Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Here we go again.....3x "verassingszaad"
Ik vind niet dat ik het vanuit mijn eigen ervaring mag zeggen, heb er maar 1 soortje gekocht (heb denk ik nog dusdanig weinig ervaring met kweken dat ik zelf misschien wel te veel stress veroorzaak bij de dames), maar er wordt hier en daar gezegd dat RQS nogal eens herma's geeft.
Re: Here we go again.....3x "verassingszaad"
Ach... beetje vervelend is t inderdaad. Of de schuld nou bij de zaadleverancier ligt.....ik weet t niet.
Ik bekijk het maar zo; ben uit nieuwsgierigheid begonnen met kweken.....ging het leuk vinden...bestelde 5 zaadjes.....waarvan 3 iets te roken op leverden....iets.
Maar ondertussen heb ik een hobby die steeds interessanter wordt en waar in je kunt blijven leren en bij anderen meekijken....prachtig.
Ach ja....overal gaat wel eens iets mis....het zij door eigen fouten en stommiteiten. ..het zij door mindere kwaliteit materiaal....wie zal t zeggen.
KEEP IT GROWING zou ik zeggen!
Je zit ook met beestjes hoor. Kijk eens naar de laatste foto's naar je bladeren. Dat is precies trips schade.
THNX.....zal er eens nog beter naar kijken. Heb zelf t idee dat t door t licht komt...in combinatie met water (waren net gesproeid).
Vanavond na 20.00 weten we meer!!!
Zo.....inspectie ronde weer gelopen....lol
Niks geen narigheid gevonden, wel ff plaatjes geschoten om t effect van t water op t blad icm het licht nog eens tevoorschijn te toveren.
Hij is fijn........beetje "hulp" van een wat meer ervaren maatje mogen ontvangen.....heb m z'n gang laten gaan, weet alleen niet of t verstandig is geweest;
Pfffft....das wel kaal hoor...8-(
Komt helemaal goed....zegt ie....he-le-maal goed......
De bijbehorende uitleg was iets in de strekking van; meeste voeding haalt ze uit de aarde (uiteraard met water en voeding) ...laat haar nu maar lekker met de topjes bezig zijn ipv al die voeding in t blad op te slaan....die trekt ze anders aan het eind met droogzetten toch als eerste leeg...
Zit wat in....we zullen het zien;
Verwacht dat ze zeker nog een week of 4 nodig heeft....hoop niet dat wel de laatste 2 weken bananen kunnen plukken.....
Comment