Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
We zijn nu 2 weekjes verder en het zier er zo uit (zie foto's)
Die in de steenwolblokjes lopen duidelijk achter wat ik me gelijk afvraag wat hierin de fout zou zijn. In ieder geval zelfs 1 van de 2 in de cubes ziet er fucked up uit en overweeg om deze weg te halen uit de groep. Ik heb ook foto's getrokken van de beworteling.
Hmmm.... ze zien er een tikkeltje droopy uit die plantjes. Enig idee waarom? Staan ze erg nat toevallig?
Steenwol heb ik nog nooit gebruikt, maar wellicht hebben ze gewoon eten nodig wat ze niet in het steenwol kunnen vinden (??).
Zoals gezegd heb ik geen verstand van kiemen in steenwol. Het enige dat ik kan melden is dat biologische voeding weinig zin heeft
Ben bang dat je ff een ander lid moet afwachten die verder kan helpen.
MechaTronix leads the world of high-end LED cooling. From a spotlight cooler of a few lumen all the way to the top for the national football arena, a wide range of LED coolers have been made off-the-shelf available.
MechaTronix leads the world of high-end LED cooling. From a spotlight cooler of a few lumen all the way to the top for the national football arena, a wide range of LED coolers have been made off-the-shelf available.
We schreven wat we schreven dwarf ; ik iets over de import kost en QnQ iets over betere koelblokken .
Todogrowled is er om centjes te verdienen uiteraard, niet uit een eigenaardige uiting van altruIsme.
Zelfs al ga je met goede leds iets bouwen zoals cree cob's, dan kun je nog de prijs drukken door :
oudere versies van de cob's te gebruiken ; goedkopere bin's ; goedkopere koelblokken ; minder koeling, enz...
Is dat daarom perse slecht ? Dan zou je toch even alle factoren moeten nagaan en dat kunnen testen.
Als je 10% meer energie verbruikt om te koelen en zo 10% meer efficientie haalt ben je bijvoorbeeld niet goed bezig.
Als je 50% meer geld uitgeeft om je leds 15 jaar ipv 10 jaar te laten meegaan ben je ook niet goed bezig.
Comment