewone bio bizz die ik erbij geef.

Ik gaf het de laatste keer aan de NLX omdat deze 1 week te dicht bij de led had gestaan en denk voor die 32 euro wil ik het toch is proberen (ik had last van licht bleek op de nlx)
    Het wit worden door verbranding zal niet verdwijnen en als je er niet echt wat van merkt, dan lijkt het me maybe een beetje overbodig. Gewoon de LED op de juiste hoogte hangen en standaard voeding blijven geven.
    Wilde het spul ook bestellen, zag er toch van af uiteindelijk. Misschien kan je me toch nog overtuigen en idd voor die €30.... We zullen het zien.
    Ad usum proprium!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
      Het wit worden door verbranding zal niet verdwijnen en als je er niet echt wat van merkt, dan lijkt het me maybe een beetje overbodig. Gewoon de LED op de juiste hoogte hangen en standaard voeding blijven geven.
      Wilde het spul ook bestellen, zag er toch van af uiteindelijk. Misschien kan je me toch nog overtuigen en idd voor die €30.... We zullen het zien.
      Mijn eerlijke mening -> niet doen want zoals ik zei ik merk weinig tot geen verschil met normale voeding.
      sigpic
      LED there be light

Comment

Comment

ja mee eens dus daarom zeg ik tegen je niet doen ! zorgen voor voldoende afstand van de led en gewoon normale voeding geven !

ik weet met mijn led lamp dat 20 cm de minimale afstand is nu , en dan maar een keer testen en proberen en lichtbleek maar weet gewoon lager is funest voor je hoofdtop.
          sigpic
          LED there be light

Comment

Heee succes met de kweek. Mooie indica soort ook! Ik ga het volgen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

@ip20 = thx master en welkom plek zat voor je stoeltje hier.

oja ik hou van Indica, maar dat komt dat ik er goed op slapen kan en meeste zullen zeggen van dan word je zombie wakker!

nee word heerlijk wakker ervan en dat je zegt zo heb gewoon meer als 8 uur geslapen (fresh)

neemt niet weg dat ik een Sativa niet kan waarderen maar das meer wat voor wil aktief zijn en nog weg of wat doen!

ik rook/vape zo wie zo nooit overdag of tijdens werk meer ! dus een Indica is voor mij perfect ! met mijn rug probs en maag en darm probs echt een perfect iets voor mij.

thx trouwens voor je toffe reply +1 voor jouw
              sigpic
              LED there be light

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kanon View Post
                Mijn eerlijke mening -> niet doen want zoals ik zei ik merk weinig tot geen verschil met normale voeding.
                Duidelijker kan het niet Was al sceptisch, t gaat m niet worden dan.
                Ad usum proprium!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
                  Duidelijker kan het niet Was al sceptisch, t gaat m niet worden dan.
                  Nee zou het dan beter investeren in een goede normale voedings lijn als Canna of biobizz ect ect
                  sigpic
                  LED there be light

Comment

Comment

He Kanon, ik prop er nog een stoeltje bij hoor!
                      Succes man, ga je nog iets nieuws uitproberen?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Het hoofdbestanddeel van LED Protect bestaat uit Salicylzuur, dat de weerstand van de planten aanstuurt.
                        Dus gewoon een aspirientje in je gieter mikken dan ben je er ook ghehehe.

Comment

Yep, da's een oldscool middeltje. [aspirine heelt planten]

Hoeveel ga je er zetten ?
                          Ze worden niet zo heel groot eh.. (seedfinder) en met een week of 9 bloei moet de oogst wel de moeite zijn.
                          Succes!
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zal meteen een doos aspirine meenemen van de super Heb er nog nooit van gehoord. Leuk weetje, dank u heren.
                            Ad usum proprium!

Comment

Ik schuif ook ff bij.
                              Succes!!
                              Grtz,Ron

Comment

alicylzuur das engeld he ghahahaha. zie iedereen al google.

google maar een op bayer

Comment

Bezig...
                                X