Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Here we go again.....3x "verassingszaad"
Re: Here we go again.....3x "verassingszaad"
Ai.. dat is balen. Vast goed bedoeld. Snap niet waarom er zo velen zijn die blad willen weg halen. Zit er niet voor niks. Denk dat de plant nu juist wat stil gaat staan om eerst wat te herstellen ipv meer bezig te zijn met bloemen aanmaken. Volgende keer niet aan je planten laten komen maar advies aan nemen en eerst ff checken hier op jd of die tip nu wel zon goeie is.
Vond het verhaal wel aannemelijk. ...met gezonde twijfels uiteraard.
Maarrrrrr....hier zeggen we;
VAAK BUJ TE BANGE.....
Hoop natuurlijk dat t een beetje leuk uitpakt, dat ten eerste.
Mocht t toch mis gaan.....; weer een (pijnlijk) leermoment en hup...weer verder; de volgende zaadjes staan al te wachten ))))))
effe vraagje : hoe zit het met je lv ??
als die goed is , dan zou ik me zorgen maken , vermoed dat je damen bestoven si aan je bloeihaartjes te zien , beginnen te verdorren ! hoop voor u dat het van te hoge lv is
groetjes en gl
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
LV zit nu wat lager, op zo'n 50%....zat eerst rond 65/70.
Heb t vermoeden dat ik wat teveel met de vingertjes aan de topjes heb gezeten met t binden...en dat in combinatie met uitschieters naar 75%.....
Ben al continu op zoek naar tekenen van bestuiving maar kan niks vinden gelukkig. Wel 1 mannetje en 1 herma verwijderd, maar die waren bij mij weten nog niet zover ontwikkeld....
Fingers crossed
effe vraagje , hoe kom je der eigenlijk op om al je grote fans weg te knippen ?? welke zot heeft u dat wijsgemaakt ??
tevens vraagje , van die laatste foto dat je poste , kan je daar is pic van nemen van die linkse bud vooraaan op de foto , zie precies een zaadhoesje , maar kan mis zijn
tevens benieuwd hoe je haartjes er nu uitzien
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
er zijn al genoeg zotten geweest , die dit al hebben voor gedaan en why !! joost mag het weten
Ik zal Joost eens bellen en vragen
.....maar bedankt voor t compliment
Zal eens kijken naar die linker Bud die je noemde.....hoop dat je t mis hebt, maar........
GRTZ KAYA
Comment