Re: Dwarfs Lodge ronde 1
Update week 3
De dames zitten in week 3 (van zaadje tot plant) denk dat die nu wel in week 1 effectieve groei gaat gaan of ben ik daar mis in?
In ieder geval het hoger hangen van de lamp heeft succes gebracht en de plantjes staan mooi rechtop te genieten en zoeken naar licht waarmee ze dus al iets hoger gegroeid zijn. (zie foto's). Waterdosis is nu een halve drinkbeker water per dag per plant. Is het slim om al te toppen voor je het geslacht nog niet exact weet? So that's it so far! als jullie enige input hebben dan hoor ik dat graag! Mercikes!
Greetz LittleDwarf
Foto's van de dames/heren onder de Led.
Groepsfoto
groepsfoto week 3.jpg
BW onder de Mars Hydro 150 watt enkel groeispectrum aan. (links BW en rechts SD)
groep bw en sd.jpgbw led w 3.jpg
SD onder de Mars Hydro 150 watt enkel groeispectrum aan. (BW links en rechts SD)
groep bw en sd.jpgsd led w 3.jpg
BW onder de Phantom full spectrum 50 watt Led. (BW achteraan en SD vooraan op foto)
bw en sd w 3.jpgbw w 3.jpg
SD onder de Phantom full spectrum 50 watt Led. (BW achteraan en SD vooraan op foto)
bw en sd w 3.jpgsd w 3.jpg
Volgende foto's zijn genomen met flits en buiten de tent.
Sour and Diesel #1 en #2
sd buiten tent w 3.jpgsd2 buiten tent w 3.jpg
Blue Widow #1 en #2
bw buiten de tent w 3.jpgbw2 buiten de tent w 3.jpg
Update week 3
De dames zitten in week 3 (van zaadje tot plant) denk dat die nu wel in week 1 effectieve groei gaat gaan of ben ik daar mis in?
In ieder geval het hoger hangen van de lamp heeft succes gebracht en de plantjes staan mooi rechtop te genieten en zoeken naar licht waarmee ze dus al iets hoger gegroeid zijn. (zie foto's). Waterdosis is nu een halve drinkbeker water per dag per plant. Is het slim om al te toppen voor je het geslacht nog niet exact weet? So that's it so far! als jullie enige input hebben dan hoor ik dat graag! Mercikes!
Greetz LittleDwarf
Foto's van de dames/heren onder de Led.
Groepsfoto
groepsfoto week 3.jpg
BW onder de Mars Hydro 150 watt enkel groeispectrum aan. (links BW en rechts SD)
groep bw en sd.jpgbw led w 3.jpg
SD onder de Mars Hydro 150 watt enkel groeispectrum aan. (BW links en rechts SD)
groep bw en sd.jpgsd led w 3.jpg
BW onder de Phantom full spectrum 50 watt Led. (BW achteraan en SD vooraan op foto)
bw en sd w 3.jpgbw w 3.jpg
SD onder de Phantom full spectrum 50 watt Led. (BW achteraan en SD vooraan op foto)
bw en sd w 3.jpgsd w 3.jpg
Volgende foto's zijn genomen met flits en buiten de tent.
Sour and Diesel #1 en #2
sd buiten tent w 3.jpgsd2 buiten tent w 3.jpg
Blue Widow #1 en #2
bw buiten de tent w 3.jpgbw2 buiten de tent w 3.jpg
Comment