Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Here we go again.....3x "verassingszaad"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Here we go again.....3x "verassingszaad"

Toch nog een heeeeeel klein beetje bondage gedaan; paar topjes iets platter gelegd, zodat de TL er ietsie dichter op kan en de ondergelegen bloeisels zo veel mogelijk lichtstralen krijgen.
    Alle kleine beetjes helpen dacht ik zo.....

En nu maar weer gewoon........wachten geblazen vrees ik......bijna saai

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
    HOME WEED HOME

Comment

ziet er wel mooi uit hoor kaya

Comment

Hee Kaya74,
        Op de eerste plaats respect voor je positiviteit en doorzettingsvermogen! een voorbeeld voor beginnende kwekers!
        Ik stel mezelf nu wel erg de vraag hoe de plantjes eruit hadden gezien als je maat niet alle fan-leaves eraf heeft gehaald, ik had er een hard hoofd in en naarmate ik verder door je verslag keek vond ik toch wel dat de plant er prima bovenop is gekomen (wat niet wil zeggen dat dit ook daadwerkelijk beter is want geen vergelijking)
        maar het heeft me wel zeker aan het denken gezet, nu is mijn vraag, wat denk jij dat beter is? denk jij dat het een positief effect heeft gehad op jou plantjes? je zult nu ook al wel 't een en ander opgezocht hebben ivm stresstraining en dergelijke.

Comment

THNX @JohnnyHaze !
          Heb het idee dat t ook wel precies genoeg was zo....meer blad had er echt niet af gehoeven zeg maar.
          Net voor ik wilde ingrijpen was het ook klaar; denken dat t gewoon gevoelsmatig was.
          Na de reacties toch wel even mijn twijfels gehad eerlijk gezegd.
          Hoe ik er nu over denk:
          Wellicht eens 2 dezelfde plantjes zetten....en dan 1 ervan net zo "mishandelen" als deze en de ander op de normale manier scroggen...kijken hoe het wordt.
          Voor het gemak ga ik er nu vanuit dat deze dame vergelijkbaar zou moeten zijn aan de "mama"; als ze straks klaar is eens zien of er verschil in de opbrengst zit....zowel wat betreft kwali- als kwantiteit.
          Maar dan geldt eigenlijk; waar ligt het verschil aan? Aan de gebruikte techniek? Aan het licht? Aan het weer?
          Zeg het maar.......

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
          HOME WEED HOME

Comment

Het is ook gewoon leuk om er mee te experimenteren.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

That's all true @Vaperke.....dat is denk ik ook het meest verslavende...sta er nu pal voor te kijken....en te kijken....en te kijken...denk dat ik zo nog maar eens kijk....nadat ik gekeken heb...lol..)))

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
              HOME WEED HOME

Comment

nou nou @kaya74 t klinkt als je heuze gevoelens voor je plantje begint te krijgen XD

Comment

Ze slaapt ook naast me......

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
                  HOME WEED HOME

Comment

Moeten we dan het verhaaltje vertellen over hoe een plantje bevrucht raakt of ken je dat al??

Comment

Whahaha. ....heb zo mijn vermoedens......

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
                      HOME WEED HOME

Comment

haha, okee dan is t goed

Comment

@gio die gevoelens dat is juist wat ik mooi vind , dat is het verschil tussen de liefhebber en de ''moneymaker'' (iedereen ziet ze weleens voorbij komen, niet echt problemen mee maar vind het toch wat lachwekkend, tony montana figuren met gucci tas, zegelring, zonnebril in de winter, gouden tanden)

Het resultaat is belangrijk , laten we dit niet vergeten. maar de passie die je hebt is meer waard dan die eventuele kilo die je met 2x600 en lang voorgroeien ''had kunnen krijgen''....

Comment

Helemaal mee eens! Geloof ook niet dat dit forum de aangewezen plek is voor zogeheten "broodkwekers", met alle respect, shops moeten ook voorraad kunnen hebben....maar denk dat de echte liefhebber meer belang heeft bij het kleinschalig met veel toewijding kweken dan bij grootschalig met veel Watts.

Enfin....net mn hoofd weer uit de kast kunnen krijgen...lol...en moet zeggen; de geur begint aardig op de moeder te lijken....
                            Zou dus toch maarzo een zelfbestuiving kunnen zijn...

In dat geval hebben we toch een klein beetje mogelijkheid tot vergelijk.

Zal zo dadelijk eens proberen wat foto's naast elkaar te krijgen...van moeder en dochter met ongeveer dezelfde leeftijd...

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
                            HOME WEED HOME

Comment

ja het is wel waar dat wij onze plantjes waarschijnlijk veel liefkoezender behandelen dan de groeiers voor de shop doen en dat heeft idd wel iets moois

Comment

Ff aan t zoeken geslagen;
                                Dochter
                                ...en moeder....
                                Allebei rond de 8 weken.

Zoek de verschillen ))

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
                                HOME WEED HOME

Comment

Bezig...